اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301187877219386
در دسترس نیست

قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای

کد: 140301187877219386

، (اخبار رسمی): از پرفروش ترین انواع لامپ های ال ای دی موجود در بازار قطعات و وسایل الکتریکی، می توان به لامپ ال ای دی استوانه ای اشاره نمود.

قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای
قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای

 لامپ های ال ای دی استوانه ای، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پرمصرف و لامپ های فلورسنتی خطرناک برای یک محیط بزرگ و تاریک محسوب می شوند. اما پیش از آن که برای خرید این وسیله اقدام نمایید، باید از قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای مطلع شوید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. لامپ های ال ای دی استوانه ای نسبت به دیگر انواع لامپ ها، برق بسیار کمتری را مصرف می نمایند ولی در ازای آن نور بیشتری تولید می کنند. این امر موجب گشته تا مصرف کنندگان بجای خرید لامپ های دیگر با قیمتی نجومی، برای خرید لامپ های ال ای دی استوانه ای با قیمتی مناسب اقدام نمایند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای
لامپ های ال ای دی استوانه ای از قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر لامپ ها برخوردار هستند. اما فراموش نکنید که لامپ های ال ای دی استوانه ای دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای یک قیمت اختصاصی هستند.

  • میزان توان مصرفی

از مهم ترین عواملی که می تواند تاثیر مثبتی بر روی قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای داشته باشد، میزان توان مصرفی آن است. به طور کلی، لامپ های ال ای دی استوانه ای دارای توان مصرفی 5 الی 100 وات هستند که هر کدام برای یک نوع محیط به کار می روند. هر چقدر توان مصرفی افزایش یابد، اجزای درون لامپ نیز بیشتر می شوند و در نتیجه قیمت بالاتر می رود. از این رو، می بایست در هنگام خرید لامپ های ال ای دی استوانه ای، به توان مصرفی آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

  • نوع مدار داخلی

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای تاثیر بسزایی دارد، نوع مدار داخلی است. به طور کلی تمامی کمپانی های تولید لامپ در کشور مدار لامپ های ال ای دی استوانه ای را به دو صورت چیپ دار و بدون چیپ تولید می نمایند. به دلیل عمر طولانی و عملکرد بهتر، لامپ های ال ای دی استوانه ای که دارای چیپ الکتریکی هستند از قیمت بالاتری نسبت به لامپ های استوانه ای فاقد چیپ برخوردار هستند.

نحوه استعلام قیمت لامپ ال ای دی استوانه ای
برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی استوانه ای، می توانید از دو صورت اقدام نمایید. امروزه خوشبختانه نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه فروش انواع لامپ ال ای دی فعالیت می نمایند؛ شما می توانید با مراجعه به آن ها برای استعلام قیمت و خرید لامپ ال ای دی استوانه ای اقدام نمایید. علاوه بر آن، اگر مشغله های روزمره به شما اجازه استعلام قیمت و خرید حضوری این وسیله را نمی دهد، می توانید به صورت اینترنتی از وبسایت های معتبر، قیمت دقیق لامپ های ال ای دی استوانه ای را دریافت نمایید. لامپ های ال ای دی استوانه ای دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای یک قیمت هستند. برای خرید لامپ led با قیمتی مناسب، پیشنهاد می شود به وبسایت اصلی نمایندگی های فروش مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]