اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107126754821710
در دسترس نیست

در مجمع ایرانیان مقیم کشور ترکیه اتفاق افتاد:

سخنرانی سرکار خانم سمیه شجاعی درباره تحولات زندگی در کشور ترکیه

کد: 140107126754821710

، تهران , (اخبار رسمی): سرکار خانم سمیه شجاعی، هم بنیان گذار مجموعه پازارلیک، در موضوع تحولات زندگی در کشور ترکیه در مراسم مجمع ایرانیان مقیم کشور ترکیه سخنرانی کرد.

سخنرانی سرکار خانم سمیه شجاعی درباره تحولات زندگی در کشور ترکیه
پازارلیک مرجع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین ترکیه

امروزه با توجه به تحولات حوزه دیجیتال، شرایط زندگی، اشتغال و تحصیل در تمامی کشورها دچار تحولات اساسی شده.

به گزارش روابط عمومی پازارلیک ،3 مهرماه 1401 سخنرانی سرکار خانم سمیه شجاعی در مراسم مجمع ایرانیان مقیم کشور ترکیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش وی در این سخنرانی به تحولات زندگی در کشور ترکیه پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: امروزه با توجه به تحولات حوزه دیجیتال، شرایط زندگی، اشتغال و تحصیل در تمامی کشورها دچار تحولات اساسی شده. لذا افرادی که با این تحولات همسو نشده و بر روی موج تحول دیجیتال سوار نشوند، به ناچار مجبور به تحمل شرایط سختی خواهند شد.

وی ادامه داد: این روزها با توجه به قوانین مهاجرتی جدید کشور ترکیه، افراد زیادی اقدام به بازگشت به کشورشان می‌نماید. اما اگر این افراد با پلتفرم‌هایی همچون پازارلیک آشنا شوند می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین معتبر کشور ترکیه، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده و زمان بیشتری را برای فعالیت حرفه‌ای خود اختصاص دهند. همچنین با استفاده از کد تخفیف این فروشگاه‌ها و مراکز امکان خریدی ارزان‌تر برای تمامی افراد فراهم خواهد شد.

همچنین با کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از بستر اینترنت در جهت امرار معاش ارزان‌تر که مجله پازارلیک اقدام به انتشار آن‌ها می‌نماید، همواره امکان موج‌سواری بر روی موج تحول دیجیتال در کشور ترکیه برایتان فراهم خواهد بود.

 مجمع ایرانیان مقیم کشور ترکیه در تاریخ  3 مهرماه 1401 با حضور جمعی از ایرانیان مقیم کشور ترکیه در گوگل میت برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پازارلیک | Pazarlik

پازارلیک، اولین و تنها پلتفرم فارسی زبان در کشور ترکیه است که اقدام به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین این کشور نموده تا فارسی زبانان مقیم و مسافر این کشور بتوانند ضمن آشنایی با برندهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، با استفاده از کدهای تخفیف موجود در پازارلیک همیشه ارزان‌تر از این برندها خرید کنند. این فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند پوشاک، سوپرمارکت اینترنتی، تاکسی اینترنتی، رزرو خدمات منزل و... در کشور ترکیه اقدام به ارائه محصولات و خدمات آنلاین می‌نمایند. لذا تمامی فارسی‌زبانان مقیم و مسافر کشور ترکیه از اقوام و ملیت‌های مختلف (ایرانی، افغانی، تاجیک و...) جامعه هدف پازارلیک را تشکیل می‌دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | حراج و تخفیف