اطلاعات تماس
  • 044322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762520660
در دسترس نیست

امروزه مخاطبان، از مطالبی استقبال می‌کنند که سرعت انتقال محتوای آن‌ها زیاد باشد

سفارش طراحی اینفوموشن حرفه‌ای با تخفیف ویژه تیم افق ارومیه

کد: 140107176762520660

، ارومیه , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد، شاید با معنا و مفهوم این واژه آشنا نباشند، اما قطعا در رسانه و یا شبکه‌های اجتماعی، با این نوع پروژه‌ها مواجه شده‌اند. به تصاویر گرافیکی متحرکی که به همراه موسیقی و نریشن، برای انتقال مطالب و مفاهیمی همراه می‌شوند، موشن‌گرافیک می‌گویند.

سفارش طراحی اینفوموشن حرفه‌ای با تخفیف ویژه تیم افق ارومیه
سفارش طراحی اینفوموشن حرفه‌ای با تخفیف ویژه تیم افق ارومیه

تعرفه تولید اینفوموشن بستگی به نوع و حجم پروژه دارد و تقریبا قبل از نوشتن سناریو و محتوا، نمی‌توان قیمت دقیقی مشخص کرد. جهت کسب اطلاع از تعرفه تولید، با ما در ارتباط باشید.

با پیشرفت تکنولوژی، اهمیت تولید محتوای ویدیویی نیز افزایش می‌یابد. دلیل افزایش و محبوبیت محتوای بصری، قدرت تاثیرگذاری و ساده‌سازی مسائل پیچیده در محتوا و انتقال سریع و ساده آن می‌باشد.

اینفوموشن، از ترکیب دو واژه اینفوگرافیک (infographic)  و موشن‌گرافیک (motion graphic) تشکیل شده است. به اینفوگرافیک‌های متحرکی که با افکت‌های تصویری، موسیقی و صداگذاری همراه هستند، اینفوموشن می‌گویند. در ادامه به صورت دقیق برای شما توضیح خواهیم داد.

موشن‌گرافیک (motion graphic) چیست؟

بسیاری از افراد، شاید با معنا و مفهوم این واژه آشنا نباشند، اما قطعا در رسانه و یا شبکه‌های اجتماعی، با این نوع پروژه‌ها مواجه شده‌اند. به تصاویر گرافیکی متحرکی که به همراه موسیقی و نریشن، برای انتقال مطالب و مفاهیمی همراه می‌شوند، موشن‌گرافیک می‌گویند.این نوع محتوا، به همراه داستان جذاب و استفاده از کاراکترها و فضاهای فانتزی، مورد توجه کارفرمایان و مخاطبان قرار گرفته و جایگاه ویژه‌ای در صنعت تبلیغات و تولید محتوای بصری کسب کرده است. نا گفته نمانَد که سرعت انتقال و تاثیرگذاری مطالب در این نوع محتوا بسیار بیشتر از متن و عکس می‌باشد.

اینفوگرافیک (infographic) چیست ؟

این واژه نیز از ترکیب دو واژه (information) به معنای اطلاعات و (graphic) به معنای گرافیک و ارتباط تصویری، می‌باشد.به طور کلی اینفوگرافیک به طرح‌های گرافیکی که اطلاعات، آمار و مطالب پیچیده را به صورت ساده و با استفاده از چارت‌ها و نمودارها و آیکون‌ها، به شکل ساده بیان می‌کنند، گفته می‌شود.

از اینفوگرافیک معمولا برای شرح رویداد ها و آمار یک مجموعه، مطالب آموزشی مانند نحوه استفاده از ابزار و امکانات مختلف استفاده می‌شود.

مزایای اینفوموشن

امروزه مخاطبان، از مطالبی استقبال می‌کنند که سرعت انتقال پیام و محتوای آن‌ها زیاد باشد و به سادگی مطالب پیچیده را شرح دهد. اینفوموشن‌ها، آمار و مطالب پیچیده را به صورت ساده و متحرک به مخاطبان، به نمایش می‌گذارند و در عرض چند ثانیه، مطالب چند خطی و چند صفحه‌ای را شرح می‌دهند. یکی ازمهمترین قابلیت‌های آن، همین ایجاد تعامل بین بینندگان و تولیدکنندگان می‌باشد. آمار نشان می‌دهد که بازدید محتوای ویدیویی بیشتر از متن و عکس می‌باشد و محتوای ویدیویی چهارونیم برابر تاثیرگذارتر از محتوای متنی می‌باشد.

مطالعه مطالب طولانی و پیچیده‌ای که می‌تواند خوانندگان را خسته و یا باعث عدم فهم دقیق مطالب شوند به کمک اینفوموشن، به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان با بینندگان تعامل برقرار می‌کند.

نرم افزارهای ساخت اینفوموشن

Photoshop فتوشاپ: محصول شرکت ادوبی می‌باشد و بدون شک یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر و طراحی گرافیکی است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار، داشتن ارتباط کاربری با نرم افزار افترافکت می‌باشد. شما می‌توانید، فایل‌های فتوشاپ را با دسترسی به لایه‌ها، در نرم‌افزار افترافکت اجرا کنید. این قابلیت، کار طراحان موشن گرافیک و ویدیو را آسان کرده است.

افتر‌افکت (Adobe after effects)

یکی از نرم افزارهای پیشتاز در صنعت تولید ویدیو و فیلم، این نرم افزار می‌باشد. امکانات متحرک‌ سازی و افکت‌های موجود در این نرم‌افزار، برای تولید پروژه‌های ویدیویی حرفه‌ای، کار را برای فعالان این عرصه آسان کرده است. در این نرم‌افزار، امکانات کار با دوربین، متحرک‌سازی، ساخت لوگوموشن، زیرنویس فیلم و بسیاری دیگر از امکانات تولید محتوای بصری را در اختیار دارید.

ادوبی پریمیر (Adobe premirere)

شما برای ویرایش ویدیوهای تولید شده به کمک نرم‌افزارهای ذکر شده و صداگذاری نیاز به نرم‌افزاری برای تدوین دارید که قدرتمندترین آن‌ها، پریمیر می‌باشد. همچنان بسیاری از ویدیوهای هالیوودی و سینمایی ایرانی و خارجی، به کمک این نرم‌افزار تدوین و ویرایش می‌شوند. این نرم‌افزار در مقایسه با رقبای موجودش در بازار تدوین، جزو سرشناس‌ترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارها می‌باشد. دلیل پرکاربرد و رایج بودن این نرم‌افزار در میان تدوینگران در مقایسه با نرم‌افزارهای دیگر، ارتباط نرم‌افزاری بین دیگر محصولات شرکت ادوبی، وجود صدها پریست و پلاگین کاربردی و آموزش‌های موجود این نرم‌افزار می‌باشد.

مطالب مهم در سفارش ساخت اینفوموشن

لازم به ذکر است، برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر ویدیو، باید مطالبی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید.

سادگی: سعی کنید مطالبی را که قصد شرح آن‌ها را در محتوای خود دارید، تا حد امکان به صورت ساده و روان شرح دهید تا ضمن درک مفهوم محتوا توسط مخاطبان در ذهن آن‌ها باقی بمانید.

طراحی گیرا: تناسب، رنگ، متن و تصاویر، قسمت‌هایی از یک ویدیو می‌باشد که در ناخودآگاه بینندگان تاثیر می‌گذارد. گاهی با دیدن یک طرح یا ویدیو بی‌دلیل توجهتان را جلب می‌کند اما این جلب توجه آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید بی‌دلیل نیست. حفظ تناسبات بصری، استفاده از رنگ و متن مناسب و همه موارد مرتبط دیگر، در دیدگاه شما نسبت به آن محتوا تاثیرگذار است.شما با کسب مشاوره‌های لازم، توسط تیم متخصص شرکت افق ارومیه، می‌توانید ضمن رعایت استانداردها و اصول تولید، موثر تر عمل کنید.

زیاده‌گویی نکنید: با وجود حفظ تمامی عناوین تاثیرگذار و استانداردهای بصری در محتوا، بینندگان انتظار محتوای کوتاه، و مختصر را از یک ویدیو تبلیغاتی یا خبری دارند. بسیاری از کارگردانان براین باورند که مهمترین بخش یک فیلم، ابتدا و ده ثانیه اول یک فیلم می‌باشد و اگر در این مدت کوتاه، بینندگان نتوانند با فیلم شما ارتباط برقرار کنند، شما شکست خورده‌اید. پس سعی کنید در مدت زمان کوتاهی، مطالب خود را به صورت ساده و دقیق بیان کنید.

هزینه ساخت اینفوموشن

تعرفه تولید اینفوموشن بستگی به نوع و حجم پروژه دارد و تقریبا قبل از نوشتن سناریو و محتوا، نمی‌توان قیمت دقیقی مشخص کرد. جهت کسب اطلاع از تعرفه تولید، با ما در ارتباط باشید.

شرکت تبلیغاتی افق ارومیه، جهت ارائه مشاوره‌های لازم و تولید اینفوموشن، در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افق ارومیه

گرچه عرصه موجود عرصه دیجیتال و تبلیغات است همچنان افراد و یا کسب‌وکارهایی هستند که از فضای آنلاین و تبلیغ گریزانند و به‌تبع همین گریز کارایی خود را از دست می‌دهند و در یک سیر نزولی همچنان درگیر روش‌های سنتی بدون بازخورد مطلوب راه را طی می‌کنند. بنابراین با رصد خطاهای موجود در راستای تبلیغات و تولید محتوا با تأسیس شرکت تبلیغاتی افق ارومیه در سال ۱۳۹۸ برای خلق فردایی متفاوت برآمدیم تا با آینده‌نگری در افقی بی‌نهایت با استفاده از ظرفیت وجودی نیروهای جوان آثاری ماندگار با امضای آنها برجای بگذاریم. در عصر دیجیتال بنیان منحنی هزینه را برای کارآفرینان تغییر داده و کسب‌وکارهای گوناگون را از چالش بزرگ (چگونه تولید محتوای مخاطب‌پسند داشته باشیم؟) برهانیم.

اطلاعات تماس
  • 044322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها