اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108076795819547
در دسترس نیست

تاریخچه برند پرینگلز Pringles

کد: 140108076795819547

، تهران , (اخبار رسمی): تاریخچه برند پرینگلز Pringles |  پرینگلز یک مارک و برند چیپس سیب زمینی و گندم است که به واسطه شرکت معتبر و با سابقه P & G تولید و به بازار عرضه می شود. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت، چیپس پرینگلز است که در نهایت کیفیت تولید می شوند.

تاریخچه برند پرینگلز Pringles
تاریخچه برند پرینگلز Pringles

تاریخچه برند پرینگلز Pringles

تاریخچه برند پرینگلز Pringles |  پرینگلز یک مارک و برند چیپس سیب زمینی و گندم است که به واسطه شرکت معتبر و با سابقه P & G تولید و به بازار عرضه می شود. از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت، چیپس پرینگلز است که در نهایت کیفیت تولید می شوند.

شکل گیری شرکت پرینگلز :

این برند در سال ۲۰۱۲ به شرکت معروف تولیدکننده غلات صبحانه (کلاگ) Kellogg واگذار شد .چیپس سیب زمینی پرینگلز اولین بار در اکتبر سال ۱۹۶۸ در ایالات متحده وارد بازار شد .

و حدود ۷ سال بعد عرضه ان در سطح بین‌المللی شروع شد. حکایت های مختلفی دربارهٔ نام پرینگلز شده‌است که یکی از آنها مربوط به شخصی به نام مارک پرینگلز می‌باشد که در سال ۱۹۳۷ روشی در فراوری سیب زمینی را در آمریکا به ثبت رساند.

و بعداً توسط شرکت P&G برای بهبود مزه سیب زمینی خشک شده و فراوری شده مورد استفاده قرار گرفت . قصه‌ای دیگر حاکی از آن است که ۲ نفر از کارمندان بخش بازاریابی شرکت P&G در محلی به نام پرینگلز زندگی می‌کردند .

چون از نظر آوا پرینگلز با پوتیتو (سیب زمینی) همخوانی داشته پیشنهاد این اسم مطرح گشته‌است. داستان به وجود آمدن پرینگلس اینگونه آغاز شد.

در اواسط دهه ۶۰ میلادی یکی از محققین شرکت بنام الکساندر لیپا توانست مزه مورد نظر را پیدا کند و شکل چیپس نیز که یک شکل هایپربولیک پارابولوید است.

محتویات چیپس پرینگلز :

چیپس پرینگلز فقط حاوی 40% سیب زمینی در ساختار خود می باشد و بقیه مواد تشکیل دهنده آن شامل آرد سیب زمینی، آرد برنج، آرد ذرت، روغن گیاهی و امولسیفایر می باشند که نمک و ادویه نیز به آنها اضافه می شود. در یک وعده مصرف که شامل 16 عدد چیپس پرینگلز می باشد. این چیپس حاوی 150 کیلو کالری، 2.5 گرم چربی اشباع، 150 میلی گرم سدیم، 110 میلی گرم پتاسیم و 1 گرم پروتئین است.

مراحل و طرز تهیه چیپس پرینگلز :

  •  در مرحله اول موادی نظیر آب و آرد و سیب زمینی و نشاسته ذرت با یکدیگر به خوبی ترکیب می شوند. یکی از نکات مهم و اساسی در این مرحله، این است که نشاسته ذرت در استحکام چیپس ها نقش موثر و بسزایی دارد.
  • در مرحله دوم، ترکیب مذکور به واسطه تسمه نقاله به محل دستگاه مخلوط کن منتقل می شود و به خوبی مخلوط می شود.
  • در مرحله سوم از تولید چیپس Pringles، مواد ترکیب شده بر روی تسمه نقاله دیگری قرار می گیرد تا اینکه وردنه از روی آنها گذر گرده و نوعی خمیر نازک حاصل شود. تحقیقات نشان می دهد فشار وارد شده برای صاف کردن و تهیه خمیر بیش از 4 تن می باشد.
  • مرحله چهارم از طرز تهیه چیپس پرینگلز، مرحله قالب زدن است و در این مرحله خمیر به واسطه کاترهایی چرخان قالب می خورد و تکه خمیرهای بیضی شکل تولید می کند. که همان چیپس ها هستند.
  • در مرحله پنجم، چیپس ها وارد فر می شوند تا پخته شده و شکل و مزه اصلی خود را به دست آورند. البته این محصولات به صورت تفکیک شده بر روی قالب منحنی قرار می گیرند تا انحنای منظمی در آنها ایجاد شود. مدت زمان لازم برای پخت این ترکیب 11 ثانیه می باشد.
  • مرحله ششم، مرحله طعم دار کردن چیپس پرینگلز است. در این مرحله ترکیب بر روی نوار نقاله دیگری منتقل شده و مزه دلخواه خود را به دست می آورند.
  • مرحله آخر، مرحله بسته بندی این محصولات است که زیر نظر کارگران انجام می شود

تفاوت چیپس Pringles با چیپس‌های معمولی :

چیپس معمولی تنها از سیب زمینی تهیه می شود حال آنکه ترکیبات چیپس پرینگلز متفاوت است که این مسئله بر روی طعم آن تاثیر فوق العاده ای داشته است. افرادی که طعم این نوع چیپس را چشیده اند بر این باورند چیپس های معمولی را نمی توان چیپس نامید.

چیپس های معمولی در زمان تولید در روغن غوطه ور هستند و نسبت چربی در آنها بسیار بالا می باشد. در حالی که چیپس پرینگلز بسیار کم چرب، لذیذ تر و خشک تر هستند و این مسئله در محبوبیت آن در نزد مشتریان موثر است.

یکی از تفاوت های تولید چیپس Pringlesبا چیپس معمولی در این است که در هنگام طعم دار کردن آنها تنها یک طرف آنها مزه دار می شود. توصیه می شود برای درک هرچه بهتر طعم و مزه این محصول پس از خروج آنها در قوطی ابتدا آنها را برعکس کنید .

کیفیت چیپس پرینگلز نسبت به چیپس معمولی بسیار بالاتر است. به گونه ای که مشتریان به هنگام خوردن این محصول طعم هر چه واقعی تر چیپس را احساس می کنند.

در پاره ای از اوقات محصولی که به عنوان چیپس پرینگلز به بازار عرضه می شود ذهن بسیاری از مصرف کنندگان را به خود درگیر می کند که چگونه ممکن است این چیپس برش هایی با بافت، ضخامت، سایز و قطر یکسان و یکنواخت داشته باشد. لذا لازم است بدانید این پروسه با رعایت الگو و قواعد و استاندارد هایی امکان پذیر بوده استپ

سخن پایانی 

هدف تیم کیدومید در این مقاله تاریخچه برند پرینگلز Pringles  بوده، امیدواریم که این مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیدومید

فروشگاه کیدومید فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات بهداشتی و شوینده و خوراکی های خارجی و شکلات آغاز کرد با توجه به تغییر روش های سنتی فروش به رویکرد های فروش مدرن جهت سهولت در خرید ، صرفه جویی در زمان و تخصص و تجربه ما در حوزه محصولات بهداشتی و خوراکی و خارجی و تامین بیش از ۲۰ هزار سفارش برای فروشگاه ها ، موجب شد تا در سال ۱۳۹۹ اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی کنیم

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]