اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216818018027
در دسترس نیست

ثبت شرکت در کانادا و اقامت

کد: 140108216818018027

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت شرکت در کانادا فقط برای افرادی مناسب می‌باشد که در حوزه کارهای تجاری بزرگ فعالیت دارند. اما در صورتی ‌که ممکن است اطلاعات دقیق در رابطه با این ‌موضوع نداشته باشند. زیرا قوانینی که برای مهاجرت و اقامت در کانادا از طریق ثبت شرکت در نظر گرفته می‌شود،

ثبت شرکت در کانادا و اقامت
ثبت شرکت در کانادا و اقامت
ثبت شرکت در کانادا و اقامت
ثبت شرکت در کانادا و اقامت
ثبت شرکت در کانادا و اقامت
ثبت شرکت در کانادا و اقامت

مهم‌ترین موضوع در راستای ثبت شرکت در کانادا این است که مدیران مهاجر و غیر کانادایی که در کشور و شهر خود دارای یک شرکت می‌باشند، می‌توانند شعبه دیگری از شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانند.

ثبت شرکت؛ مطمئن‌ترین انتخاب در کانادا

روش‌های بسیار زیادی برای اخذ اقامت در کانادا وجود دارد. به‌ عنوان نمونه افراد از طریق ازدواج با فردی که تبعه کانادا می‌باشد، می‌توانند مقیم این کشور شوند.

موارد دیگری همچون مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری از مهم‌ترین و شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور شناخته می‌شود. اما راهکار مطمئن‌تری که می‌توان به آن‌ها اضافه کرد، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا و اقامت دائم در این کشور می‌باشد.

اغلب راهکارهای موجود که برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می‌شود، به ‌عنوان اقامت موقت می‌باشد. اما افراد با ثبت شرکت در کانادا و سرمایه‌گذاری، می‌توانند به ‌راحتی اقامت دائم این کشور را کسب کنند. البته برای رسیدن به اقامت دائم باید پروسه‌های مختلفی سپری گردد.

اما تمامی این مراحل یک فرصت ایده‌آل برای افراد به وجود خواهد آورد تا بتوانند از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا یک شغل و فعالیت منحصر به ‌فرد ایجاد کنند و با قدرت اقتصادی بسیار بالای این کشور پیشرفت کنند و به‌ راحتی به کسب درآمد برسند و اقامت دائم این کشور را از آن خود کنند.

مبلغ لازم برای ثبت شرکت در کانادا

مهم‌ترین چیزی که قبل ‌از به ثبت رساندن شرکت در ذهن افراد می‌باشد، مبلغ مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا است. به نسبت دیگر کشورهای دنیا، مبلغ سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا بسیار کمتر می‌باشد. افراد قادر هستند با داشتن مبلغی نه‌ چندان زیاد، به ‌سادگی ویزای ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری این کشور را دریافت کنند.

البته توجه کردن به ایالت و استانی که قصد سرمایه‌گذاری در کشور کانادا و اقامت در آن را دارید، مسئله مهمی است که می‌تواند مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کانادا را تعیین کند. در هر صورت عدد تقریبی برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کانادا وجود دارد. طبق بررسی‌های کارشناسان شرکت الست گروپ، حداقل مبلغ مورد نیاز حدوداً ۱۰۰ هزار دلار برآورد شده ‌است.

با این مبلغ می‌توان در یکی از ایالت‌های کشور کانادا به ‌سادگی با ثبت شرکت در کانادا اقامت دائم را دریافت کرد.

لازم است که حتما صلاحیت افراد بررسی گردد و در صورت تایید، این هزینه‌ها پرداخت شود. البته همچنان باید بگوییم که تفاوت‌های بسیار زیادی در راستای هزینه ثبت شرکت در کانادا از ایالت به ایالت دیگری وجود دارد.

ثبت شرکت در کانادا و اقامت آن چگونه می‌باشد؟

حتما شما نیز اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در شهرهای کبک، ثبت شرکت در ید و دیگر شهرهای مختلف کانادا را شنیده‌اید و چنانچه شما روحیه‌ای مدیریتی داشته باشید، تلاش بسیار زیادی برای اخذ این عنوان خواهید کرد. بهترین اقتصاد دنیا بعد از آمریکا متعلق به کشور کانادا می‌باشد.

به‌ همین دلیل کانادا راه ‌حل‌های متفاوتی برای مدیران بین‌المللی اعلام کرده ‌است تا افراد بتوانند در راستای ثبت شرکت بعد از تحریم‌ها موفق باشند. جزئیات متفاوتی در راستای ثبت شرکت در کانادا وجود دارد.

به‌ عنوان نمونه؛ روش‌های مختلفی همچون سرمایه‌گذاری و دیگر موارد در زیرشاخه‌های این دسته‌بندی قرار دارند. در صورتی ‌که اگر اطلاعات کافی در رابطه با ثبت شرکت در کانادا و اقامت داشته باشید و به جزئیات مربوطه آن یعنی نوع تجارت، هزینه‌ها و مزایای تاسیس شرکت آگاه باشید، قطعا می‌توانید مسیر هموارتری در این راستا سپری کنید. حال در ادامه به برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

راهنمایی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت

در کل می‌توان گفت که ۴ نوع شرکت برای ثبت شدن در کانادا وجود دارد و افراد می‌توانند بر اساس این ۴ نوع شرکت، اقامت دریافت کنند.

هر کدام از این ۴ نوع شرکت راه و روش منحصر به ‌فردی برای خود دارند تا از این طریق بتوان آن را به ثبت رساند.

راه و روش ثبت شرکت شما براساس نوع تجارتی که انتخاب می‌کنید، مشخص خواهد شد. حال در ادامه به راهنمایی ثبت شرکت در کانادا خواهیم پرداخت و در مورد این ۴ نوع شرکت، اطلاعاتی برای شما خواهیم داشت.

شرکت خصوصی (Sole Proprietorship)

این نوع شرکت فقط توسط یک شخص اداره و مدیریت خواهد شد.

در واقع می‌توان گفت که مدیریت تجارت این نوع از شرکت‌ها به ساده‌ترین روش ممکن می‌باشد که افراد از این طریق می‌توانند به ثبت شرکت در کانادا بپردازند.

شرکت مشارکتی (Partnership)

همان ‌طور که از نام این نوع شرکت مشخص است، توسط ۲ یا چندین شریک راه‌اندازی خواهد شد. این شرکت سرمایه‌های اولیه خود را برای شکل‌گیری یک کسب‌ و کار وارد بازار کار خواهند کرد. البته نمی‌توان گفت که سرمایه افراد فقط منظور پول می‌باشد.

بلکه شرکا می‌توانند مواردی همچون مهارت و نیروی کار را در کنار پول به‌ عنوان سرمایه‌گذاری در این کشور در این شرکت مشارکتی به دنبال داشته باشند. اما ۳ روش برای به ثبت رساندن شرکت‌های مشارکتی وجود دارد.

روش اول

افراد سرمایه‌گذار در این روش به یک اندازه در سود و زیان شریک هستند و این روش به ‌عنوان مشارکت عمومی شناخته می‌شود.

روش دوم

این روش از مشارکت بسته به ۱ یا ۲ نفر می‌باشد که ممکن است مسئولیت نامحدودی بر دوش عده‌ای و مسئولیت محدودی بر دوش عده‌ای دیگر گذاشته شود. افرادی که مسئولیت محدود دارند، فقط قادر به بیان نظرات و ایده‌های خود در این روش می‌باشند.

روش سوم

مشارکت با مسئولیت محدود به‌ عنوان روش سوم شرکت‌های مشارکتی شناخته می‌شود که افراد می‌توانند با قرارداد بستن با یکی از شرکای شرکت، در این مجموعه فعالیت داشته باشند.

این نوع روش باعث می‌شود تا در صورت وجود هر گونه ضرر و زیان و مشکل، فقط دارایی‌های آن شخص به خطر می‌افتد و دیگر تمامی هیات مدیره و شرکا درگیر این ‌موضوع نخواهند شد.

شرکت سهامی (Corporation)

این نوع از شرکت یکی دیگر از مواردی است که می‌توان با ثبت آن در کانادا به اقامت دائم دسترسی داشت.

اما مهم‌ترین مشخصات آن این است که فردی می‌تواند با خریداری سهام تجاری صاحب شرکت شود و صاحب بخشی از شرکت شود.

در کل هر شخص به اندازه‌ی سهام خریداری شده‌ی خود می‌تواند به‌ عنوان حق مالکیت آن شرکت اقدام کند.

شرکت تعاونی (Cooperative)

این شرکت مسئولیت‌های کنترل‌ شده‌ای را دارد و فقط به واسطه اعضاء آن مدیریت و کنترل خواهد شد.

در واقع مسئولیت محدود این نوع شرکت‌ها باعث شده ‌است تا با نام شرکت ‌تعاونی شناخته شوند.

ثبت شرکت برای غیر کانادایی‌ها

مهم‌ترین موضوع در راستای ثبت شرکت در کانادا این است که مدیران مهاجر و غیر کانادایی که در کشور و شهر خود دارای یک شرکت می‌باشند، می‌توانند شعبه دیگری از شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانند.

این امکان برای افراد غیر کانادایی وجود دارد تا بتوانند برای خود شرکت تازه‌ای در کانادا برای اولین ‌بار تاسیس نموده و این به ‌عنوان یکی از پوئن‌های مثبت برای پرورش دادن برای گسترش دادن فعالیت‌های کاری افراد شمرده می‌شود. البته نکات مهمی برای ثبت شرکت در کانادا و اقامت وجود دارد.

زیرا هر یک از ایالت و استان های کشور کانادا قوانین منحصر به ‌فرد برای فعالیت‌های ثبتی شرکت ارائه خواهند داد و همین مسئله باعث می‌شود تا متقاضی قبل ‌از این‌ که برای ثبت شرکت در کانادا اقدام کند، اطلاعاتی در رابطه با روش‌های تجارت برای این کار داشته باشد. به ‌عنوان نمونه از مواردی همچون ویزای استارت‌آپ و خود حمایتی می‌تواند در برخی از مواقع بهره‌مند شود.

گر چه همچنان توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب در راستای ویزای کارآفرینی که در کنار آن می‌تواند به ‌عنوان یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری برای به ثبت رساندن شرکت در کانادا شمرده شود را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا با آگاهی کافی در این ‌باره اقدام کنید.

با شناخت این دسته از شرکت‌ها می‌توانید با اطلاعات کافی در راستای ثبت شرکت در کانادا و اقامت برای این کشور اقدام داشته باشید.

شرایط ثبت شرکت در کانادا و اقامت به چه صورت می‌باشد؟

برای ‌این که افراد بتوانند از طریق ثبت شرکت در کانادا و اقامت در آن پیشرفت کنند، شرایط منحصر به ‌فردی در نظر گرفته می‌شود تا از این طریق مهاجران بتوانند به‌ سادگی ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را دریافت کنند.

این شرایط توسط دولت کانادا تعیین ‌شده است و مرحله به مرحله، فرد متقاضی موظف است که آن را پشت سر بگذارد و در صورت داشتن صلاحیت، از امکان ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در کانادا بهره‌مند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]