اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166862319254
در دسترس نیست

محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ / مزایا و معایب آن

کد: 140109166862319254

، (اخبار رسمی): انواع مختلفی از غذای خشک سگ در بازار وجود دارد که می تواند خرید و انتخاب بهترین غذای خشک سگ را برای صاحبان حیوانات خانگی دشوار کند. در این میان، بسیاری از غذاهای خشک سگ حاوی مواد خاصی هستند که گاه برای انسان جذاب و خوش طعم هستند.

محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ / مزایا و معایب آن
محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ / مزایا و معایب آن

محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ / مزایا و معایب آن انواع مختلفی از غذای خشک سگ در بازار وجود دارد که می تواند خرید و انتخاب بهترین غذای خشک سگ را برای صاحبان حیوانات خانگی دشوار کند. در این میان، بسیاری از غذاهای خشک سگ حاوی مواد خاصی هستند که گاه برای انسان جذاب و خوش طعم هستند.

در حالت ایده آل، صاحبان سگ های خانگی باید بهترین برندهای غذای خشک سگ را برای سگ خانگی خود انتخاب و خریداری کنند که حاوی ترکیبی از مواد غذایی مانند گوشت گاو سیاه، گراز وحشی، بره، گوشت خوک، گاومیش کوهان دار و بوقلمون باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ را به شما معرفی کنیم.

Nutro  محبوب ترین غذای خشک سگ

این برند غذای خشک سگ حاوی موادی مانند مرغ و برنج قهوه ای است که برای سگ های کوچک معروف است. در حالی که اندازه های غذای این برند برای سگ های کوچک مناسب است و مزه ای ترد دارند. برای حمایت و سلامتی سگ کوچک خانگی شما به ترکیبات آن گلوکزامین و کندرویتین اضافه می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده این مواد غذایی گوشت و مرغ است.

اوریجن محبوب ترین برند غذای خشک سگ

برند اوریجن دارای غذای خشک سگ با کیفیت فوق العاده است و اغلب به صورت منجمد تهیه می ‌شود. و برای هر مرحله از زندگی حیوان خانگی شما عالی است. پنج ماده اصلی غذای خشک سگ با این برند عبارتند از: ماهی، گوشت مرغ، تخم مرغ، بوقلمون تازه و جگر مرغ است.

شما عزیزان می توانید محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ را با بهترین کیفیت موجود در بازار و قیمتی کاملا مناسب از پت شاپ  بدون هیچ مشکلی به صورت آنلاین خیلی راحت اقدام به خرید کنید.

Pacific Stream غذای خشک سگ

این برند غذای خشک سگ یک غذای راحت و کامل برای سگ های جوان بدون تخم مرغ فراهم می ‌کند. بر این اساس غذای خشک این برند برای آن دسته از حیواناتی که به لبنیات حساسیت دارند مناسب است. علاوه بر این، لقمه های این برند غذایی به اندازه کافی برای حیوان خانگی شما کوچک است. ماده های تشکیل دهنده غذای خشک سگ Pacific Stream عبارتند از: سیب زمینی شیرین، نخود فرنگی، ماهی قزل آلا و ماهی کنجاله است.

غذای خشک سگ رویال کنین از محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ

در سطح ایران و جهان غذای سگ رویال کنین یکی از محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ است . محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رویال کنین چندین نوع غذای خشک سگ تولید می کند که به 4 دسته کلی تقسیم می شوند:

  • غذای خشک سگ رویال کنین مخصوص نژادها
  • غذای خشک سگ رویال کنین  برای سگ های بالغ
  •  غذای خشک درمانی
  •  غذای روزمره ای مخصوص توله سگ ها.

در پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com شما برای هرنژادی از سگ خود می توانید غذای خشک سگ رویال کنین مخصوص آن نژاد را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

فواید استفاده از غذای خشک سگ

  1. بیشتر شدن سلامتی دهان و دندان سگ خانگی شما
  2. افزایش سلامتی، شادابی و طول عمر سگ.
  3. تامین ویتامین ها و مواد مغذی به بدن سگ
  4. مقرون به صرفه بودن نسبت به غذاهای کنسروی
  5. چلوگیری از چاقی سگ.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | محیط زیست