اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010922687009127
در دسترس نیست

فالووریاب برای سومین سال برترین سایت جشنواره وب و موبایل ایران

فالووریاب برنده جشنواره وب و موبایل 1400 برای سومین سال

کد: 14010922687009127

، تهران , (اخبار رسمی): فالووریاب با شش سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، برای سومین سال برنده جشنواره وب و موبایل در بخش تبلیغات و بازاریابی شد.

فالووریاب برنده جشنواره وب و موبایل 1400 برای سومین سال
فالووریاب برنده جشنواره وب و موبایل چهاردهم - خدمات اینستاگرام خرید فالوور

فالووریاب ارایه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام سومین بار برنده جشنواره وب و موبایل ایران در بخش مردمی شد.

فالووریاب برای سومین سال تندیس مردمی بخش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان برترین وب سایت تبلیغاتی ایران در چهاردهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد. فالووریاب ارایه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام سومین بار برنده جشنواره وب و موبایل ایران در بخش مردمی شد.

خدمات فالووریاب شامل خرید فالوور : خرید فالوور واقعی - خرید فالوور ایرانی - خرید فالوور فوری - خرید لایک - خرید بسته ورود به اکسپلور و... است.

فالووریاب همیشه سعی در ارایه بهترین کیفیت و سرعت خدمات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی داشته است. از تمام کاربران عزیز که با رای خود از فالووریاب در جشنواره وب و موبایل حمایت کردند سپاسگزاریم.

در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران بیش از ۱۶۰۰ اثر در ۶۴ گروه شرکت کردند و باهم به رقابت پرداختند.

در بخش رای گیری مردمی چهادهمین جشنواره وب و موباییل ایرانی بیش از ۵۰۰ هزار رای ثبت شده که  نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالووریاب

فالووریاب وب سایت و اپلیکیشن خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام تلگرام و... خدمات فالووریاب شامل خرید فالوور خرید لایک و انواع مختلف خدمات مورد نیاز در شبکه های اجتماعی است. همچنین فالووریاب دارای سیستم هوشمند افزایش فالوور واقعی و ایرانی و هدفمند و تضمینی اینستاگرام به شما این قابلیت را میدهد که برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید. همچنین به شما این تضمین را می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده توسط شما را برای پیجتان را جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]