اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109246874219274
در دسترس نیست

تامین کننده انواع قطعات کمپرسورهای هوای فشرده

کد: 140109246874219274

، (اخبار رسمی): امروزه هوای فشرده در بیشتر زمینه ها و جنبه های زندگی انسان کاربردهای زیادی دارد. از بادکنک گرفته تا توپ های ورزشی، زمین های بازی، لاستیک های ماشین و بسیاری چیزهای دیگر که نیاز به استفاده دارند.

تامین کننده انواع قطعات کمپرسورهای هوای فشرده
قطعات کمپرس اطلس کوپکو

با پیشرفت بشر و پیشرفت تکنولوژی، تولیدات صنعتی و استفاده از ماشین آلات در صنایع مختلف بسیار افزایش یافته است. اکثر کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی برای پیشبرد هر چه بیشتر کار خود از ماشین های هوای فشرده استفاده می کنند و خطوط تولید خود را تقویت می کنند. در ادامه این مطلب با بهترین تامین کننده انواع قطعات کمپرسورهای هوای فشرده اطلس تجهیز همراه باشید.

دستگاه کمپرسور هوای فشرده چیست؟

کمپرسور هوا دستگاهی با ورودی به نام مولد هوا است و از طریق آن هوا را استخراج کرده و به مخزن می فرستد. برای تراکم و فشردگی بالا در حین استفاده از قسمت خروجی به بیرون منتقل می ‌شود. هوای فشرده شده در مخزن وقتی برای استفاده به بیرون منتقل می شود، انرژی جنبشی در صنایع مختلف ایجاد می کند و در نتیجه به ارتقای کار در صنایع گوناگون به بهترین شکل ممکن کمک می کند.

آشنایی با انواع کمپرسور هوا

کمپرسورها همواره نقشی حیاتی در شکوفایی و گسترش جامعه از جمله فعالیت های اقتصادی و صنایع مختلف تولیدی و در طیف وسیعی از صنایع از جمله تعمیرگاه ها، صنایع ذخیره سازی گاز صنعتی، تجهیزات دندانپزشکی، صنایع هواپیماسازی، صنایع پنوماتیک ایفا کرده اند. کمپرسورهای هوا را می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. زیرا طرح ها و اندازه های متفاوتی دارند که برای کاربردهای مختلف قابل استفاده هستند.

کمپرسورها در انواع مختلفی مانند، کمپرسور اسکرو، کمپرسور پیستونی و …  طراحی و تولید می ‌شوند. یک از آنها در شرایط خاص و برای یک هدف خاص استفاده می شود. به عنوان مثال در صنایعی مانند پتروشیمی از این محصول برای افزایش فشار هوا برای افزایش آتش و احتراق و یا در سیستم های خنک کننده برای کاهش دما استفاده می شود که در اتمسفر سرد عبور داده می شود تا تبدیل به مایع شود. در ادامه این مطلب با اطلس تجهیز تامین کننده انواع قطعات کمپرسور هوای فشرده همراه باشید تا با اجزای مختلف قطعات این کمپرسورهای هوا و نحوه عملکرد آنها بیشتر شوید.

موتور کمپرسور هوای فشرده

یکی از مهمترین اجزای کمپرسور هوا، موتور است. موتورهای مورد استفاده در این دستگاه ها عمدتاً برقی هستند. هرچه ظرفیت مخزن یک کمپرسور هوا بیشتر باشد، موتور آن قدرتمندتر خواهد بود. برای بهبود کارایی و کاهش مصرف انرژی، می‌توانید دستگاه‌های درایو را برای کنترل راه‌اندازی، استپ و عملکرد دستگاه سفارشی کنید و از آن استفاده کنید.

فیلتر هوا کمپرسور هوای فشرده

فیلتر هوا یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات کمپرسور است. برای فیلتر کردن گازهای ورودی به این دستگاه از آن استفاده می شود. اگر عملکرد این قطعه راضی کننده نباشد، عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است آسیب جدی وارد کند. برای حفظ سلامت فیلتر هوا باید تعمیرات دوره ای در فواصل زمانی معین جدی گرفته شود تا از کارکرد این قطعه مطمئن شویم.

فروشگاه اینترنتی اطلس تجهیز آسیا با چندین سال سابقه معتبر در زمینه کمپرسور هوا، تامین کننده انواع قطعات کمپرسورهای هوای فشرده است. شما عزیزان می توانید انواع این قطعات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از سایت atlasairco.com به راحتی تهیه کنید.

فیلتر روغن

برای دستگاه های کمپرسور هوای فشرده روغنی استفاده از فیلتر روغن مناسب برای این دستگاه ها کاملا امری مهم و ضروری است. این نوع فیلتر قابلیت بررسی روغن ورودی به موتور و فیلتر کردن مواد مضر را دارد. فیلتر روغن یکی از مهمترین اجزای کمپرسور هوای فشرده محسوب می ‌شود. در صورت وجود مشکل در عملکرد آن، تعمیر و تعویض آن در اسرع وقت انجام شود. نیازی به گفتن نیست که عملکرد فیلتر روغن به اندازه فیلتر هوا مهم است.

دریچه های مکش

در کمپرسورهای هوای بدون روغن، از دریچه های آب به عنوان اجزای اصلی برای تخلیه آب به داخل ظرف استفاده می شود. وجود هرگونه خرابی یا خطا در عملکرد آنها می تواند خطر بزرگی را در دستگاه و البته اطراف آن ایجاد کند. به همین دلیل سرویس دهی منظم این قطعه بسیار حائز اهمیت است.

دریچه درین یا تخلیه کمپرسورهای هوای فشرده

در کمپرسورهای هوای بدون روغن، از دریچه های آب به عنوان اجزای اصلی برای تخلیه آب به داخل ظرف استفاده می شود. وجود هرگونه خرابی یا خطا در عملکرد آنها می تواند خطر بزرگی را در دستگاه و البته اطراف آن ایجاد کند. به همین دلیل سرویس دهی منظم این قطعه بسیار حائز اهمیت است.

بلبرینگ

بلبرینگ یکی دیگر از قطعات اصلی کمپرسور هوای فشرده است. وظیفه این قطعه کاهش استهلاک دستگاه می باشد. برای کاهش صدای دستگاه و البته روان سازی آن باید از بلبرینگ های اصلی و با کیفیت استفاده کنیم. برای خرید بلبرینگ اصلی و با کیفیت می توانید وارد سایت atlasairco.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091248*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید