اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111117144419046
در دسترس نیست

شما هم میتوانید کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت کنید

امکان ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ بدون نیاز به دانش فنی و رایگان

کد: 140111117144419046

، (اخبار رسمی): اگر به دنبال روشی ساده برای ثبت اطلاعات کسب‌وکار خود در گوگل مپ هستید پیشنهاد می کنم از این روش رایگان که وبسایت کارامیکسو ارائه کرده است استفاده کنید

امکان ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ بدون نیاز به دانش فنی و رایگان
بدون نیاز به دانش فنی و کاملا رایگان کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت کنید

خیلی از صاحبان کسب‌وکار به دلیل نداشتن دانش کافی و تجربه کار با ابزارهای تبلیغات اینترنتی از استفاده این ابزار‌ها برای افزایش مشتریان محروم می شوند

به گزارش روابط عمومی وبسایت کارامیکسو، 1401/10، در این مجموعه میزبان رونمایی از امکان ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ، خدمت جدید این وبسایت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمت که در حوزه تبلیغات اینترنتی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی‌هایی که این وبسایت در بازار انجام داده است، به این نتیجه رسیده که خیلی از صاحبان کسب‌وکار به دلیل نداشتن دانش کافی و تجربه کار با ابزارهای تبلیغات اینترنتی از استفاده این ابزار‌ها برای افزایش مشتریان محروم می شوند. در همین راستا یکی از ویژگی های ثبت اطلاعات کسب‌وکار در گوگل مپ ساده بودن استفاده از این روش می باشد. هر فردی با پایینترین سطح اطلاعات از بازاریابی اینترنتی می تواند از این خدمت جدید در این وبسایت استفاده کند . این خدمت فعلا به مدت محدودی برای کاربران این وبسایت به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

بر پایه این اطلاع، امکان ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ دارای محاسنی است  اعم از این که شما بدون نیاز به هیچ داشن فنی و فقط با چند کلیک کسب‌وکار خود را ثبت می کنید و همچنین کارشناسان کارامیکسو عنوان‌ها و توضیحات مناسب و بهتر را برای بازدهی بهتر در گوگل مپ برای شما انتخاب می کنند و می‌تواند باعث افزایش سریعتر مشتریان شما  شود و مشتریان  به راحتی می توانند به اطلاعات تماس شما در گوگل مپ دست یابند.

کارشناس وبسایت کارامیکسو، ایجاد این خدمت را نتیجه چندین روز کار مداوم در این مجموعه دانست و گفت: این امکان همچنان به صورت رایگان برای کاربران این وبسایت ارائه می شود..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]