اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197153519046
در دسترس نیست

کاربر جدید در زمینه فروش تابلو مدرن برجسته کار خود را در کارامیکسو شروع کرد

خرید مستقیم تابلو مدرن برجسته از صاحب کار | کسب و کارهای فعال در کارامیکسو

کد: 140111197153519046

، (اخبار رسمی): با ثبت نام کاربر جدید کارامیکسو امکان خرید تابلو مدرن برجسته به صورت مستقیم از صاحب کار فراهم شد است. شما می توانید بدون واسطه و پرداخت هزینه اضافی تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس را خریداری کنید.

خرید مستقیم تابلو مدرن برجسته از صاحب کار | کسب و کارهای فعال در کارامیکسو
فروش تابلو مدرن برجسته‬‎ تابلو دکوراتیو مدرن

امکان فروش تابلو مدرن برجسته بدون وایسطه در وبسایت کارامیکسو فراهم شد

فروش تابلو مدرن برجسته در ایران بیشتر توسط کلکسیونرها انجام می‌شود همین موضوع باعث شده که این تابلوها به قیمت های بسیار بالایی در کشور عرضه بشوند. خیلی از مشتریان تابلوهای دکوراتیو مدرن و لوکس نیاز دارند که بتوانند طرح مورد نظر خود را سفارش دهند تا با ظاهر خانه همخوانی داشته باشد.

مجموعا همه اینها باعث می شود تا نیاز به ارتباط بدون واسته با هنرمندان این حوزه بیشتر شود. حالا با امکان ثبت رایگان کس‌وکارها در کارامیکسو توسط کاربران جدید در این حوزه امکان فروش تابلو مدرن برجسته بدون واسطه هم فراهم شده است. 

تابلو مدرن برجسته چیست و چه تفاوتی با تابلوهای معمولی دارد؟

یبایی و هنر بصری که در تابلو برجسته دکوراتیو دیده می شود تحسین برانگیز بوده و چشم هر بیننده ای را خیره می کند. این تابلوهای مدرن و خاص که با خمیر سرامیک و تکسچر روی بوم های نقاشی طراحی شده اند، نشانگر ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی است. تکسچر خمیری است که با آن می توان اشکال و طرح های مختلفی ایجاد کرد. و در تابلوهای قدیمی فقط از رنگ‌ها برای طراحی استفاده می شد. 

تکسچر خاصیت انعطاف پذیری دارد و به همین علت می توان به راحتی طرح و بافت مورد نظر را روی سطح ایجاد نمود. و به همین دلیل است که فروش تابلو مدرن برجسته بیشتر نیاز به سفارش مستقیم از طراح دارد. 

در بعضی از طرح‌ها معمولا طرح مورد نظر روی بوم ایجاد شده و پس از خشک شدن رنگ آمیزی می شود ولی این موضوع ارتباط با نوع طرح تابلو دکوراتیو مدرن و تصمیم هنرمندی که آن را طراحی می کند دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091909*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی