اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111117144518027
در دسترس نیست

صفر تا صد ثبت شرکت در کانادا

کد: 140111117144518027

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش های پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور، ثبت شرکت در کانادا است. ثبت شرکت در هر کشوری قوانین و شرایط خاص خودش را دارد. در این مقاله تلاش کرده ایم که به شرایط ثبت شرکت در کانادا بپردازیم.

صفر تا صد ثبت شرکت در کانادا
صفر تا صد ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا روال ساده ای دارد راه اندازی کسب و کار را برای تمام سرمایه‌گذاران یا کارآفرینان ممکن می‌سازد حتی دولت کانادا کارآفرینان را تشویق می‌کند تا فعالیت تجاری خود را در این کشور آغاز کنند

امروز کانادا به‌عنوان دهمین اقتصاد بزرگ جهان، زمینه تاسیس شرکت و شروع فعالیت‌های تجاری را برای تمام متقاضیان واجد شرایط فراهم کره است.ثبت شرکت در کانادا روال ساده و بی‌دردسری دارد که اگر به‌درستی پیش برود، راه اندازی کسب و کار را برای تمام سرمایه‌گذاران یا کارآفرینان ممکن می‌سازد.

مزایای ثبت شرکت در کانادا

  • -با سرمایه گذاری در کانادا، شرایط دریافت پاسپورت کانادایی تسهیل می شود
  • -سرعت رسیدگی به پرونده متقاضی بالا می رود
  • -فرزندان متقاضی می توانند از امکانات تحصیل رایگان برخوردار شوند
  • -متقاضی می تواند از خدمات درمانی رایگان برخوردار شود

مراحل ثبت شرکت در کانادا

برنامه ریزی

اگر قصد دارید در کانادا یک شرکت ثبت کنید، قبل از هر چیز باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه نوع کسب و کاری را راه بی اندازید. شما باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید تا بدانید که آیا ایده و طرح شما سود آور است؟ آیا می توانید با کسب و کارهای موجود در کانادا رقابت کنید؟ ایده شما چقدر مفید است و چه محدودیت هایی دارد؟

انتخاب نام تجاری

نامی که برای شرکتتان انتخاب می کنید باید معرف محصول یا خدماتی باشد که ارائه می دهد و نام شرکت  باید منحصر به فرد باشد، راحت تلفظ بشود و مشکل قانونی نداشته باشد.

ثبت نام شرکت در کانادا

قبل از ثبت نام شرکت و کسب و کارتان باید بدانید که شرکت شما قرار است در کجا واقع شود، در چه شهرها و مناطقی در کانادا، خدمات ارائه خواهید دارد، نوع آن مالکیت فردی است یا مشارکتی و…. ثبت عنوان شرکت در استان های مختلف، شرایط متفاوتی دارد. به عنوان مثال در استان بریتیش کلمبیا، متقاضی باید فرم در خواست عنوان شرکت را از دفتر نمایندگی دولت محلی یا وب سایت شرکت به صورت آنلاین تهیه و پر کند.

در انتاریو می توان عنوان شرکت را در دفتر عمومی شعبه شرکت ها، از طریق پست یا به صورت شخصی ثبت کرد. برای ثبت عنوان شرکت در کبک باید عنوان شرکت را برای دفتر ثبت شرکت ها (REQ) ارسال کرد.

دریافت مجوز قانونی برای ثبت شرکت

شما باید بعد از ثبت شرکت مورد نظر، مجوز و گواهی قانونی برای به راه افتادن کسب و کارتان داشته باشید. در این مرحله معمولاً به کمک یک وکیل احتیاج دارید تا بتوانید فرایندهای قانونی را طی کنید.

تأمین سرمایه

بسته به نوع ثبت شرکت و ایالتی که در آن کسب و کارتان را به راه می اندازید، به سرمایه ای بین 75000 تا 210000 دلار احتیاج دارید.

در صورتی که روند ثبت یک شرکت به درستی انجام شود و فرد متقاضی مدارک مورد نیاز را تهیه و به درستی تکمیل کند، بعد از تأیید درخواست از اداره مهاجرت کانادا، او می تواند بسته به نوع کسب و کارش اقامت دو ساله یا دائم کانادا را دریافت کند.

مزایای ثبت شرکت در کانادا چیست؟

برخی از مزایای ثبت شرکت در کشور کانادا عبارت‌اند از:

  • -ساده بودن فرایند ثبت شرکت: فرایند ثبت شرکت در کانادا نسبت به سایر کشورها فوق‌العاده آسان‌تر است. کل این فرایند به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.
  • -هزینه کم: هزینه ثبت شرکت در کانادا در مقایسه با سایر حوزه‌های قضایی مثل ایالات متحده آمریکا، استرالیا و بریتانیا بسیار کمتر است.
  • -وجود صنایع مختلف: خدمات مالی، تجارت بیمه، بخش حقوقی، خودرو و غیره نمونه‌هایی از هزاران صنایع فعال در کشور کانادا محسوب می‌شوند. این بخش‌ها فرصت مناسبی برای رشد کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کنند.
  • -مزایای مالیاتی: نرخ مالیات در کانادا در مقایسه با سایر حوزه‌های قضایی نسبتاً کمتر است.
  • -وجود استعدادهای مختلف: سیاست‌های مهاجرتی و حمایت‌های مالی، افراد با استعدادهای مختلف را به سمت کانادا جذب می‌کند.
  • -نبود فساد: کلیه سرمایه افراد تحت حمایت و مراقبت دولت کانادا قرار می‌گیرد. چون قوانین این کشور مدافع سرمایه‌گذاران خارجی است.

 برای ثبت شرکت در کانادا چه ساختارهای تجاری وجود دارد؟

کلیه افرادی که اقدام به ثبت شرکت در کشور کانادا می‌کنند، می‌توانند نوع شرکت را از میان این چهار ساختار انتخاب کنند.

  • -مالکیت یگانه و انحصاری: بار نظارتی این شرکت‌ها بسیار سبک است و کنترل و تصمیم‌گیری مستقیم در اختیار مالک قرار می‌گیرد. این یعنی مسئولیت فرد بیشتر است. در عوض هزینه کمتری می‌پردازد و روال ساده‌تری را طی می‌کند.
  • -مشارکت: در این شرکت‌ها، باید دو یا چند نفر با اهداف مشترک مسئولیت بدهی‌ها را به‌عهده بگیرند. شکل‌گیری این شرکت‌ها نیز نسبتا آسان و کم هزینه است.
  • -شراکت: در این شرکت‌ها سهامدار شخصاً مسئول پرداخت بدهی‌ها، تعهدات یا اعمال شرکت نخواهد بود و حقوق مالکیت آن‌ها قابل انتقال است. بیشتر سرمایه‌گذاران به‌خاطر مسئولیت محدود و موجودیت مستمر و راحت، این ساختار را ترجیح می‌دهند.
  • تعاونی: به‌عنوان یک سازمان انتفاعی یا غیرانتفاعی راه‌اندازی می‌شود و دموکراتیک‌ترین شکل تجارت در کانادا محسوب می‌شود.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

چنانچه به فکر ثبت شرکت در کانادا هستید، ابتدا باید استان موردنظر خود را انتخاب کنید. کشودر کانادا از ده استان تشکیل شده است که هر کدام از آنها قوانین شرکتی خاص خود را دارند. انتظار می‌رود متقاضی مزایا و معایب راه‌اندازی شرکت موردنظر در این کشور را در نظر بگیرد و پس از انتخاب ساختار تجاری مناسب، مراحل ثبت شرکت در کانادا را رسما آغاز کند.

نام‌گذاری کسب و کار: نام شرکت باید منحصربه‌فرد و گویای محصولات و خدمات شرکت باشد.

درخواست ثبت شرکت: می‌تواند به صورت فدرال یا استانی انجام شود. در هر صورت امکان ثبت به‌صورت آنلاین یا آفلاین و حضوری وجود دارد. در این مرحله متقاضی باید یک اساسنامه به زبان انگلیسی یا فرانسوی را امضا کرده و به‌همراه آدرس دفتر و هزینه تشکیل پرونده (بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار) ارسال کند.

انتخاب بین ثبت فدرال یا استانی: شرکت‌های کانادایی می‌توانند در سطح فدرال یا استانی ثبت شوند. در صورت ثبت فدرال، شرکت اجازه دارد در سراسر کانادا تجارت کند که البته نیازمند صرف زمان، تلاش و پرداخت هزینه بیشتری است.

پردازش درخواست: پس از تمام مراحل فوق، کارشناس مرجع اسناد متقاضی را به‌همراه اساسنامه شرکت بررسی می‌کند.

دریافت شماره کسب‌و‌کار و سایر مجوزها: دولت برای ارتباطات در زمینه GST یا مالیات هماهنگ فروش (HST)، کسر حقوق و دستمزد، عوارض واردات و صادرات و سایر فعالیت‌ها به شماره کسب و کار شما نیاز دارد.

برای ثبت شرکت در کانادا چه مدارکی نیاز داریم؟

متقاضیان برای ثبت شرکت در کانادا باید مدارک زیر را ضمیمه پرونده خود کنند:

  • گواهی ثبت
  • اساسنامه شرکت
  • فرم اساسنامه برای یک شرکت فدرال یا یک منطقه استانی در کانادا
  • فرم ثبت کسب و کار و اطلاعات اولین هیئت مدیره
  • گزارش جستجوی نام Nuans. این گزارش نشان می‌دهد متقاضی تلاش کافی در راستای انتخاب نام شرکت داشته است.
  • تایید نام و ارائه نامه تاییدیه
  • شماره تجاری فدرال به‌علاوه شماره مالیات بر درآمد جهت انجام معاملات شرکتی
  • آدرس ثبت شده دفتر کسب و کار
  • مدرک آدرس برای سهامداران خارجی
  • کپی پاسپورت
  • اطلاعات مربوط به پرداخت سرمایه موردنیاز شرکت
  • هزینه ثبت درخواست

هزینه ثبت شرکت در کانادا چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در کشور کانادا مجموع هزینه‌های روال اداری و سرمایه اولیه‌ای است که سرمایه‌گذاران و متقاضیان باید برای تاسیس شرکت داشته باشند. بنا بر گزارشات اخیر، هزینه کل ثبت شرکت در این کشور چیزی بین ۳۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار کانادا و حداقل سرمایه لازم ۱۰۰۰۰۰ دلار است. مدت زمان ثبت شرکت نیز معمولا ۲۰ تا ۳۰ روز کاری پس از دریافت تاییدیه برآورد می‌شود.

آیا امکان مهاجرت از طریق ثبت شرکت وجود دارد؟

مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا یکی از راه‌های مهاجرتی پر طرفدار برای آن‌دسته از کارآفرینانی است که با سرمایه کافی وارد خاک این کشور می‌شوند. در استان‌هایی مثل کبک، نوا اسکوشیا، بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد زمینه مهاجرت از طریق ثبت شرکت بیشتر برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است. اتباع خارجی برای راه‌اندازی شرکت خود در کشور کانادا، باید با ارائه یک آدرس کانادایی، شرایط اقامت را برآورده کنند. سپس می‌توانند با رعایت اصول و دقت کافی در جمع‌آوری مدارک، به راحتی پاسپورت و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

-

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]