اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167148910452
در دسترس نیست

در راست چین آکادمی برترین خدمات آموزشی طراحی سایت و افزایش فروش ارائه می‌شود.

آکادمی راست چین راه اندازی شد

کد: 140111167148910452

، تبریز , (اخبار رسمی): مجموعه راست چین با تجربه 10 ساله در حوزه طراحی محصولات آماده وب، خدمات آموزشی خود را در بستر پلتفرم راست چین آکادمی راه اندازی کرد. این سرویس توسط متخصصین و مجرب‌ترین مدرسین که اغلب از فروشندگان موفق و فعالان حوزه وردپرس هستند با رویکرد انتقال تجربه و کسب درآمد ارائه می‌شود.

آکادمی راست چین راه اندازی شد
آکادمی راست چین راه اندازی شد
آکادمی راست چین راه اندازی شد
آکادمی راست چین با دوره تخصصی آموزش فارسی سازی قالب و دوره برنامه نویسی وردپرس راه اندازی شد

هدف آکادمی ارائه بهترین خدمات به کاربران است تا در راحت‌ترین شرایط بتوانند آموزش‌های مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساط به همراه پشتیبانی آنلاین تا رسیدن به درآمد تهیه کنند.

در بهمن 1401 مجموعه راست چین از سرویس آکادمی خود رونمایی کرد. این سرویس با هدف ارتقای کیفیت آموزش، افزایش مهارت و رفع چالش‌های علاقه مندان به طراحی سایت، وبمستران و برنامه نویسان وردپرس ارائه می‌شود.

"شما می توانید تمام دوره ها را به صورت نقد و اقساطی خریداری کنید."

خدمات ارایه شده در راست چین آکادمی

هدف آکادمی ارائه بهترین خدمات به کاربران است تا در راحت‌ترین شرایط بتوانند آموزش‌های مورد نظر خود را مشاهده کنند، از این رو می‌توانند همه دوره‌های موجود را با مزایای ویژه تهیه کنند:

  • خرید قسطی دوره ها
  • مشاوره آنلاین با مدرس دوره
  • مشاوره با برترین متخصصان راست چین
  • ارائه پلن درآمد زایی از طریق دوره ها
  • معرفی نیازهای بازار و بهترین بازار کار
  • حمایت از برترین دانشجویان دوره
  • ارائه گواهی پایان دوره
  • بهترین دوره‌های ارایه شده در راست چین آکادمی

در این قسمت به معرفی بهترین دوره‌های ارایه شده می‌پردازیم، به مناسبت راه اندازی آکادمی شما می‌توانید کلیه دوره‌ها رابا 50% تخفیف خریداری کنید.

دوره مستر کلاس؛ دوره برنامه نویسی وردپرس

برنامه نویسی وردپرس یکی از حرفه‌های پولساز و آینده دار در حوزه وب است. فرصت یادگیری و درآمد‌زایی در دوره طراحی قالب وردپرس و افزونه فراهم شده تا بعد از دیدن این دوره بصورت کاملاً تضمینی وارد بازار کار شوید. در دوره برنامه نویسی وردپرس تمام سرفصل‌های کلیدی در زمینه طراحی و توسعه قالب ها و پلاگین‌های اختصاصی آموزش داده می‌شود.

به طور کلی این دوره شامل دو بخش مهم زیر است که در بیشتر از 100 ساعت آموزش داده می شود:

  • آموزش طراحی قالب وردپرس
  • آموزش پلاگین نویسی وردپرس

فروشنده آلفا؛ دوره فارسی سازی قالب و افزونه

دوره فارسی سازی قالب و افزونه وردپرسی را میتوان از یکی از بهترین طراحان و برنامه نویسان راست چین آموزش دید تا بعد از دیدن این دوره به یک طراح و فروشنده موفق در راست چین تبدیل شد و به یک درآمد دائمی و پایدار رسید.

مهارت‌هایی که در این دوره آموزش داده می‌شود شامل:

  • ترجمه و فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرسی
  • توانایی شمسی سازی هرگونه تاریخ در وردپرس
  • لایسنس گذاری بر روی تمام محصولات وردپرسی
  • بررسی بازار و نیاز سنجی برای فارسی سازی قالب و افزونه‌های پر کاربرد وردپرسی
  • مهارت‌های نرم برای افزایش فروش محصولات وردپرسی
  • کار با انواع محیط‌های توسعه
  • خرید دوره فارسی سازی قالب و افزونه

یکی از مزیت‌های بارز دوره‌های آموزشی ارائه شده که این آکادمی را متمایز از سایر پلتفرم های موجود کرده، مدرسینی است که تجربه چندین ساله در حوزه فروش، طراحی و فارسی سازی قالب‌ها دارند. در این دور‌ها همه این تجربیات به صورت پروژه ای از صفر تا صد آموزش داده می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]