اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111237158722118
در دسترس نیست

تاریخچه عطرهای مون بلان

کد: 140111237158722118

، (اخبار رسمی): در سال 1906، تاجران لوازم التحریر هامبورگ، بانکداران و مهندسان برلینی، کلاوس یوهانس ووس، آلفرد نهمیاس و آگوست ابرشتاین تصمیم به تولید امضا گرفتند.

تاریخچه عطرهای مون بلان
تاریخچه عطرهای مون بلان

در سال 1906، تاجران لوازم التحریر هامبورگ، بانکداران و مهندسان برلینی، کلاوس یوهانس ووس، آلفرد نهمیاس و آگوست ابرشتاین تصمیم به تولید امضا گرفتند. سرانجام در سال 1908 شرکتی به نام Siplo Fillerpen در هامبورگ تأسیس کردند. در سال 1910، امضای MONT BLANC ایجاد و تولید شد و سه سال بعد به یک برند تبدیل شد.تا سال 1919، اولین فروشگاه MONT BLANC در هامبورگ افتتاح شد. سپس اولین فروشگاه MONT BLANC در شهرها و کشورهای دیگر افتتاح شد. نام خود را در سال 1935 به عنوان خط تولید کالاهای چرمی باکیفیت و سپس ساعت به دست آورد. جواهرات، کاغذهای دست ساز، چشم، عینک، جواهرات و غیره، عطر و عطر برای محصولات خود.

عطر Legend Montblanc

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین برندها عطر مون بلان لجند می باشد که می توانید از زیر آن را انتخاب کرده و عطر خود را خریداری کنید.

تاریخچه عطر Mont Blanc

اسناد تاریخی با نقاط Montblanc امضا شده است. همچنین شرکت های میلیارد دلاری زیرا اینها قلم هایی هستند که افراد لوکس در سراسر جهان به دنبال آن هستند. قلم افسانه ای Meisterstuck که در سال 1924 راه اندازی شد، به نماد نهایی سبک نوشتاری تبدیل شد که نشان دهنده طراحی بی زحمت و بی انتها است که امروزه به عنوان امضای Montblanc باقی مانده است.

با این حال، نام این شرکت از کجا آمده است؟ گفته می‌شود که در حین بازی ورق، یکی از بستگان یکی از صاحبان کسب‌وکار، قیاسی بین «نقطه‌ی بلند» ابزار قلم‌نویس و مونت بلان، بلندترین و باشکوه‌ترین قله آلپ انجام داد. نوک سفید متمایز موجود در درب بطری‌های عطر و قلم‌های Montblanc قله پوشیده از برف کوه همنام آن را منعکس می‌کند.

همانطور که Montblanc می گوید: "سفر از آغاز یک قطعه تا تحقق آن سفری نفس گیر است. صنعتگران ما در هر مرحله تلاش می کنند تا قلب و روح خود را در یک محصول زیبا بپاشند، خواه کالاهای چرمی خوب، جواهرات زیبا، عینک های زیبا باشد. یا یک عطر دلپذیر. 

آنها به ما می گویند: «اگر نوشتن بیان روح است، پس عطر زبان ناگفته ها و ناخودآگاه هاست. عطرها داستان‌هایی را بیان می‌کنند، احساسات را شکل می‌دهند و شعر را برمی‌انگیزند، که با جوهر نامرئی نوشته شده است، جایی که یک قلم چشمه سیاه و سفید روی کاغذ می‌نویسد.

عنصر معطر داستان Montblanc با Legend تازه، تمیز و حسی، یک فوجر مردانه، ترنج ایتالیایی و اسطوخودوس فرانسوی، برگ آناناس و گیلاس آغاز می شود. خزه بلوط، سیب، گل رز و شمعدانی در قلب به هم می رسند، در حالی که خشکی مغناطیسی پوست را با چوب صندل و تونکا احاطه کرده است.

Legend Spirit بر اساس موفقیت بی‌نظیر لجند بسیار دوست‌داشتنی با ترکیب چوبی و در عین حال خیره‌کننده معطر ساخته شده است که «طراوت، تردی و تازگی بافت را به تصویر می‌کشد». نت های ابتدایی ترنج، فلفل صورتی و گریپ فروت یک طعم اولیه را ارائه می دهند، در حالی که در قلب نسیم آبی/ازونیک از میان اسطوخودوس و هل می وزد. در حالی که پوست را گرم می کند، با آکوردهایی از مشک سفید، چوب بادام هندی و خزه بلوط اغوا می کند.

به نقل از وبلاگ tailorandbarber.com: «مونبلان تعادل فوق‌العاده‌ای از شیرینی، گل‌ها و چوب ایجاد می‌کند و در عین حال عطر مردانه را حفظ می‌کند. این عطر در درجه اول یک عطر در روز است، اما چوب های نرم آن به راحتی یک شب تابستانی را به شما هدیه می دهند.

از طرف دیگر، Montblanc EXPLORER 2019 به موضوع اکتشاف که نام آن از ابتدا با آن گره خورده است احترام می گذارد. خودکارهای Montblanc در قرن گذشته مورد علاقه مسافران بوده است، به عنوان خودکارهایی که جوهر آنها هرگز تمام نمی شود، مهم نیست در زندگی یا سفر چه اتفاقی می افتد. Montblanc خود ارزش مشابهی با Explorer دارد، به خصوص در کارهای پیشرفته.

سه استعداد عطرسازی با Givaudan در Montblanc Explorer همکاری کردند: Antoine Maisondieu، Jordi Fernandez و Olivier Pescheux - هر کدام "دانش خود را از یک ماده خاص و تجربه احساسی خود را به عنوان یک بینی و یک مسافر به پروژه آوردند". آوردن"

Montblanc EXPLORER ترکیبی از جوهره برگ/گل ترنج ایتالیایی با مریم گلی و فلفل صورتی است. در قلب ما وتیور از هائیتی، تولید ارگانیک و اخلاقی را می یابیم، و آخرین نقطه ما را به جزیره سولاوسی می رساند، از طریق نوع جدیدی از نعناع هندی که فقط برای عطرهای Montblanc ساخته شده است.

Montblanc مشاهده می کند: «حواس ما توسط رایحه های شگفت انگیز طبیعت مسحور شده اند. انسان ها مدت هاست که به دنبال حفظ این رایحه ها فراتر از عمر زودگذر یک گل بوده اند. در کارگاه عطرسازی Montblanc عطرسازان بسیار ماهر رایحه های لطیفی ایجاد می کنند. آنها به طرز ماهرانه ای ترکیبات الهام گرفته شده را برای برقراری ارتباط با ارزش ها و احساسات Montblanc دستکاری می کنند.
و آنها این کار را با شکوفایی زیبا که امضای معروف Montblanc است انجام می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس