اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247160322118
در دسترس نیست

مطالب جالب و خواندنی در مورد عطر و برند ورساچه

کد: 140111247160322118

، (اخبار رسمی): جیانی ورساچه در سال 1946 در ایتالیا به دنیا آمد و پس از یادگیری ساخت لباس نزد مادرش، شروع به ساخت لباس کرد تا اینکه در سال 1978 با کمک برادرش سانتو موفق به ایجاد برند ورساچه شد و سال بعد اولین مجموعه لباس را به ارمغان آورد.

مطالب جالب و خواندنی در مورد عطر و برند ورساچه
مطالب جالب و خواندنی در مورد عطر و برند ورساچه

جیانی ورساچه در سال 1946 در ایتالیا به دنیا آمد و پس از یادگیری ساخت لباس نزد مادرش، شروع به ساخت لباس کرد تا اینکه در سال 1978 با کمک برادرش سانتو موفق به ایجاد برند ورساچه شد و سال بعد اولین مجموعه لباس را به ارمغان آورد. لباس های زنانه، نمایش در سال 1982، VERSACE برنده جوایز Cutty Sark و Golden eye برای مجموعه لباس های زمستانی زنان شد.

او همچنین برنده جایزه چشم طلایی در سال های 1984، 1990 و 1991 و جوایز متعدد دیگری شد. به دنبال موفقیت در طراحی و تولید پوشاک، VERSACE خط تولید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، تلفن همراه و لوازم خانگی را راه اندازی کرد. جیانی در سال 1997 توسط اندرو کونانان و خواهرش دوناتلا ورساچه که زمانی دستیار کارگردان بود کشته شد. رئیس جمهور بود رهبری ورساچه را بر عهده گرفت.

تاریخچه عطر ورساچه

تجارت مد پر از برندهایی است که همه آنها را شنیده اند. یکی از این نام های نمادین ورساچه است. از زمان آغاز به کار خود در سال 1978، این برند نمادی از مد لوکس، کلاس و سلیقه ظریف بوده است. بسیاری از افراد مشهور لباس و لوازم جانبی ورساچه را روی فرش قرمز می پوشند که به این برند کمک کرده است تا در سراسر جهان به شهرت برسد. امروزه ورساچه شهرت زیادی دارد، اما تعداد کمی از مردم تاریخچه ایجاد این شرکت بزرگ را می دانند.

چهره پشت ورساچه، جیانی ورساچه

خالق خانه مد ورساچه، جیوانی ورساچه است که به نام جیانی ورساچه نیز شناخته می شود. جیانی در سال 1946 در جنوب ایتالیا در شهر رجیو کالابریا به دنیا آمد. او با برادر بزرگترش سانتو ورساچه و خواهر کوچکترش دوناتلا ورساچه بزرگ شد. مادرش یک مغازه خیاطی داشت و جیانی اولین شاگردی خود را در آنجا آغاز کرد.
او به مد، طراحی و معماری علاقه داشت و در 26 سالگی به میلان نقل مکان کرد و فعالیت خود را در مد آغاز کرد. در آنجا برای چندین آتلیه ایتالیایی از جمله ماریو والنتینو، کاملیس و جنی کار کرد. استعداد او زود خود را نشان داد و به زودی شرکت خود را راه اندازی کرد. در سال 1978 اولین مجموعه لباس زنانه خود را ارائه کرد و یک بوتیک در میلان افتتاح کرد. از آن زمان، برادرش سانتو و خواهرش دوناتلا برای او کار می کنند.

شوهای مد ورساچه بسیار موفق بودند و در دهه 90، او یک امپراتوری مد باورنکردنی ساخته بود. طرح های او جسورانه، نوآورانه و بسیار متفاوت از طرح های ارائه شده توسط رقبای او بود. جیانی از استفاده از رنگ های تند و برش های برجسته نمی ترسید، اما با این وجود توانست لباس هایش را شیک و باکلاس نگه دارد. بسیاری از مردم او را بامزه می‌دانستند، اما سلیقه جسورانه‌اش انتقادهای زیادی را به دنبال داشت. رقابت او با جورجیو آرمانی معروف بر کسی پوشیده نبود. مجموعه آنها آنقدر متفاوت بود که خیلی زود گفته شد "آرمانی به همسرش لباس می پوشد، ورساچه لباس خانمش را می پوشاند."

الهامات ورساچه و معروف ترین نوآوری ها

ورساچه در طول زندگی حرفه ای بسیار موفق خود، لباس های خلاقانه زیادی خلق کرد. جیانی به میراث خود در ایتالیای جنوبی افتخار می کرد و بسیاری از طرح ها و نقوش او از هنر یونانی و باستانی الهام گرفته شده بود. او حتی از تاریخ باستان ایتالیا برای لوگوی شرکت - رئیس مدوسا - الهام گرفت. مدوسا موجودی اساطیری یونانی است که چشمانش مردم را عاشق می کند. سر مدوسا بر روی کف خرابه های باستانی در رجیو کالابریا به تصویر کشیده شده است. جیانی در کودکی در آنجا بازی می‌کرد و بعداً تصمیم گرفت از آن برای لوگوی شرکتش استفاده کند، زیرا می‌خواست کارش همان تأثیر را روی مردم بگذارد. او می خواست که آنها عاشق آن شوند.
برخی از خلاقانه ترین طرح های او شامل اختراع یک طناب فوق سبک به نام اوروتون و طرح های تکراری مانند کلید یونانی است.

الگوهای زیبا، رنگ‌های پر جنب و جوش، پولک‌ها، لباس‌های نقره‌ای و لباس‌های پی‌وی‌سی همگی بخشی از طرح‌های محبوب و مورد تحسین او هستند. آنها می‌دانستند مجموعه‌های او شیطانی هستند. چاپ های پاپ آرت نیز در بسیاری از آثار او استفاده شد زیرا جیانی از طرفداران پر و پا قرص اندی وارهول و ری لیختنشتاین بود. با وجود تمام انتقادات، ورساچه به خودش وفادار ماند و به خلق چیزهای منحصر به فردی ادامه داد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. او با افراد مشهوری مانند التون جان، شر، مدونا و مایکل جکسون دوست بود و لباس های زیادی برای آنها می ساخت. به همین دلیل او را به عنوان طراح راک اند رول نیز می شناسند. سوپرمدل هایی مانند نائومی کمبل، سیندی کرافورد، لیندا اوانجلیستا و کریستی تورلینگتون اغلب در نمایش های او ظاهر می شدند اما ورساچه در جای دیگری لباس می پوشید. در واقع کلمه سوپرمدل برای آنها ساخته شد زیرا او به آنها پول زیادی پرداخت کرد.
یکی از مشهورترین کارهای او تا به امروز، لباس مشکی بازیگر و مدل الیزابت هرلی در اولین نمایش چهار عروسی و یک تشییع جنازه در سال 1994 است. هر دو طرف. این لباس سکسی و جسور بود و مدت ها بعد از نمایش، روزنامه ها و مجلات در مورد آن صحبت می کردند.

شرکت پس از مرگ جیانی ورساچه

در 15 جولای 1997، جیانی ورساچه از پیاده روی صبحگاهی به خانه خود در ساحل میامی بازگشت. بیرون از عمارت، توسط قاتل سریالی اندرو کونانان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. کسی که او را به قتل رساند، نگران این هنرمند بود و به دوستی او با او افتخار می کرد، هر چند که یکدیگر را نمی شناختند. ورساچه آخرین کسی بود که کشته شد و هشت روز پس از قتل او، کونانان خودکشی کرد.
جیانی ورساچه میراث عظیمی از خود بر جای گذاشت و شاید همیشه به عنوان یک اسطوره و نابغه مد شناخته شود. قبل از قتل، او برای نوع نادر سرطان گوش تحت درمان بود. درمان او خوب به نظر می رسید، اما در صورت مرگ وصیت نامه ای به جای گذاشت. طبق وصیت نامه خواهرش دوناتلا 20 درصد، برادرش سانتو 30 درصد و دخترش دوناتلا و دخترش آلگرا 50 درصد باقی مانده را دریافت خواهند کرد. با اینکه در آن زمان فقط 11 سال داشت، بسیار به او وابسته بود. بلافاصله پس از قتل، دوناتلا ورساچه مدیر خلاقیت و سانتو ورساچه مدیرعامل شد.
در سال 2018، مایکل کورس این شرکت را به قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد. اما دوناتلا ورساچه همچنان رئیس طراحی خلاقانه است. معروف ترین طرح های ورساچه جاودانه هستند و بدون شک در آینده شاهد نوآوری های بیشتری خواهیم بود.

عطرهای ورساچه

امروزه ما ورساچه را نه تنها به خاطر لباس هایش می شناسیم. این شرکت همچنین لوازم جانبی، جواهرات، چینی، لوازم خانگی و عطر تولید می کند. اولین عطر او در سال 1981 معرفی شد و عطر زنانه جیانی ورساچه بود. در حال حاضر این برند دارای رایحه های متفاوتی است که جدیدترین آنها مربوط به سال 2018 است که مانند سایر آثار ورساچه، رایحه های آنها پررنگ، منحصر به فرد، هیجان انگیز و هیجان انگیز است.

Parfem Versace Crystal Noir

این عطر حسی، قدرتمند و مغناطیسی است. ترکیب آن شامل نت های شرقی اغوا کننده، مشک و هارمونی گل های گاردنیا و یاس است. بطری به شکل کریستال است و عطر به اندازه یک قطعه جواهر اکسسوری کاملی است. این عطر عالی برای یک شب یا یک مراسم رسمی است که شما را متمایز می کند.

عطر ورساچه کریستال روشن

Versace Bright Crystal یکی دیگر از عطرهای عالی این کمپانی است. رایحه تازه، گلی و آبی است. سبک تر از کریستال نوآر است. نت های ابتدایی انار، گل صد تومانی و مگنولیا هستند. این عطر مخصوص بانوان، قوی و در عین حال با اعتماد به نفس است.
عطر ادکلن ورساچه اروس- Versace Eros عطری است
این عطر از اساطیر یونان الهام گرفته شده است. این عطر که از نام خدای عشق یونانی، اروس نامگذاری شده است، پر جنب و جوش و قدرتمند است. این بطری از شیشه فیروزه ای ساخته شده و دارای لوگوی ورساچه (سر مدوزا) می باشد.ترکیب نعناع، ​​سیب سبز و مرکبات را با ریزه هایی از چوب و دانه تونکا احساس می کنید.

عطر زنانه اروس

رایحه ای لطیف و لطیف است. رایحه جذاب و ظریف آن به خاطر نت های مرکبات، دو نوع مختلف یاس و رنگ لیمویی روشن است. پایه از چوب عمیق، فشرده و نرم ساخته شده است که بر شبح زیبای عطر تأکید می کند.

عطر ورساچه ورسنس

این یکی دیگر از عطرهای مرکبات تازه برای زنان است. رنگ های بسیار طبیعی و خاکی دارد. ترنج، نارنگی سبز، کاج و زیتون در ترکیب با گل زنبق و یاس یادآور دریای مدیترانه است. این عطر بسیار زنده، سرزنده و مست کننده است.

منبع: هایلند بیوتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس