اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247160522118
در دسترس نیست

مطلب خواندنی در مورد برند جورجیو آرمانی

کد: 140111247160522118

، (اخبار رسمی): جورجیو آرمانی، موسس شرکت GIORGIO ARMANI، در سال 1934 در پیاچنزا ایتالیا به دنیا آمد

مطلب خواندنی در مورد برند جورجیو آرمانی
مطلب خواندنی در مورد برند جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی، موسس شرکت GIORGIO ARMANI، در سال 1934 در پیاچنزا ایتالیا به دنیا آمد. وی در رشته پزشکی تحصیل کرد و در بیمارستان ارتش مشغول به کار شد و پس از پایان خدمت سربازی به عنوان طراح ویترین در یک مغازه مشغول به کار شد و سپس به عنوان فروشنده لباس مردانه به کار خود ادامه داد.

در اواسط دهه 60، جورجیو آرمانی با نیکو سروتی به عنوان طراح لباس مردانه همکاری کرد. ارمنی در اواخر دهه 60 با سرجیو گالئوتی که یک طراح معماری بود آشنا شد و با کمک او موفق به تاسیس برند GIORGIO ARMANI شد و در همان سال اولین مجموعه لباس مردانه مردانه را طراحی و تولید کردند. در اوایل دهه 80، جورجیو آرمانی خط تولید عطر و ادکلن را طی قراردادی با لورآل راه اندازی کرد که موفقیت چشمگیری به دست آورد.

تاریخچه عطر جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی کار خود را به عنوان غرفه‌دار و دستیار خریدار برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای La Rinascente در ایتالیا آغاز کرد. او برای Nino Cerruti طراحی کرد و در دهه 1970 خط تولید خود را به‌ویژه کت‌های چرمی مردانه راه‌اندازی کرد. طراحی‌های آرمانی با ظاهر طراحی شده ایتالیایی متفاوت است. لباس مردانه این به دلیل استفاده از پارچه های نرم و خنک تر مانند کتان و برش بدون ساختار آن شناخته شده است.
در سال 1975، او برچسب خود را تنها با 10000 دلار راه اندازی کرد. یک سال بعد جورجیو آرمانی به فروشگاه برند بارنیز در آمریکا معرفی شد. اما چیزی که آرمانی در آن زمان احتمالاً به آگاهی ما لغزید، ژیگولو آمریکایی ریچارد گیر بود که در آن بازیگر به طور انحصاری از مد خود در طول فیلمی کلاسیک استفاده کرد. (این اولین مورد از همکاری های بی شمار فیلم و اپرا بود.)
اندکی پس از عرضه لباس های مردانه، جورجیو آرمانی لباس های زنانه را نیز تولید کرد. آرمانی در تاریخ خود گفت: من بی طرف هستم. آرمانی می‌گوید: «سبکی که نباید بیش از حد باشد. در سال 1994، ووگ چهار مورد از بهترین های مد کلاسیک زنانه را معرفی کرد: کت و شلوارهای شنل، کیف های هرمس کلی، مانولو بلانیک و کت های آرمانی.
جورجیو آرمانی در اواخر دهه 1980 با افتتاح فروشگاهی در Rodeo Drive به یکی از محبوب ترین نام های طراح هالیوود تبدیل شد. جودی فاستر، میشل فایفر و جولیا رابرتز توسط آرمانی برای شب بزرگ طراحی شده بودند - همانطور که ووگ می گوید: «قبل از اینکه کلمه شیک در اطراف باشد...».
روابط عاشقانه با آرمانی در بین ستارگان و خانواده سلطنتی ادامه دارد. شارلین ویتستوک، شناگر المپیک آفریقای جنوبی، آرمانی را برای عروسی خود با شاهزاده آلبرت دوم موناکو انتخاب کرد، لباس عروس دوشس ابریشمی و ارگانزا با 40000 کریستال سواروسکی، 20000 مروارید و 30000 سنگ طلایی.
از سوی دیگر، لیدی گاگا در مراسم گرمی تاج سکولار بر سر داشت. و آرمانی را برای تور کنسرت Monster Ball انتخاب کرد. بنابراین: جذابیت جهانی ایده آل چیست؟ همانطور که سوفیا لورن اسطوره سینما یک بار گفت: "لباس رویاهای شما باعث شک و تردید نمی شود." این یک رویاست. و این تمام چیزی است که نیاز دارید.

تولید عطر جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی که به خاطر بافت پارچه‌ای نفیس و احساس بر روی پوست شهرت دارد، از سال 1984 با رایحه‌های درخشان خود حواس ما را به وجد آورده است.
اگر عطرهای جورجیو آرمانی را یک کمد لباس کامل در نظر بگیریم، بیایید با Armani/Prio Luxe و Ornate شروع کنیم، مدل عطری که شبیه یک لباس شیک یا یک لباس دوخت است. هر یک از آنها زیبایی طبیعی یک ماده منحصر به فرد، مجلل و گرانبها را به نمایش می گذارد، مناسب برای حالات مختلف و برای پوشیدن و لذت بردن مردان و زنان با اعتماد به نفس مانند Orangerie Venice طراحی شده است. ، بالا، تعبیر نسبی و سبک از ادکلن کلاسیک، نفس تابستان، بطری. یا Eau de Toilette Pivoine Suzhou از باغ‌های زیبای آسیا یا الهام‌بخش عاشقان گل رز - Rose Alexandri، تقدیم به گل رز توسط جورجیو آرمانی، که می‌خواست «عطری بسازد که به تضادهای موجود در این گل قوی و شکننده ادای احترام کند». 
سپس به سراغ عطرهای آرمانی می رویم که بارزترین آن ها Code (برای مردان، راست) و Sì (برای زنان) است. این عطر بی‌پایان شیک و در عین حال پوشیدنی شیک، معادل کت و شلوار آرمانی یا ژاکت یا لباس خط‌دار است. هر عنصر از طبیعت الهام گرفته شده است - یک "پیچیدگی نامرئی" واقعی که منعکس کننده طرح های مد رویایی، جاودانه و در عین حال پر جنب و جوش است. مجموعه ای از عطرهای ناب و ساده.
به عنوان مثال، سی مطالعه ای در مورد تضادهای معطر است که توسط جورجیو آرمانی به عنوان "ادای احترام من به زنانگی مدرن، ترکیبی مقاومت ناپذیر از لطف، قدرت و روح آزاد" توصیف شده است. عصر مدرن با سه آکورد خود حواس را مجذوب خود می کند: شهد کاسیس، آکورد مدرن شیپر و چوب های مشک سبک. اگر به این موضوع علاقه دارید، مطمئناً Si Passione را با بطری قرمز زیبایش دوست خواهید داشت، یک خلاقیت درخشان و حسی که "منعکس کننده همان احساس و اطمینانی است که یک کشیدن رژ لب قرمز فوراً به صاحبش می دهد."

ویژگی های عطر جورجیو آرمانی

در همین حال، عطرهای مردانه از تازه و لطیف تا حسی و شدید را در بر می گیرند - ماندگار بر روی پوست، ماندگار در حافظه. Armani Code Absolu، به طور خاص، منعکس کننده روندی است که ما در عطرهای مردانه مشاهده می کنیم، با روغن های ضروری با غلظت بالا که در تمام روز (و همچنین تمام شب) ماندگاری دارند.
و در نهایت، بی معنی، «کمد لباس» Emporio Armani را داریم: یک جفت عطر مدرن، روح‌انگیز و ملایم که حالت ذهنی هر فرد را منعکس می‌کند، اما البته می‌توان آن را به‌صورت جداگانه و هر کسی که دوست دارید استفاده کرد.
Stronger With You "در زمان حال زندگی می کند، با انرژی مدرنیته، با ظرافت مطمئن و بی تفاوتی آسان جوانی که توسط حکیم در قلب معطر عطر منتقل می شود. اما جذابیت واقعی این عطر در طول زمان ادامه دارد. نت ها توسعه می یابند. بر روی پوست، ادویه های گرم، وانیل جنگلی دودی اسنس TM و یک آکورد شاه بلوط شیرین را باز می کند.

در همین حال، همتای زنانه آن In Love You (سمت چپ) نت‌های حسی و بسیار اعتیادآور از گیلاس سیاه، یاس و وانیل را به ما ارائه می‌دهد. در همین حال، طراحی خیره کننده کلاه این جفت عطری از حلقه هایی الهام گرفته شده است که جورجو در انگشت سوم دست چپ خود استفاده کرده است، یکی از خود جورجی و دیگری از شریک زندگی خود سرجیو گالوتی. و شاید بخواهید بدانید که سریال خنده دار یوتیوب، Stronger Together، به خودی خود تبدیل به حسی شده است و بیش از هشت میلیون بازدیدکننده را به خود جلب کرده است.
چنانکه خود آن بزرگوار فرمود: عطر بیش از عصاره است. حضور انتزاعی است. عطر، برای من، یک راز است…” دقیقا.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس