اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247161521700
در دسترس نیست

7 هتل گران قیمت ایران را بشناسید

کد: 140111247161521700

، کیش , (اخبار رسمی): اقامت در هتلی مجلل و گران قیمت یکی از فعالیت هایی است که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند.دریافت بهترین خدمات و سفارش بهترین غذا و نوشیدنی گران ترین هتل ایران است.در این قسمت از شهرهای تهران شیراز دیدن می کنیم. ، اصفهان، مشهد، تبریز و کیش تا گران ترین و مجلل ترین هتل های ایران را به شما نشان دهیم.

7 هتل گران قیمت ایران را بشناسید
7 هتل گران قیمت ایران را بشناسید

اقامت در هتلی مجلل و گران قیمت یکی از فعالیت هایی است که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند.دریافت بهترین خدمات و سفارش بهترین غذا و نوشیدنی گران ترین هتل ایران است.در این قسمت از شهرهای تهران شیراز دیدن می کنیم. ، اصفهان، مشهد، تبریز و کیش تا گران ترین و مجلل ترین هتل های ایران را به شما نشان دهیم.

1. هتل اسپیناس پالاس تهران

گران ترین و اختصاصی ترین هتل ایران هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل در سال 2014 راه اندازی شد و از همان سال میزبان گردشگران ثروتمند ایرانی و خارجی بوده است. موقعیت مکانی هتل، اتاق های بزرگ و متعدد، تجهیزات اتاق های لوکس و سایر امکانات ویژه، باعث شده است که هتل اسپیناس به عنوان بهترین هتل ایران شناخته شود. رستوران های مجلل، تالارهای مجلل عروسی، استخر و خدمات لوکس اسپا از دیگر مزایای این هتل است. جالب است بدانید که گران ترین لوکیشن این هتل «سوئیت اسکای» نام دارد که در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و منظره ای به کوه و تهران دارد.

2. هتل ویستریا تهران
هتل ویستریا در تهران یکی از گران ترین هتل های ایران است. هتل ویستریا در آگوست 2018 افتتاح شد. این هتل 20 طبقه دارد و 98 اتاق مجلل در این طبقات گسترده شده است. امکانات خوبی مانند آب، سالن بدنسازی، سالن عروسی، پارکینگ اختصاصی، این هتل را در مدت کوتاهی به یکی از بهترین هتل های تهران تبدیل کرد.

3. هتل استقلال تهران
هتل استقلال تهران قدیمی ترین هتل 5 ستاره ایران است که در سال 1341 افتتاح شده است. نام این هتل قبلا هتل هیلتون بوده است. این هتل مجلل از دو برج شرقی و غربی تشکیل شده است. هتل استقلال دارای 15 طبقه و 9 اتاق است که تمامی سلیقه ها را برآورده می کند و انتظارات همه میهمانان را به بهترین نحو ممکن برآورده می کند. این هتل با فیلمبرداری فیلم گنج خارون به شهرت رسید.

4. هتل شیراز بزرگ
هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر زیبای شیراز است که در نزدیکی دروازه اصلی شهر یعنی دروازه قرآن واقع شده است. این هتل به دلیل داشتن امکانات عالی به عنوان یکی از مجلل ترین و گران ترین هتل های ایران شناخته می شود. هتل بزرگ شیراز دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب و دسترسی آسان به باغ عفیف آباد، دروازه گورهان و باغ دلگشا است که یکی از مزیت های مهم این هتل است. یکی دیگر از ویژگی های هتل بزرگ شیراز فضای بزرگی است که به مجموعه های ورزشی آقایان و بانوان اختصاص دارد. این مجموعه دارای استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی می باشد. رستوران گردان و رستوران ایتالیایی هتل با انواع غذاهای لذیذ سفر شما را خاطره انگیز خواهد کرد.

5. هتل چمران
هتل چمران شیراز یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و گران ترین هتل ایران است که در تمام ایام سال آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی می باشد. از جمله امکانات این هتل زیبا می توان به انواع ماساژهای جدید و سنتی، حمام غربی و سالن کامل بدنسازی (از جمله استخر، سونا، سالن بدنسازی و ...) اشاره کرد. همچنین هتل چمران دارای رستوران‌های حرفه‌ای و منحصربه‌فردی مانند رستوران ایتالیایی داوینچی، رستوران سنتی باربد، رستوران پانوراما و ۲ کافه ایتالیایی در این هتل است که آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

6. هتل زندیه شیراز
هتل زندیه شیراز یکی دیگر از هتل های مجلل شیراز است که در نزدیکی اماکن تاریخی این شهر واقع شده است. این هتل 5 ستاره امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا بتوانند از اقامت خود در این شهر نهایت لذت را ببرند. هتل زندیه تنها 2 دقیقه با قلعه کریمخان زند، بازار وکیل شیراز و همام وکیل شیراز فاصله دارد. رنگ ها و رایحه های معماری سنتی ایرانی در تمام فضای داخلی هتل به چشم می خورد. از دیگر مزایای هتل زندیه تنوع اتاق ها و سوئیت ها می باشد. با اقامت در این هتل سفر خود را به شیراز فراموش نشدنی کنید.

7. هتل ترنج کیش
اگر به دنبال گران ترین هتل های ایران هستید حتما تصاویری از هتل های مالدیو را دیده اید. هتل هایی که روی آب ساخته شده اند و مهمانانشان می توانند دریا را از کف اتاق ببینند. هتل ترنج کیش چیزی کمتر از هتل های مالدیو ارائه می دهد. واحدهای این هتل بر روی دریا ساخته شده اند و اگر از بالا به هتل نگاه کنید، معماری هتل و طراحی واحدها یادآور طرح نارنگی است. همانطور که انتظار می رفت، این هتل برای مهمانانش کمبودی ندارد. با اینکه روی آب بودن، دیدن بستر دریا، ماهی ها و زندگی دریایی از اتاق به خودی خود سرگرمی متفاوتی است، اما کسانی که در این هتل اقامت دارند به رستوران های بسیار خوب و انواع تفریحات آبی و ساحلی دسترسی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران هتل آنلاین

رزرو هتل با ایران هتل آنلاین و تجربه سفری آرام رزرو آنلاین هتل در صنعت گردشگری و اماکن اقامتی به علت تسهیل و تسریع فرآیند تصمیم گیری در سفر اهمیت به سزایی دارد ایران هتل آنلاین با هدف جلب رضایت میهمانان امکان رزرو هتل به صورت آنلاین را فراهم آورده است و تجربه ی سفری آرام و به دور از دغدغه های احتمالی را برای میهمانانی که قصد سفر به جای جای ایران را دارند به ارمغان می آورد . ایران هتل آنلاین از اولین ، با قدمت ترین ومعتبرترین وبسایت های رزرو هتل درایران است و ارائه دهنده بهترین تخفیفات در ایام مختلف به مسافران گرامی می باشد. رزرو آنلاین هتل ، سفر به سبکی هوشمندانه امروزه با قرار گرفتن در عصر تکنولوژی با چند کلیک قادر خواهیم بود به دنیایی از اطلاعات دست یابیم، رزرو هتل و برنامه ریزی برای اقامت و سفری دلپذیر هم از این قاعده مستثنی نبوده است، تصمیم گیری برای سفر کار دشواری نیست زمانی که بتوانیم پیش از سفر با مشاهده و مقایسه‌ی هتل‌های مختلفِ مقصدمان، با خیالی راحت انتخابی مناسب داشته باشیم، سهولت در رزرو هتل شاید به جرات بتوان گفت مهمترین عامل در لذت از سفر است این مهم به راحتی میسر می گردد

اطلاعات تماس
  • 051910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی