اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112037176319386
در دسترس نیست

لامپ مهتابی شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار با برند اختصاصی بروکس

کد: 140112037176319386

، (اخبار رسمی): مدل دیگری از لامپ های که امروزه بسیاری از مردم جامعه از آن استفاده می کنند، لامپ های مهتابی یا فلورسنت هستند. ظاهر این لامپ مهتابی شبیه به یک لوله شیشه ای است که سطح داخلی آن پوشیده شده از یک لایه نازک فسفر است. این لامپ ها از بخار جیوه تخلیه شده در بخار گاز با فشار کم، کار می کنند.

لامپ مهتابی چیست؟ - هدایت گستر
لامپ مهتابی شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار با برند اختصاصی بروکس

در زمان برقراری یک ولتاژ در دو طرف این لامپ، گاز آرگون یا نئون درون آن داغ می شود و جیوه ای که به مقدار کم در لامپ وجود دارد، بخار خواهد و در نتیجه این موضوع، نور تعبیه شده برای لامپ از آن ساطع می شود. لامپ مهتابی ال ای دی نیز، یکی از انواع لامپ های مهتابی است که امروزه کاربرد بسیار گسترده ای پیدا کرده. از این لامپ ها عموماً برای تامین نور و روشنایی محیط های مختلف مسکونی، تجاری و غیره استفاده می شود. یکی از مهم ترین عواملی که باعث پرطرفدار شدن این نوع لامپ ها شده، طول عمر بالا به نسبت قیمت مهتابی ال ای دی می باشد. 

چه عواملی بر قیمت مهتابی ال ای دی تأثیر دارند؟

همه می دانیم که لامپ ها از محصولات بسایر پرکاربرد در محیط های مختلف اداری، مسکونی، تجاری و غیره می باشند. در واقع این محصولات به دلیل پرکاربرد بودن شان، جزو سبد خرید ماهانه خانوارها قرار می گیرند. عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بگذارند. از جمله این عوامل می توانمی به موارد زیر اشاره نماییم. 

  • توان مصرف لامپ ال ای دی
  • نوع تکنولوژی ان
  • اندازه و ابعاد
  • نوع هیت سینک
  • شار نوری لامپ
  • سرپیچ لامپ
  • بسته بندی
  • برند سازنده 

تمامی این موارد به نوبه خود می توانند از عوامل تاثیرگذار بر قیمت مهتابی ال ای دی، تعریف شوند. تاثیراتی که این عوامل بر روی قیمت این محصول می گذارند، گاهی مستقیم و گاهی کاملاً غیر مستقیم خواهد بود. از این رو صحبت کردن درباره قیمت دقیق نه تنها این مدل لامپ، بلکه تمامی محصولات لامپی، امری کاملاً غیر معقول خواهد بود. چرا که هر کدام از این محصولات، تحت تاثیر هر شرایط ارزی خاصی در بازار داخلی و خارجی، می توانند افزایش و یا کاهش قیمت داشته باشند. 

قیمت مهتابی ال ای دی بروکس

یکی از مسائل مهمی که می بایست در هنگام خریداری محصولات کارخانه بروکس به آن توجه ویژه ای داشته باشید، قیمت مهتابی ال ای دی بروکس است. شرکت گسترش تجهیزات روشنایی پایدار که با برند اختصاصی بروکس در سال 1393، فعالیت خود را آغاز نمود

این شرکت توانست با تولید محصولات الکتریکی پرفروش از جمله لامپ و مهتابی های ال ای دی، فروش محصولات خود را چندین برابر افزایش دهد و به موفقیت های زیادی دست یابد. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس

لامپ های مهتابی ال ای دی بروکس، جایگزین مناسبی برای مهتابی های فلورسنتی در روز های اخیر شده اند. همانطور که می دانید، لامپ های مهتابی فلورسنتی از معایب فراوانی از جمله خطر شکستگی و گازگرفتی برخوردار است.

به همین دلیل، شما می توانید با استفاده از مهتابی های ال ای دی بروکس، دیگر نگرانی از بابت شکستن و ورود گاز خطرناک به محیط خود نباشید و با مصرف برقی بسیار پایین، به محل مورد نظر خود روشنایی زیادی ببخشید. اما فراموش نکنید که لامپ های مهتابی ال ای دی بروکس، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک شرایط طراحی و تولید شده اند.

کیفیت 

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس تاثیر بسزایی دارد، کیفیت است. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت محصولات بروکس، از خریداری آن ها اجتناب می کنند؛ اما در نظر داشته باشید که قیمت بالای محصولات بروکس از جمله مهتابی ال ای دی، صرفا جهت کیفیت بالای آن ها است. به همین دلیل، شما می توانید با خریداری لامپ مهتابی ال ای دی بروکس، خود را از شر سوخت های متعدد مهتابی خلاص کنید.

میزان شار نوری 

یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی بروکس شده است، میزان شار نوری می باشد. گرچه بسیاری از افراد شار نوری را در قطعات الکتریکی نادیده می گیرند؛ اما فراموش نکنید که هرچقدر شار نوری محصولات الکتریکی به ویژه مهتابی های ال ای دی پایین تر باشد، میزان مصرف برق کاهش و روشنایی افزایش می یابد. به همین دلیل، با بالا بودن قیمت محصولات بروکس تعجب نکنید چرا که تمامی محصولات این کارخانه از شار نوری بسیار پایینی برخوردار هستند.

ویژگی ها

به طور کلی، مهتابی ال ای دی بروکس به سه دسته خانواده خطی، سری زیر کابینتی و سری اف بی ال تقسیم می شوند که هر کدام دارای قیمتی متفاوت از یکدیگر هستند. البته ناگفته نماند که پرفروش ترین مهتابی ال ای دی بروکس، سری خانواده خطی 40 واتی به دلیل قیمتی مقرون به صرفه و طول عمری بسیار بالا است.

همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، محصولات الکتریکی بروکس از مزایای فراوانی برخوردار هستند؛ پیشنهاد می شود پیش از خریداری محصولات الکتریکی بروکس به ویژه مهتابی های ال ای دی، از وبسایت های معتبر فروشگاهی برای استعلام قیمت آن ها اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان