اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112067179121797
در دسترس نیست

راهنمای خرید بهترین جارو استخری

کد: 140112067179121797

، (اخبار رسمی): انواع استخر همچون استخر های شخصی برای شنا، پرورش ماهی و غیره به منظور جلوگیری از بروز بیماری نیاز به نظافت و پاکیزگی منظم دارند؛ اگر این امر به شرکت های خدماتی واگذار شود هزینه های زیادی دامنتان را می گیرند پس چه بهتر است که نسبت به خرید یک جارو استخری مناسب اقدام کنید.

راهنمای خرید بهترین جارو استخری
خرید بهترین جارو استخری

ضرورت استفاده از جارو استخر

ضرورت استفاده از جارو استخر در چیست؟ در این قسمت به بررسی این موضوع می پردازیم. در ابتدا شاید استفاده از جارو استخری ضروری به نظر نیاید اما برای هر استخری لازم است. هنگامی که آب استخر برای مدت مورد استفاده قرار نگیرد گردوخاک و ذرات معلق روی آب شناور می مانند و یا ته نشین می شوند؛ بلافاصله پس از استفاده از این استخرها ذرات معلق و ته نشین شده شروع به حرکت کرده و و آب را کدر می کنند. همانطور که استفاده از جارو برقی برای داشتن منزلی تمیز لازم است استفاده از جارو استخری نیز برای داشتن استخر شنایی لذت بخش ضروری است. خرید جارو استخری رباتیک و غیر رباتیک از کاویان کمپانی امکان پذیر است.

کاربرد جارو استخری

آب راکد استخرها محل خوبی برای زندگی حشرات و همچنین رشد و تکثیر انواع باکتری و آغازیانی همچون جلبک ها است؛ این عوامل ممکن است بیماری زا باشند و احتمال انواع بیماری و عفونت را افزایش دهند. برخی از این ذرات ریز با کلر زنی از بین نمی روند و تنها راه خلاص شدن از شرشان جدا کردنشان از آب است. استخری استاندارد و عاری از هر گونه آلاینده و میکروب باید به طور منظم نظافت شود؛ جارو استخری یکی از همین لوازم نظافتی استخر است. برای تمیز کردن استخر باید از زاج یا سولفات آلومینیوم که مسبب ته نشین شدن ذرات است به آب اضافه کرد و سپس با استفاده از جارو استخری ذراتی و آلودگی های کف و دیواره استخر را از بین برد.

تفاوت جارو استخری ها

این وسیله قادر است بدون آسیب رساندن به خود، دیگران و محیط با استفاده از ریزپردازنده هایی خاص در کوتاه ترین زمان ممکن کل عملیات را انجام دهد. شدت و حساسیت جارو کردن در جارو استخری قابل تنظیم است. سیم کشی و کابل های موجود در انواع جارو استخری باید در برابر گردوغبار و ذرات ریز کاملا محافظت شده باشند. جارو های استخری در مدل، ابعاد و با برندهایی متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند.

دقت و عمق فعالیت هر یک از جارو استخری ها متفاوت است؛ برخی از انواع این جاروها در عمق سه متر یا زیر سه متر و برخی حتی تا عمق بالای سه متر قادر به فعالیت اند. میزان فعالیت و قدرت جارو استخری ها با یکای متر بر ساعت اندازه گیری و اعلام می شود. هنگام خریدجارو استخری رباتیک یا غیر آن باید به استخر و کاربرد خود توجه کنید. یکی از موارد مهمی که در انتخاب جارو استخری بسیار مهم تلقی می شود قیمت و هزینه ای است که باید برای خرید آن متحمل شوید اما معیارهایی همچون میزان کثیفی، مساحت و امکانات استخر نیز از عوامل بسیار مهم و تأثیر گذار اند. انواع مختلفی از جارو استخری توسط مراکز متفاوتی همچون فروشگاه کاویان کمپانی عرضه می شوند. برای این نوع جاروها می توان به طور کلی سه دسته در نظر گرفت که در ادامه به آن ها می پردازیم.

جارو استخری دستی

 برای استخر های رو باز که بیشتر در معرض عواملی همچون طوفان، آلودگی هوا و انواع جلبک اند جارو دستی انتخاب مناسبی است . این جارو ها از سری، شلنگ و دسته تشکیل شده اند؛ شلنگ از یک طرف به سری جارو و از طرف دیگر به ورودی اسکیمر متصل می شود. جارو استخری دستی با مکش آب را می مکد و پس از تصفیه در مدل فیلتردار دوباره به استخر باز می گرداند. دسته به کمک نیروی مکانیکی فرد جابجا می شود. تنها مزیت جارو استخریدستی قیمت مناسب آن است.

معایب جارو استخری دستی

  • جابجا کردن این نوع جارو در آب سخت و طاقت فرسا می باشد.
  • برای کار نیازمند نیروی انسانی است.
  • کارکردی زمان بر
  • قطعات جدا از هم اند و در صورت خرابی هر یک به طور جداگانه خراب می شوند.

جارو استخری تمام اتوماتیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جارو های استخری تمام اتوماتیک برخلاف جاروهای دستی نیازی به حرکت مکانیکی و نیروی بازوی فرد ندارند و به طور خودکار و همراهی فردی حرکت می کنند. این مدل جارو ها خود به سه دسته جارو مکنده، رباتیک و تحت فشار تقسیم می شوند. استفاده همزمان از جارو برقی اتوماتیک و استخر امکان پذیر است زیرا این جارو ها با برق ۲۴ ولت کار می کنند و احتمال برق گرفتگی کم است. خرید جارو استخری رباتیک از کاویان کمپانی امکان پذیر است.

جارو استخری نیمه اتوماتیک

یکی دیگر از انواع موجود در بازار، جارو استخری نیمه اتوماتیک است. هنگام خرید این نوع جارو استخری باید به امکانات استخر توجه کنید؛ چنانچه استخر به اسکیمر مجهز است خرید جارو نیز باید مطابق با اسکیمر انجام شود؛ اگر استخر دارای پمپ است باید مطابق با اتصال پمپ نسبت به خرید جارو استخری نیمه اتوماتیک اقدام کنید. استفاده از جارو نیمه اتوماتیک به این صورت است که دسته از یک طرف به اسکیمر و از یک طرف دیگر به پمپ تصفیه متصل است تا آب پس از تصفیه دوباره به استخر باز گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید