اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۶۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112077180522040
در دسترس نیست

از مشکلات متداول در ساختمان ها بوی بد فاضلاب و گرفتگی توالت ایرانی یا فرنگی است.

روشهای خانگی بازکردن توالت و رفع بوی بد فاضلاب

کد: 140112077180522040

، (اخبار رسمی): اگر در خانه شما نیز بوی بد فاضلاب به استشمام میرسد، و یا لوله توالت دچار گرفتگی شده است بهترین گزینه این است که اقدامات اولیه و روشهای خانگی ای که در این مقاله بیان میکنیم را تست کنید تا در کمترین زمان بتوانید این مشکل بزرگ را حل کنید، زیرا زندگی در فضایی با بوی بد فاضلاب واقعا سخت است.

روشهای خانگی بازکردن توالت و رفع بوی بد فاضلاب
روشهای خانگی برای برطرف کردن بوی بد فاضلاب و گرفتگی لوله توالت

در زمانی که بوی بد فاضلاب در خانه استشمام میشود و یا زمانی که توالت دچار گرفتگی میشود، با رعایت چند نکته ساده و با استفاده از روشهای خانگی میتوانید مشکل خود را برطرف سازید.

اگر توالت ایرانی یا فرنگی استفاده میکنید، و توالت شما دچار گرفتگی شده است، در ادامه روش هایی برای حل سریع و خانگی آن ارائه کرده ایم.

5 روش برطرف کردن گرفتگی توالت

با روشهای خانگی زیر میتوانید خودتان در خانه و یا محل کار برای بازکردن توالت اقدام کنید.

استفاده از آب داغ و مایع شوینده

در این روش که ساده ترین روش بازکردن توالت است، شما یک کتری آب جوش آماده میکنید و ابتدا مایع شوینده را در داخل کاسه توالت میریزید، یعد کمی صبر میکنید تا مایع ظرفشویی فرصت داشته باشد، سپس آب جوش را بر روی آن بریزید تا گرفتگی برطرف شود.

استفاده از سلفون

در توالت فرنگی شما میتوانید روی بخش نشیمنگاه چند لایه سلفون یا پلاستیک بکشید، با این کار سلفون به وسیله آب بالا خواهد آمد و کافی است شما پوشش را به سمت داخل فشار دهید، با انجام این کار فشار آب در داخل کاسه توالت باعث بازشدن آن خواهد شد.

بکارگرفتن فنر لوله بازکنی خانگی

با مراجعه به ابزارفروشی های نزدیک خود به راحتی میتوانید فنر لوله بازکنی دستی را تهیه کنید، با این فنر فلزی با دسته متحرک و قلابی که دارد به راحتی قادر به بازکردن گرفتگی توالت خواهید بود. برای انجام این کار تنها نیاز است که فنر را داخل لوله توالت کرده و آن را بچرخانید تا گرفتگی لوله برطرف گردد.

استفاده از محلول لوله بازکنی

با ترکیب آب، سرکه و جوش شیرین به راحتی میتوانید در خانه محلول لوله بازکنی درست کنید و از اب برای باز کردن توالت استفاده کنید. روش کار به این صورت است که ابتدا مقداری آب جوش در داخل کاسه توالت میریزید و بعد از آن حدود یک فنجان جوش شیرین در داخل آن میریزید، کمی صبر میکنید و در ادامه 2 پیاله سرکه را بر روی آن میریزید. حال کافی است کمی صبر کنید تا مواد شیمیایی جوش شیرین و سرکه واکنش کنند و موادی که باعث ایجاد گرفتگی شده اند را در خود حل کنند.

حدود 20 دقیقه صبر کنید و در نهایت نیز دوباره داخل توالت آب جوش بریزید تا مواد رسوب و ضایعات داخل لوله شسته شود و گرفتگی توالت برطرف گردد.

استشمام بوی بد در ساختمان ها دلایل متعددی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. که با بررسی آنها میتوانید بوی بد فاضلاب را در خانه برطرف کنید.

خشک بودن شترگلو توالت

شترگلو توالت یا لوله U شکل اگر دارای آب باشد از داخل شدن گازهای مضر و بد بو به داخل محیط توالت جلوگیری میکند. بنابراین اولین کاری که میتوان انجام داد بررسی وجود آب در شترگلو است، و اگر خشک بود حتما داخل آن آب بریزید.

گازهای سپتیک

با ورود مواد غذایی و فضولات و تجیمع آنها در داخل چاه، باکتری های هوازی برای تجزیه این مواد شروع به فعالیت میکنند، و با از بین رفتن این باکتری ها، گازهایی مانند سولفید هیدروژن، آمونیاک، دی اکسید کربن، متان، نیتروژن و هیدروژن تولید میشود که باعث ایجاد بوی بد میشود.

فاسد شدن پسماند مواد غذایی در لوله

یکی از جاهایی که باعث ایجاد بوی بد فاضلاب میشود، لوله ظرفشویی است چرا که با گیرکردن مواد غذایی و پسماند آنها در لوله سینک، به مرور این مواد رسوب میکند و می گندد و باعث ایجاد بوی بد می شود.

سخن آخر

با توجه به اینکه مشکلاتی مانند گیر کردن توالت و یا بوی بد فاضلاب در خانه، ساکنین آن را اذیت میکند و باید هرچه سریعتر برطرف شود، شما میتوانید ابتدا از روشهای خانگی ای که در بالا گفته شد استفاده کنید، اما اگر از کثیف کاری آن بدتان می آید و یا به دنبال راه حل های سریعتری هستید، میتوانید با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه مانند لوله بازکنی تهران، لوله بازکنی امید و یا لوله بازکنی اینترنتی تماس بگیرید.

شرکتهای خدمات لوله بازکنی با استفاده از تکنسین های آموزش دیده و با استفاده از تجهیزاتی مانند فنر لوله بازکنی و دستگاه پمپ هوا و یا پمپ تخلیه به راحتی و در کمترین زمان، بدون کثیقی قادرند مشکل گرفتگی لوله توالت، بوی بد فاضلاب، تشخیص نشتی لوله و حتی نصب و جابجایی توالت را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۶۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل