اطلاعات تماس
  • 091486***** - 091487*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137188522322
در دسترس نیست

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 2023 کریپتو رئال + اپلیکیشن و PWA

کد: 140112137188522322

، تبریز , (اخبار رسمی): اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) بستری است که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. صرافی می‌تواند یک سایت باشد یا یک اپلیکیشن موبایل که روی تلفن همراه نصب می‌شود یا هر دو.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 2023 کریپتو رئال + اپلیکیشن و PWA
اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 2023 کریپتو رئال + اپلیکیشن و PWA

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال تمامی نیاز های شما برای راه اندازی سایت و اپلیکیشن صرافی آنلاین را به نحو احسنت برطرف می کند.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال چیست؟

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) بستری است که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. صرافی می‌تواند یک سایت باشد یا یک اپلیکیشن موبایل که روی تلفن همراه نصب می‌شود یا هر دو.

با ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید در قبال پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر، ارز دیجیتال خریداری کنید یا ارز دیجیتال خود را در قبال پول ملی (مانند ریال) یا یک ارز دیجیتال دیگر به فروش برسانید.

قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس همین عرضه و تقاضا در صرافی‌های ارز دیجیتال تعیین می‌شود.

برای ثبت‌نام یا انجام معامله، نیاز به حضور فیزیکی در محل دفتر صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد و تنها کافی است از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل اقدام شود، چراکه وقتی با دارایی‌هایی از جنس دیجیتال سروکار داریم، نیاز به مراجعه حضوری از بین می‌رود.

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

اینکه یک صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند به نوع صرافی بستگی دارد. در ادامه مقاله درباره انواع صرافی‌ها می‌خوانید، اما اگر بخواهیم نگاهی کلی به کار صرافی‌ها داشته باشیم، هر صرافی به یکی از این دو شکل کار می‌کند:

حالت اول: شما با خودِ صرافی معامله می‌کنید. (از خود صرافی می‌خرید یا به خود صرافی‌ می‌فروشید.)

حالت دوم: صرافی خودش طرف معامله نیست و فقط یک واسط بین خریداران و فروشندگان است و از انجام معاملات مقداری کارمزد می‌گیرد.

در تعداد کمی از صرافی‌ها (که البته در بین صرافی‌های ایرانی تعدادشان زیاد است)، طرف معامله خود صرافی است، یعنی افراد برای خرید ارز دیجیتال، آن را از خود صرافی خریداری می‌کنند و برای فروش، ارز دیجیتال خود را به خود صرافی می‌فروشند. در اینجا درآمد صرافی از تفاوت قیمت خریدوفروش است؛ یعنی قیمت خرید ارز دیجیتال از صرافی نسبت به قیمت فروش آن به صرافی بالاتر است.

در حالت دوم دیگر صرافی‌ها طرف معامله شما نیستند، بلکه در حقیقت واسط بین خریداران و فروشندگان هستند و از هر معامله درصدی کمیسیون (مثلاً ۰.۱ درصد از مبلغ معامله) دریافت می‌کنند. از نظر جهانی، اغلب صرافی‌ها به روش دوم کار می‌کنند، اما در ایران (حداقل در زمان نگارش این مطلب) بیشتر صرافی‌ها از نوع اول هستند، یعنی صرافی خودش طرف معامله است.

امکانات پایه اسکریپت صرافی ارزدیجیتال

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال تمامی نیاز های شما برای راه اندازی سایت و اپلیکیشن صرافی آنلاین را به نحو احسنت برطرف می کند.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال

تمامی سعی ما در تیم رئال ربات بر این است تا مدیریت با کمترین کار و در هر شرایطی بتواند سایت و اپلیکیشن خود را راه اندازی و مدیریت کند.
به بعضی از امکانات کریپتو رئال در بالا اشاره شد. در این قسمت سعی کرده ایم امکانات کریپتو رئال به صورت کامل برای شما شرح دهیم.

کیف پول داخلی

هر کاربر دارای یک کیف پول درون برنامه ایست که می تواند دارایی های رمزارز خود را در آن نگهداری کند. این کیف پول به کیف پول مدیریت متصل است و دارایی های آن به حساب مدیریت واریز می شود.

خرید و فروش اتوماتیک

خرید و فروش ها به صورت کاملا اتومات بوده و مدیریت نیازی به تایید تراکنشات ندارد، تمامی عملیات خرید و فروش با کمک API کوینکس اتوماتیک صورت می گیرد.

پشتیبانی از تمامی رمزارزهای کوینکس

در قسمت خرید و فروش فوری، از تمامی رمزارزهای کوینکس پشتیبانی می شود. مدیریت کافی است نام آن را وارد کرده و لوگو را آپلود کند.

نرخ گیری اتومات تتر به تومان

مدیریت میتواند تعیین کند که آیا قیمت تتر به تومان اتومات باشد یا دستی. در صورت انتخاب اتومات بودن می تواند تعیین کند از کدام صرافی باشد.

بازار آنلاین (تریدینگ)

علاوه بر خرید و فروش فوری، شما می توانید حالت تریدینگ را هم برای رمزارزها فعال کنید. در ادامه و همچنین در فیلم معرفی به صورت کامل نحوه کار بازار آنلاین (تریدینگ) توضیح داده شده است.

دیپوزیت اتومات

دیپوزیت اتوماتیک کیف پول برای کاربران با وارد کردن txid تراکنش صورت می گیرد. مدیریت نیازی به تایید ندارد و رمزارز به صورت اتومات در کیف پول درون برنامه ای کاربر مینشیند.

جنریت اتوماتیک ولت آدرس ها

نیازی به وارد کردن آدرس ولت ها به صورت دستی نیست. فقط کافی است api کوینکس را وارد کنید و شبکه را تعریف کنید، آدرس ولت ها و تگ MEMO آنها (اگر هست)، اتومات برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

احراز هویت اتومات

کد ملی و شماره تلفن کاربر ثبت نامی چک می شود و در صورت عدم تطابق، کاربر احراز هویت نمی شود. البته استفاده از API نیاز به هزینه مضاف بر آنچه برای خرید کریپتو رئال پرداخت می کنید دارد.

تایید شماره کارت

کاربر برای احراز هویت نیاز است حتما یک شماره کارت متعلق به خود را وارد کند. با کمک API به صورت اتومات شماره ملی کاربر با صاحب حساب تطبیق داده می شود و در صورت یکی بودن، کارت تایید می گردد.

تایید تراکنش بانکی هوشمند

شارژ تومانی حساب تنها در صورتی انجام می شود که کاربر با کارت تایید شده پرداخت انجام دهد. در غیر این صورت تراکنش به صورت اتومات تایید نمی شود و حساب کاربر شارژ نمی شود.

قابلیت زیرمجموعه گیری

امکان معرفی دوستان نیز برای کاربران فراهم است و مدیریت می تواند شرایط بهره مندی از جایزه ی اینکار را برای کاربران تعیین کند (درصدی که کاربران از تراکنشات زیرمجموعه خود دریافت می کنند).

امکان تعریف اپراتور

مدیریت در پنل خود می تواند بی نهایت ادمین یا اپراتور تعریف کند. دسترسی این اپراتورها محدود است و اطلاعات اصلی صرافی را نمی توانند تغییر دهند یا به آن دسترسی داشته باشند.

نسخه PWA

علاوه بر اپلیکیشن اندروید، شما می توانید از نسخه PWA کار هم بهره مند شوید تا کاربرانی که از سیستم عامل IOS نیز استفاده می کنند بتوانند به همان امکاناتی دست یابند که کاربران اندروید دارند.

امکان آپلود آوتار

هر کاربر می تواند برای خود آوتار آپلود کند. این ویژگی صمیمیت بیشتری را برای کاربر در اپلیکیشن به وجود آورد.

سیستم حرفه ای تیکت دهی

سیستم حرفه ای ارسال تیکت که به صورت منحصر به فردی طراحی شده تا به شکل چت آنلاین باشد.

پنل پیامکی

اسکریپ و اپ کریپتو رئال از پنل پیامکی کاوه نگار و فراز اسم ام اس پشتیبانی می کند. در فرآیند احراز هویت، ساخت رمز ورود و انجام تراکنش، سیستم از پیامک استفاده می کند.

درگاه پرداخت

اسکریپت و اپ کریپتو رئال از درگاه پرداخت واسط نکست پی پشتیبانی می کند.

امکانات پایه

علاوه بر امکانات ذکر شده، کریپتو رئال کلیه امکانات پایه مورد نیاز یک صرافی رو داره و شما به راحتی میتونید صرافیتون رو راه اندازی کنید. مثلا تایید دو مرحله ای موقع برداشت، ارسال پیامک موقع ورود و …

جمع‌بندی

صرافی ارز دیجیتال یک بستر مجازی (اغلب وب‌سایت) است که در آن افراد می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در قبال پول ملی یا ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنند.

صرافی‌ها یا خودشان طرف معامله مشتریان هستند و از اختلاف بین قیمت خرید و فروش سود می‌برند یا فقط به‌عنوان یک واسط بین معامله‌گران عمل می‌کنند و تنها کارمزد معاملات را می‌گیرند.

صرافی‌های ارز دیجیتال برحسب خدمات و نوع عملیات‌ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله به هریک اشاره کردیم.

برای ما معامله‌گران ایرانی با توجه به تحریم‌ها بهترین نقطه شروع صرافی‌های ایرانی هستند. در سایت‌های صرافی ایرانی می‌توان ریال را به بیت کوین، اتر، تتر و سایر ارزهای دیجیتال مطرح تبدیل کرد.

اگر قصد معامله حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را دارید و یا می‌خواهید ارزهای کمتر شناخته‌شده را معامله کنید می‌توانید با در نظر گرفتن ریسک تحریم‌ها، ارز خریداری‌شده در سایت صرافی ایرانی را به یک صرافی خارجی مانند بایننس منتقل کنید و در آنجا معاملات موردنظر خود را انجام دهید.

امکانات اصلی اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 2023 کریپتو رئال

1 .حالت روز , شب به انتخاب کاربر
2 .امکان خرید و فروش ارزهای مجازی و گیفت کارت ها مانند پرفکت مانی و وب مانی
3 .امکان اتومات کردن قیمت تتر )دلار ( با کمک api صرافی آریو مکس
4 .قابلیت سرچ در تمامی گزارشات
5 .قابلیت ارسال پیام به صورت پاپ آپ و کادری )هر دو پیام در صورت بسته شدن توسط کاربر برای او دیگر نمایش
داده نمی شود و مزاحمت ندارد(
6 .احراز هویت اتومات با API ثبت احوال
7 .کیف پول داخلی
8 .بازار آنالین — P2P خرید و فروش بین کاربران به صورت مستقیم
9 .امکان خرید و فروش بین صرافی و کاربر به صورت کامال اتومات با کمک api صرافی کوینکس
10 .پشتیبانی از تمامی رمزارزهای صرافی کوینکس در حالت خرید و فروش بین صرافی و کاربر — بیش از 582 رمز
ارز
11 .جنریت ولت آدرس ها به صورت اتوماتیک برای دیپوزیت )شارژ کیف پول( کاربران با کمک api کوینکس
12 .دیپوزیت اتوماتیک کاربران با استفاده از api کوینکس
13 .درگاه پرداخت
14 .پشتیبانی از سیستم پیامکی فراز اس ام اس
15 .سیستم احراز هویت کاربران با پیامک و ایمیل و سلفی
16 .سیستم ثبت چندین کارت بانکی برای هر کاربر و ارسال سلفی برا تایید آن
17 .سیستم ثبت تیکت برای کاربران
18 .پشتیبانی از توکن اختصاصی — مثال توکن اختصاصی با نام صرافی خود ساخته اید و به دنبال گسترش آن هستید
19 .بازار آنالین برای توکن اختصاصی خود
20 .دیپوزیت اتومات برای توکن اختصاصی
21 .قابلیت زیرمجموعه گیری
22 .پشتیبانی از چت آنالین کریسپ
23.تعیین مقدار حداقل سفارش برا سفارشات بین صرافی و کاربر
24 .ارائه نمودار داخلی برای رمزارز در بازار آنالین
25 .پنل مدیریت حرفه ای
26 .امکان قرار دادن آواتار برای کاربر
27.مانیتورینگ تمامی معامالت بازار
28.مانیتورینگ تمامی تراکنشات و معامالت بین صرافی و کاربر
29 .امکان تعریف بینهایت ادمین برای پنل مدیریت توسط مدیرکل
30 .اسالیدر تصویر با قابلیت لینک
31 .قابلیت حذف آواتار کاربر در پنل مدیریت
32.پشتیبانی از گوگل ریکپچا
33.امکان سفارش گذاری خرید/فروش دستی برای کاربران
34.ارائه API و چارت برای کاستوم توکن شما
35.نمایش قیمت لحظه ای رمزارزها
36.نمایش چارت رمزارزها و امکانات انجام تحلیل تکنیکال
37.تعیین کارمزد و فی شبکه
38.طراحی فوق حرفه ای با رعایت اصول UX/UI
39 .کامال واکنشگرا و موبایل فرندلی
40 .تایید حساب بانکی کاربر توسط مدیریت

چرا اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 2023 کریپتو رئال بخریم ؟

با پیشرفت و رشد سریع اینترنت و فناوری اطلاعات یکی از حوزه هایی که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته حوزه تجارت الکترونیک است. پول دیجیتال یا ارز دیجیتال یکی از تغییراتی است که در تجارت الکترونیک به وجود آمده است. اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال برای تبدیل این نوع پول امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

اگر به دنبال طراحی سایت صرافی هستید با اسکریپت صرافی می توانید امکاناتی مانند قیمت ارز دیجیتال، محاسبه قیمت ارز، خرید و فروش اتوماتیک ارز دیجیتال، انتقال خودکار ارز دیجیتال، دریافت آدرس کیف پول و… انجام دهید.

با خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می توانید خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال را داشته باشید. اسکریپت صرافی ارز دیجیتال، ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، تتر، استلار، مونرو، بایننس کوین، ایاس، کاردانو، پولکادات، نئو، دیش و بیش از 580 رمز ارز .. را پشتیبانی می کند.

محصول اسکریپت صرافی رمزارز کرپیتو رئال

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال  ، اسکریپت صرافی کریپتو رئال جمله محصولات دسته بندی  اسکریپت ارز دیجیتال هستند که با امکاناتی که دارند نیاز شما برای داشتن یک سایت صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال را 100 درصد برآورده می کنند.

ویژگی های اسکریپت صرافی

  • با امکانات اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می توانید کلیه کارهای مربوط به مدیریت و خرید و فروش اتوماتیک ارز دیجیتال را انجام دهید.
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • استعلام قیمت لحظه ای از باینتنس
  • سفارشی سازی ارزها
  • اتصال به تریدینگ ویو
  • رمز نگاری اطلاعات مشتریان
  • پشتیبانی از درگاه های بانکی
  • سیستم احراز هویت پیشرفته مانند ورود با شماره موبایل
  • پشتیبانی ار ارزهای مختلف تا 500+ نوع ارز متفاوت
  • مشاهده تراکنش ها
  • تنظیم کارمزد برای هر رمز ارز
  • نمودار قیمت لحظه ای
  • خرید و فروش اتوماتیک ارز دیجیتال
  • ورو چند مرحله ای با پیامک یا گوگل
  • امکان خروجی گرفتن از سفارشات | تراکنش های کیف پول بصورت اکسل
  • سیستم تیکت پیشرفته برای پشتیبانی کاربران
  • تعیین سطوح کاربری متنوع برای کاربران
  • سیستم بازاریابی حرفه ای و کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش
  • گزارش وضعیت سفارش و نمایش موجودی لحظه ای برای هر ارز
  • برگشت اتوماتیک وجه در صورت خرید بدون کارت تایید شده
  • برگشت مبلغ به کیف پول کاربر در صورت بروز هرگونه مشکل در api

یک قابلیت جذاب در اسکریپت ترید ارز دیجیتال ورود دو مرحله‌ای امن است که از طریق ایمیل یا پیامک انجام می شود.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتو رئال یکی از پرطرفدارترین محصولات است.

  • اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 
  • اسکریپت صرافی 
  • صرافی دیجیتال 
  •  اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال 
  •  اسکریپت صرافی پارسی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091486***** - 091487*****
[نمایش اطلاعات]