اطلاعات تماس
  • 099167*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112157193518659
در دسترس نیست

نمایندگی ژوپینگ در ایران

کد: 140112157193518659

، (اخبار رسمی): ژوپینگ یا شوپینگ (xuping) آلیاژی ازبرنج و مس می‌باشد که با محیط زیست هم‌خوانی کامل دارد، ژوپینگ در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید بدلیجات دردنیا‌ست که بخاطر کیفیت و نوآوری‌هایی که دراین زمینه داشته، دارنده چندین جایزه ومقام بین‌المللی می‌باشد.

نمایندگی ژوپینگ در ایران
نمایندگی ژوپینگ در ایران

ژوپینگ یا شوپینگ (xuping) آلیاژی ازبرنج و مس می‌باشد که با محیط زیست هم‌خوانی کامل دارد، ژوپینگ در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید بدلیجات دردنیا‌ست که بخاطر کیفیت و...

ژوپینگ یا شوپینگ (xuping) آلیاژی ازبرنج و مس می‌باشد که با محیط زیست هم‌خوانی کامل دارد، ژوپینگ در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید بدلیجات دردنیا‌ست که بخاطر کیفیت و نوآوری‌هایی که دراین زمینه داشته، دارنده چندین جایزه ومقام بین‌المللی می‌باشد. گالری بدلباز این افتخار را دارد به‌عنوان نمایندگی ژوپینگ در ایران در خدمت شما فروشندگان عزیز باشد‌. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن اطلاع از  مشخصات بدلیجات ژوپینگ، خرید از مجموعه‌ای معتبر را تجربه کنید.

برند ژوپینگ از آغاز تا امروز

برند ژوپینگ در سال ۱۹۹۱ میلادی در شهر گوانژو واقع در کشور چین تاسیس شد. این شرکت با هدف ساخت بدلیجات با کیفیت و با رقابت با برند سوارووسکی وارد عرصه تولید بدلیجات شد. این برند در ابتدا تنها در کشور چین شناخته شده بود اما به‌مرور زمان، شروع به صادرات به بسیاری از کشورهای جهان کرد و در چند کشور بزرگ از جمله تایلند، برزیل، کره، ویتنام، آلمان، هند و ایتالیا، به منظور سرمایه‌گذاری، نمایندگی ژوپینگ تاسیس کرده است.

فلز مورد استفاده این برند آلیاژ مس است، اما بعد از ساخت قطعات، تمامی آن‌ها با طلا یا رادیوم آبکاری می‌شوند. با اینکه رنگ فلز مس، چیزی شبیه به سرخ یا صورتی است، تنها هدف از آبکاری، تغییر رنگ و ایجاد درخشش و جلوه بیشتر نیست. یکی از مهمترین دلایل آبکاری این زیورآلات، جلوگیری از ایجاد حساسیت است. با‌توجه به این نکته که بسیاری از زیورآلات، واکنش‌های پوستی ایجاد می‌کنند، ژوپینگ به کمک آبکاری طلا، این احتمال را به‌ حداقل رسانده است.

بسیاری از زیورآلات این برند، نگین‌دار هستند. نگین‌هایی که برند ژوپینگ در محصولاتش به کار می‌برد، از دو جنس مختلف هستند. بعضی از این محصولات با نگین‌هایی از جنس زیرکنیا (که به الماس شرقی نیز شهرت دارد) و بعضی دیگر با نگین‌های اتمی یا سوارووسکی (که در تولید جواهرات نیز به کار می‌روند) ساخته می‌شوند.

آنچه زیورآلات ژوپینگ را از انواع دیگر بدلیجات متفاوت می‌سازد، تلاش طراحان و سازندگان در تولید قطعاتی شبیه به اصل است. این کمپانی به کمک شیوه‌ کاملاً خلاقانه طراحی بدلیجات، زیورآلاتی متفاوت تولید می‌کند که نه تنها متفاوت و چشم‌گیر هستند، بلکه با استفاده از ترفند آبکاری طلا و رودیوم درخشش دوچندانی به دست آورده‌اند.

درقسمت قبل گفتیم که در تولید بدلیجات، کمپانی ژوپینگ از نگین‌های سوارووسکی بهره می‌گیرد که در تولید زیورآلات طلا نیز به‌عنوان نگین اتمی به‌کار می‌روند. اما مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این قبیل نگین‌، کیفیت بالای آن است که حتی در کنار طلا، زیبایی و جلوه خاص خود را می‌آفریند.

‎بدلیجات رنگ ثابت ژوپینگ

‎محصولات ژوپینگ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و بر پایه بالاترین استانداردهای روز دنیا آبکاری شده‌اند و از نظر مقاومت و دوام موردتایید هستند. نمایندگی ژوپینگ مفتخر به فروش بدلیجاتی است که در نهایت زیبایی و کیفیت ساخته شده‌اند، اما فراموش نکنید که آلیاژهای مختلف، شرایط نگهداری مخصوص به خود را دارند. اگر در جستجوی بهترین راهکارها برای نگهداری از بدلیجات هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهکارهای نگهداری از بدلیجات را مطالعه کنید.

بدلیجات ضدحساسیت ژوپینگ

‎نیکل یکی از آلیاژهای حساسیت‌زا در آلیاژهایی است که در ساخت زیورآات به کار می‌روند. این عنصر به افزایش سختی و مقاومت فلزات کمک می‌کند اما از سوی دیگر، از جمله فلزات حساسیت‌زا به شمار می‌رود و بسیاری از بانوان، در هنگام استفاده از بدلیجات با این دغدغه روبه‌رو هستند. به عنوان نمایندگی ژوپینگ، این اطمینان را به شما می‌دهیم که محصولات ژوپینگ فاقد نیکل هستند و در نتیجه، آلرژی‌زا نخواهند بود. نمایندگی ژوپینگ امروزه تنها در ایران، بلکه در کشورهای آمریکا و کانادا نیز فعال هستند.

‎نگین‌های به کار رفته در بدلیجات ژوپینگ

‎شاید نگین‌های درخشان و خیره‌کننده ژوپینگ، توجه شما را نیز به خود جلب کرده باشند. این نگین‌ها اگرچه از جنس الماس نیستند، اما از باکیفیت‌ترین نوع ممکن، یعنی از نوع نگین‌های اتمی سواروسکی (معروف‌ترین تولید‌کننده نگین اتمی دنیا) تهیه می‌شوند. این نگین‌ها که درخششی چشمگیر دارند نه تنها در ساخت بدلیجات، بلکه در صنعت طلا و جواهر، به عنوان نگین اتمی به کار می‌روند تا قیمت نهایی قطعات طلا و جواهر کاهش پیدا کند.

‎مخراج‌کاری در بدلیجات

‎شاید این سوال به ذهن شما برسد که مخراج‌کاری چیست؟ مخراج‌کاری یکی از آخرین مراحل ساخت زیورآلاتی است که در آن‌ها نگین یا سنگ‌های تزئینی به‌کار می‌برند. در طول فرایند مخراج‌کاری، استادان نگین یا سنگ‌ قیمتی را به شیوه‌ای روی قطعه طلا قرار می‌دهند و اطراف آن تا حد امکان محکم می‌‌کنند تا خطر افتادن نگین را به طور کامل از بین ببرند.

یکی از شیوه‌هایی که بعضی برندها برای کاشت نگین روی قطعه به کار می‌برند، استفاده از چسب‌های مایع است. گرچه با این روش نمی‌توان نگین را به طور کامل دید و تنها پایه آن را روی سطح قرار می‌دهند، این روش به‌مرور نگین را کدر می‌کند. برند ژوپینگ از جمله معدود برندهایی است که نگین‌های اتمی را به شیوه‌ مخراج‌کاری روی سطح زیورآلات قرار می‌دهد. مخراج‌کاران برند ژوپینگ، در اوج مهارت و ظرافت، نگین‌ها را به نوعی روی سطح زیورآلات قرار می‌دهند که گویی پایه‌های نگه‌دارنده اطراف نگین، آن را محاصره کرده‌اند. به این ترتیب نگین در امن‌ترین حالت ممکن و بدون خطر افتادن از روی قطعه، زیبایی دو‌چندانی به بدلیجان می‌بخشد.

‎بدلیجات ژوپینگ طرح طلا

‎گالری بدلباز به‌عنوان نماینده رسمی ژوپینگ، ارائه‌دهنده طرح‌های روز دنیا است که بعضی در ایران شناخته شده‌تر هستند. یکی از ویژگی‌هایی که ژوپینگ (XUPING) را از سایر رقبا متمایز می‌سازد، اصالت طرح‌های ژوپینگ است چرا که این برند تا کنون هیچ طرح متفرقه‌ای به جز طرح طلا تولید نکرده است. این طرح‌ها، به بهترین وجه ممکن اجرا شده‌اند و «High Copy» یا کپی‌های بسیار شبیه به اصل هستند. به جرات می‌توان گفت طرح‌هایی که کمپانی ژوپینگ ارائه می‌دهد، به سختی قابل تشخیص از نمونه‌ اصلی طلا هستند، و این موضوع به ظرافت بالای طراحی و تولید این بدلیجات صحه می‌گذارد.

رنگ بدلیجات طلایی رنگ ژوپینگ متفاوت با رنگ طلایی در بسیاری از بدلیجات دیگر است. دلیل این تفاوت، پیش از هر چیز به آلیاژ مس که فلز پایه برای تولید بدلیجات ژوپینگ است برمی‌گردد. رنگ مسی، شباهتی به رنگ طلا ندارد و در بهترین حالت، شاید شبیه به عیارهای بسیار پایین آلیاژ طلا باشد. اما رنگ بدلیجات طلایی‌رنگ ژوپینگ در نمایندگی ژوپینگ، چیزی شبیه به رنگ رزگلد یعنی مایل به صورتی است.

نمایندگی ژوپینگ در ایران

تا اینجا گفتیم که محصولات برند ژوپینگ، محصولات باکیفیتی هستند که با الگوگیری از زیورآلات طلا ساخته‌شده‌اند و در اوج کیفیت و با بهره‌گیری از نگین‌های اتمی سوارووسکی به بازار عرضه می‌شوند. مخراج‌کاران وجواهرسازان برند ژوپینگ، افراد ماهری هستند که فارغ از بدل بودن این نمونه‌ها، با یه ‌کار گیری خلاقیت و ظرافت، آثار هنری زیبایی به وجود می‌آورند.

علاوه‌بر‌این، محصولات ژوپینگ کیفیت بالایی دارند و احتمال تغییر رنگ یا زنگ‌زدن آن‌ها وجود ندارد. افراد زیادی علاقه‌مند به  محصولات برند ژوپینگ هستند و برای دسترسی آسان طرف‌داران این برند، نمایندگی ژوپینگ در سراسر دنیا این محصولات را عرضه می‌دارد.

از سوی دیگر، با در نظر داشتن محبوبیت این برند، افراد زیادی مایل به خرید محصولات ژوپینگ هستند اما برخی افراد سودجو، اقدام به تولید و عرضه زیورآلاتی کم‌کیفیت با نام ژوپینگ کرده‌اند و نمونه‌های تقلبی این محصولات را تحت عنوان ژوپینگ به فروش می‌رسانند. اما برای اطمینان از خرید کالای اصل، چند نکته را به‌خاطر بسپارید:

۱- بدلیجات ژوپینگ را تنها از نمایندگی ژوپینگ رسمی خریداری کنید. محصولات موجود در نمایندگی‌ها، اصل و ساخت کمپانی ژوپینگ هستند در نتیجه برای خرید هر یک از آن‌ها، باید قیمت واقعی آن‌ها را پرداخت کنید. پس به‌جای اعتماد به فروشنده‌های متفرقه و خرید نمونه‌های ارزان‌قیمت، به نمایندگی ژوپینگ اعتماد کنید و از کیفیت کالای اصل لذت ببرید.

۲- کمپانی زیورآلات برند ژوپینگ، کلمه «xuping» را در یکی از قسمت‌های داخلی زیورآلات مثل داخل انگشتر یا روی قفل حک می‌کند.

گالری بدلباز این افتخار را دارد که از سال 2015 میلادی به‌ عنوان نماینده رسمی ژوپینگ، این برند محبوب در ایران فعالیت کند و محصولات اصل و باکیفیت را به دست مصرف‌کنندگان برساند.

فعالیت‌های دیگر نمایندگی ژوپینگ

گالری بدلباز با افتخار محصولات ژوپینگ برند محبوب چینی را به علاقه‌مندان عرضه می‌دارد. علاوه بر این، دو برند مطرح «سی دی یا سدای (CeiDai JEWELRY)»  و همچنین «جی اچ (JH)» از جمله برندهای برتر چینی به شمار می‌روند و محصولات آن‌ها در نمایندگی ژوپینگ به طور عمده به فروش می‌رسند.

نحوه خرید بدلیجات عمده بصورت آنلاین و حضوری 

خرید عمده بدلیجات ارزان

خرید عمده بدلیجات برای عرضه کنندگان فروشگاهی سوال بزرگی به شمار می رود. از سویی فروشندگان به دنبال محصولاتی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و شهرت کافی برای محبوبیت بین خریداران را داشته باشند. اما از سوی دیگر، آن‌ها نگران اصل بودن قطعاتی هستند که می‌خرند. مهم تر از همه این موارد، برای همه فروشنگان و خریداران، قیمت موضوع مهمی به‌شمار می‌رود. افراد همیشه دوست دارند در ازای پولی که پرداخت می‌کنند، کالای اصل و با کیفیت تحویل بگیرند. گالری بدلباز به عنوان نمایندگی ژوپینگ در ایران محصولات ژوپینگ و دو برند مطرح چینی دیگر را به طور عمده به فروشندگان عرضه میدارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099167*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی