اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112157193922417
در دسترس نیست

معرفی وب اپلیکیشن

کد: 140112157193922417

، (اخبار رسمی): وب سایت های پیچیده تر و تعاملی وب سایت های پویا نامیده می شوند. توسعه دهندگان وب سایت علاوه بر استفاده از CSS و جاوا اسکریپت، از پایگاه های داده و زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر نیز برای تسهیل تعامل با کاربران استفاده می کنند.

قابلیت‌های توسعه وب تعاملی مدرن پاسخ دادن به سؤال وب سایت در مقابل برنامه وب را دشوارتر کرده است. به طور کلی، کاربر نهایی معمولی شما نمی تواند بین یک وب سایت و یک برنامه وب تمایز قائل شود. از این گذشته ، وب سایت ها و برنامه های وب بسیار شبیه به یکدیگر هستند. هر دوی آنها نیاز به دسترسی به اینترنت دارند، از طریق مرورگر قابل دسترسی هستند و به دستگاه مورد استفاده پاسخگو هستند.

وب سایت چیست؟
وب سایت مجموعه ای از صفحات وب عمومی به هم پیوسته است که از طریق یک نام دامنه به هم متصل شده اند. صفحات وب می توانند حاوی متن، صدا، ویدئو، اسناد و یا سایر محتوای قابل دسترسی اینترنتی باشند. به طور سنتی، وب سایت های اطلاعاتی با محتوای بصری و متنی ثابت همراه هستند. با این حال، فن‌آوری‌های وب مدرن به توسعه‌دهندگان وب کمک کرده‌اند تا وب‌سایت‌های خبری تعاملی ایجاد کنند که بیشتر شبیه برنامه‌ها هستند و بیشتر از صفحات ثابت دارند.

وب سایت های پیچیده تر و تعاملی وب سایت های پویا نامیده می شوند. توسعه دهندگان وب سایت علاوه بر استفاده از CSS و جاوا اسکریپت، از پایگاه های داده و زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر نیز برای تسهیل تعامل با کاربران استفاده می کنند.

وب سایت های استاتیک محتوای یکسانی را برای همه کاربران نمایش می دهند. از سوی دیگر، وب سایت های پویا از ابزارهای مدرن طراحی وب اپلیکیشن برای نمایش محتوای مختلف به کاربران بسته به عوامل مختلفی مانند زمان، مکان، تاریخ و غیره استفاده می کنند. مهم نیست که چه نوع وب سایتی برای کسب و کار خود ایجاد می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آن را با محتوای باکیفیت پر کنید زیرا محتوا به همین دلیل است که مردم از وب سایت شما بازدید می کنند.

وب اپلیکیشن چیست؟
وب اپلیکیشن نرم افزاری است که از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. برنامه های وب با نرم افزارهای موبایل و دسکتاپ تفاوت دارند زیرا نیازی به دانلود ندارند. به طور معمول، کاربران به همان روشی که از طریق URL به وب سایت ها دسترسی دارند، به برنامه های وب دسترسی دارند. برنامه های کاربردی وب با استفاده از بسیاری از زبان های برنامه نویسی و فناوری های مشابه مورد استفاده برای ساخت وب سایت ها ساخته می شوند. با این حال، توسعه برنامه های کاربردی وب پیچیده تر است زیرا برنامه های وب نیاز به ذخیره و دستکاری داده ها بر اساس ورودی کاربر دارند. یک مثال معمولی از یک برنامه وب، یک پورتال وب است.طراحی وب اپلیکیشن

ویژگی متمایز برنامه های وب این است که به کاربران کمک می کنند تا یک کار را انجام دهند. برنامه های وب قادر به انجام کارهای مختلف بسیار متنوعی هستند. به عنوان مثال، ممکن است از یک برنامه وب برای پیگیری هزینه ها، ثبت نام در کلاس ها، ایجاد تبلیغات، اسکن و تبدیل فایل ها و موارد دیگر استفاده کنید. تقریباً همه برنامه های وب نیاز به پردازش سمت سرور دارند. برنامه هایی که نیاز به پردازش سمت سرور دارند پویا هستند و برنامه هایی که ثابت نیستند. اگرچه، برنامه های وب استاتیک غیر معمول هستند.

اگر می خواهید یک برنامه وب برای کسب و کار خود ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که این کار کاری را انجام می دهد که کاربران آن را ارزشمند می دانند. برنامه‌هایی که ارزشی برای کاربران ایجاد نمی‌کنند، استفاده نخواهند شد. برنامه های کاربردی وب یک انتخاب محبوب برای مشاغل هستند زیرا مقیاس پذیر هستند، نیازی به تأیید فروشگاه برنامه تلفن همراه ندارند، از همه مرورگرهای مدرن پشتیبانی می کنند و با پلتفرم های مختلف سازگار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی