اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112237205022399
در دسترس نیست

انتخاب فرش برای سال 1402

کد: 140112237205022399

، (اخبار رسمی): عنصری که می تواند ظاهر اتاق نشیمن شما را به طور کامل تغییر دهد قطعا فرش است .فرش های جدید ماشینی به سبک های متفاوتی تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به نقشه های خاص و زیبایی که دارند طرفداران منحصر به فرد خود را جذب می کنند.

انتخاب فرش برای سال 1402
انتخاب فرش برای سال 1402

عنصری که می تواند ظاهر اتاق نشیمن شما را به طور کامل تغییر دهد قطعا فرش است .فرش های جدید ماشینی به سبک های متفاوتی تقسیم می شوند که هر کدام با توجه به نقشه های خاص و زیبایی که دارند طرفداران منحصر به فرد خود را جذب می کنند.

سبک های مختلف فرش ماشینی

یکی از سبک هایی که از گذشته طرفداران زیادی داشته نقشه هایی است که از فرش های دستبافت الگو می گیرند.  در کنار این سبکهای کلاسیک،  فرش های فانتزی، فرش وینتیج و فرش مدرن به تازگی در بازار جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و طرفداران بسیاری به خصوص در بین جوانان پیدا کرده است.

اصطلاح فرش وینتیج به چه معناست؟

اصطلاح فرانسوی وینتیج به لوازم عتیقه یا دارای عمر بالای 20سال اطلاق می شود. به فرش‌هایی که از ظاهری کهنه و شبیه فرش‌های عتیقه برخوردار هستند نیز “فرش وینتیج” می گویند.

فرش وینتیج یا فرش کهنه نما چیست؟

اگر به دنبال خرید فرش باشید، حتما اصطلاح “فرش کهنه نما” به گوشتان خورده است. فرش‌های وینتیج یا کهنه‌نما از جمله طراحی‌های جدید فرش ماشینی است که به تازگی وارد بازار انبوه شد است و از همان ابتدا مورد استقبال گرفته و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

همان طور که از نام فرش کهنه نما پیداست، ظاهر آن قدیمی تر از عمرش به نظر می‌رسد. در واقع فرش کهنه نما فرشی نیست که به مرور زمان و در طول سال‌ها کهنه شده باشد. بلکه ظاهر فرش نو را به گونه ای طراحی می‌کنند که شباهت زیادی به فرش‌های دستبافت قدیمی داشته باشد. گاهی هم برخی از طرح های فرش وینتیج  با اشکال ساده و بدون ترنج و گل‌های مرسوم در فرش‌های ماشینی سنتی طراحی می‌شوند.

بهترین رنگ فرش ماشینی

با توجه به سلیقه و چیدمان منزلتان می توانید بهترین رنگ فرش مطابق به فضای مورد نظرتان در نظر بگیرید. فرش های روشن برای خانه هایی با متراژهای کوچک گزینه مناسب تری هستند چون فضای خانه را بزرگتر نشان میدهند.

رنگ های تیره و گرم در چیدمان کلاسیک انتخاب های زیبایی هستند و به خانه گرما و اصالت می بخشد.

 فرش هایی با رنگ خنثی، بخصوص در سبک های مدرن بسیار جوانپسند هستند و با مد روز همخوانی دارند. برای نمونه  فرش طوسی و فرش طوسی طلایی که به دلیل خنثی بودن این رنگ ها به راحتی می توان با هر دکوراسیونی این فرش ها را هماهنگ کرد.

خرید از فروشگاه فرش اینترنتی

در فروشگاه اینترنتی ماهور مارکت mahoormarket.com  می توانید انواع مدل های فرش های کلاسیک و مدرن را در رنگ بندی های مختلف مشاهده کنید.

رنگ ها را نیز نباید دست کم گرفت: برای مثال فرش طوسی یکی از پیچیده ترین رنگ های موجود است. تفاوت های ظریف این رنگ، اگر منطقی و با دقت انتخاب شود، می تواند فضاهایی پیچیده و در عین حال مدرن را ایجاد کند که تا ریزترین جزئیات در آنها رعایت شده است.

فرش خاکستری

ما رنگ خاکستری را با تمام تفاوت های ظریف آن عمدتا در فرش های مدرن و امروزی می یابیم. هنگامی که چندین سایه و سایه خاکستری در یک فرش ظاهر می شود، راحت تر با محیط ترکیب می شود. با این حال، باید در نظر داشته باشیم در حالی که یک فرش طوسی می تواند خنثی به نظر برسد و در نتیجه به راحتی در هر نوع فضایی مورد استفاده قرار بگیرد، اما برای انتقال گرما، خاکستری باید مایل به رنگ بژ باشد. از طرف دیگر، اگر بخواهیم با خنک کردن فضا، فضای خود را زیباتر کنیم، فرش خاکستری آبی انتخاب مناسبی است.

فرش افشان طوسی

فرش افشان طوسی هم از جهت طراحی و هم از جهت رنگ از جمله فرش های پرفروش در سالهای اخیر است. همانطور که احتمالا می دانید فرش های طرح افشان فرشهای با نقشه باز و بدون ترنج هستند که به راحتی با بسیاری از دکوراسیون ها ست می شود و به دلیل نوع طراحی آن برای خانه هایی با متراژ کوچک انتخاب خوبی است.

از طرفی رنگ طوسی و فیلی از رنگ های پرطرفدار در فرش ماشینی در سالهای اخیر است.

برای اینکه در انتخاب خود دقت بیش تری به خرج دهید و مناسب با دکور منزلتان فرش انتخاب کنید حتما از مشاوره رایگان فروشگاه ماهور مارکت استفاده کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس: 09903587030، 38437-021 و 33007224-021

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل