اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204197377322399
در دسترس نیست

اندازه مناسب فرش برای هر محیط

کد: 140204197377322399

، (اخبار رسمی): انتخاب مناسبترین اندازه فرش به چند دلیل مهم است که از جمله آنها می توان به تاثیر در زیبایی دکوراسیون، تردد و نگهداری بهتر فرش اشاره کرد.

اندازه مناسب فرش برای هر محیط
اندازه مناسب فرش برای هر محیط

در این مقاله نکاتی هستند که می توانند به شما در انتخاب ابعاد فرش ماشینی و انواع فرش برای اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن یا اتاق خواب و سایر محیط ها کمک کنند.

انتخاب مناسبترین اندازه فرش به چند دلیل مهم است که از جمله آنها می توان به تاثیر در زیبایی دکوراسیون، تردد و نگهداری بهتر فرش اشاره کرد.

فرش در ورودی خانه:  فرش مقاومی لازم است که رطوبت و تردد زیاد را پشتیبانی کند. قالیچه‌های کوچیک مانند پادری یا فرش گرد در ابعاد کوچک معمولاً برای ورودی استفاده می شوند.

فرش اتاق غذاخوری زیر میز و صندلی قرار می گیرد. برای تعیین اندازه آن باید عرض و طول میز را اندازه بگیرید و برای هر ضلع تقریباً 60 -50 سانت اضافه کنید. این مقدار باید برای حرکت راحت صندلی ها خالی باشد. همچنین اگر بین فرش و دیوار حداقل 60 سانتی متر فضای خالی وجود داشته باشد خوب است.

فرش اتاق نشیمن یا پذیرایی: مهم ترین فرش در دکوراسیون است و هزاران فرش در اندازه ها و طرح های مختلف برای این فضا وجود دارد. انتخاب های مختلفی مانند فرش فانتزی ، فرش افشان، فرش کلاسیک یا فروش های نئوکلاسیک وجود دارد.
فرش ها به طور کلی با توجه به ابعاد محیط انتخاب می شوند. ممکن است عرض آن به اندازه بزرگترین مبل باشد، کمی بیشتر یا کمی کمتر.

همچنین معمولاً در زیر پا توسط پایه های جلویی مبلمان یا در فضای آزاد مرکزی محیط قرار می گیرد.

فرش راهروها: برای راهروها استفاده از فرش بلند (کناره) یا استفاده از قالیچه های گرد یا مستطیل رایج است. نکته مهم این است که این فرش ها مانع تردد نمی شوند و می توانید بدون مراقبت قدم بزنید.

فرش آشپزخانه: برای آشپزخانه معمولا از فرش هایی شبیه به رانر استفاده می شود که طول محل کار یا کمی کمتر را پوشش می دهد. نکته مهم این است که مقاوم و با موهای بسیار کوتاه باشد.

برای اتاق خواب  استفاده از یک فرش ماشینی کوچک در هر طرف تخت به شما امکان می دهد هنگام بلند شدن روی یک سطح گرم ونرم قدم بگذارید. گزینه دیگر استفاده از یک فرش ماشینی بزرگ است که تمام قسمت تخت را می پوشاند و حداقل 50 سانتی متر از طرفین و به سمت پاها بیرون زده است.

برای اتاق کودکان شما گزینه های زیادی دارید، می توانید از یک فرش کوچک در لبه تخت، درست مانند اتاق خواب های دیگر و یکی در مرکز اتاق، گرد یا مربع، استفاده کنید که منطقه ای را برای بازی مشخص می کند.

ابعاد فرش نکته بسیار مهم هنگام تصمیم گیری خرید فرش برای هر یک از محیط های خانه است، اما تنها مورد نیست، سایر عوامل تعیین کننده هستند مانند رنگ و طرح آن که مناسب با فضا مورد نظر شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل