اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201267236721987
در دسترس نیست

6 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده

کد: 140201267236721987

، تهران , (اخبار رسمی): 6 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده یکی از بهترین راه حل ها برای افرادی است که قصد دارند از ساعت های هوشمند به روزی استفاده کنند

6 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده
ساعت هوشمند لمفو مدل lemfo lemt pro

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی، ساعت های هوشمند یکی از کاربردی ترین و موثر ترین دستگاه های قابل استفاده در کنار تلفن همراه است

6 مدل ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده

یکی از بهترین راه حل ها برای افرادی است که قصد دارند از ساعت های هوشمند به روزی استفاده کنند. شاید شرکت های اپل و سامسونگ جزء برند هایی باشند که در زمان خرید پیشنهادشود. اما نوع کارکرد این ساعت ها به تلفن همراه، بر اساس وای فای و بلوتوث است.

بنابراین اگر قصد دارید نسل جدیدی از ساعت های هوشمند که بر پایه سیم کارت با تلفن همراه شما اتصال میابند را خریداری کنید؛ بهتر است بهترین نمونه های آن را بشناسید. در حقیقت با خرید ساعت سیم کارت خور، شما دو تلفن همراه هوشمند خواهید داشت.

1) ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو مدل lemfo lemt

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lemt، دارای سیستم عامل اندوید 1/7 است که از حافظه 3 گیگابایتی و البته رم 32 گیگابایتی برخوردار است. بنابراین شما می توانید اپلیکیشن های دلخواه خود را بر روی آن نصب کنید. این ساعت قابلیت استفاده از سیم کارت را دارد و GPS داخلی در آن باعث می شود بتوانید اندازه دقیق مسافت ها را حتی بدون تلفن همراه محاسبه کنید.

از نظر ابعاد نیز این ساعت سیم کارت خور، مشابه تلفن های همراه هوشمند مدل های اولیه است که اندازه 86/2 اینچی معادل تقریبا 2/7 سانتی متر دارد. کیفیت نمایشگر از وضوح خوبی به میزان 480 ×640 پیکسل برخوردار است. ظاهر آن به صورت مستطیلی طراحی شده است که بر خلاف مدل های گرد به راحتی نرم افزار های موجود را نشان می دهد.

پشتیبانی از قابلیت 4G در این ساعت به گونه ای است که استفاده از نرم افزار های اینترنتی مانند اسکایپ، واتس اپ و .. ممکن است. با خرید مدل lemfo lemt ساعت های هوشمند سیم کارت خور می توانید یک دستگاه مستقلی از تلفن همراه خود داشته باشید، زیرا وجود بلوتوث باعث می شود به راحتی به هدست اتصال یابد. همچنین با قرار گیری نانو سیم کارت می توانید بدون استفاده از تلفن همراه، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

اگر شما هم دوست دارید با اسمارت واچ خود، لحظات خوبی را ثبت کنید. پس بهتر است این مدل را خریداری نمایید زیرا از دوربینی کیفیت خوب 5 مگاپیکسلی برخوردار است. با این دوربین HD عکاسی کنید، فیلم های مختلفی را ضبط کنید و در آخر توسط برنامه نصب شده روی دستگاه فیلم ها را پخش و مشاهده کنید.

طراحی ساعت سیم کارت خور بادوربین مدل lemfo lemt

بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده که با ترکیب بند سیلیکونی، بسیار راحت و کاربردی است. از مهم ترین برنامه های پشتیبانی شده این ساعت می توان مواردی مانند تلفن، زنگ هشدار، تقویم، GPS، گام شمار، دوربین، نمایشگر ضربان قلب، پخش موسیقی و فیلم را نام برد.

نوع باتری این دستگاه پلیمری بوده و از ظرفیت و ولتاژ بالایی برخوردار است. به گونه ای که قادر به تولید 2700 میلی آمپر انرژی در هر ساعت است. به عبارت دیگر با توان مصرفی 100، ساعت شما برای 27 ساعت شارژ خواهد بود. البته این مقدار بر اساس چگونگی مصرف در طول روز نیز متغیر است.

ویژگی ها ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lemt

برخی دیگر از ویژگی های این ساعت شامل موارد زیر است:

  • نوع تراشه: MT6739
  • حاوی نسخه چهارم بلوتوث
  • دارای قابلیت دانلود نرم افزار
  • حاوی قابلیت ضبط
  • دارای باند
  • پشتیبانی برنامه با زبان انگلیسی
  • امکان پشتیبانی از زبان های مختلف
  • ضد آب

2) نسخه ساعت هوشمند مدل لمفو سیم کارت خور lemfo lem10

ساعت هوشمند مدل لمفو سیم کارت خور lemfo lem10 را می توانید با نسخه 1/7 اندروید خریداری کنید. همچنین از نظر حافظه با دو مدل ROM 16 گیگابایتی و RAM 1 گیگابایتی یا ROM 32 گیگابایتی و RAM 3 گیگابایتی قابل انتخاب است. این میزان حافظه باعث می شود تمامی اپلیکیشن های دلخواه خود را نصب کنید. این ساعت هوشمند، سیم کارت خور بوده و یکی از بهترین قابلیت های آن، دسترسی به GPS است.

اگر شما هم علاقه زیادی به این محصولات دارید ولی می خواهید ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده خریداری کنید؛ پیشنهاد می دهیم این مدل را تهیه نمایید. طراحی ظاهری آن مشابه  اپل واچ است. نمایشگر 88/1 اینچی آن که اندازه ای تقریبا معادل 73/4 سانتی متر دارد، به شکل مستطیل است. تصاویر در این ساعت هوشمند با کیفیتی به وضوح 320×360 پیکسل نمایش داده می شوند.

با قرار گیری نانو سیم کارت در این ساعت هوشمند، استفاده از اینترنت 4G امکان پذیر است. همچنین شما می توانید با مخاطبین خود تماس بگیرید یا پیام متنی ارسال کنید. البته استفاده از اپلیکیشن های اینترنتی نیز امکان پذیر است. یکی از قابلیت های آن وجود بلوتوث است که با اتصال به دیگر دستگاه ها، بر کاربرد های آن می افزاید.

علاوه بر سیم کارت، این ساعت هوشمند از کاربرد عکاسی، ضبط فیلم و پخش آن برخوردار است. بنابراین تنها کافی است برنامه دوربین ساعت هوشمند مدل لمفو سیم کارت خور مدل lemfo lem10 است را باز کنید و از هر محیطی که دوست دارید با دوربین اچ دی  5 مگاپیکسلی عکاسی و تصویر برداری کنید. در آخر با برنامه نصب شده پخش فیلم، تمامی فعالیت های خود را مشاهده نمایید.

قابلیت های ویژه ساعت هوشمند مدل لمفو سیم کارت خور lemfo lem10

از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان به مواردی مانند شمارش قدم ها، نمایش تعداد ضربان قلب، ریمایندر، تقویم، صفحه شماره گیری، زنگ هشدار، امکان پاسخ به تماس، تاریخ و زمان، دوربین و ضبط ویس اشاره کرد.

مدل و قطعات آن مشابه یک اپل واچ طراحی شده است. از نظر جنس سازنده، بدنه ای از جنس آلیاژ با ظاهری براق دارد و بند آن سیلیکونی است. بنابراین این ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده بدنه ای محکم دارد و با ظاهری خمیده در لبه ها تولید گردیده است.

این ساعت هوشمند سیم کارت خور از باتری هوشمند لیتیومی با توان مصرفی 1280 میلی آمپر بر ساعت برخوردار است. بنابراین بسته به نوع کارکرد شما، در صورت کاربرد زیاد تا 12 ساعت، به کار گیری در حد میانه تا 24 ساعت و برای استفاده های کم تر تا 36 ساعت می تواند روشن باشد.

ویژگی های اسمارت واچ lemfo lem10

مدل lemfo lem10 ساعت های هوشمند سیم کارت خور، دارای این ویژگی ها نیز است:

  • حاوی نسخه چهارم بلوتوث
  • دارای قابلیت دانلود نرم افزار
  • حاوی قابلیت ضبط
  • دارای باند و میکروفون
  • پشتیبانی برنامه با زبان انگلیسی
  • امکان پشتیبانی از زبان های مختلف
  • ضد آب

3) طراحی مدرنی از ساعت های هوشمند لمفو مدل lemfo lemp

ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور مدل lemfo lemp، از سیستم عامل اندوید 1/9 برخوردار است و RAM 4 گیگابایتی و ROM 128 گیگابایتی دارد. بنابراین شما قادر به نصب اپلیکیشن های دلخواه خود بر روی آن خواهید بود. این ساعت دارای قابلیت استفاده از سیم کارت بوده  و از سیستم GPS پشتیبانی می کند.

اگر شما هم علاقه زیادی به مدل های دایره ای ساعت های هوشمند دارید؛ پیشنهاد می کنیم این ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور رجیستر شده را در ابعاد 6/1 اینچی معادل تقریبا 4 سانتی متر را خریداری کنید. کیفیت نمایشگر از وضوح خوبی به میزان 400× 400 پیکسل برخوردار است.

ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور رجیستر شده lemfo lemp

از قابلیت 4G برخوردار است که استفاده از نرم افزار های اینترنتی مانند اسکایپ، واتس اپ و .. را ممکن می کند. با خرید این مدل از ساعت های هوشمند سیم کارت خور می توانید یک دستگاه مستقلی از تلفن همراه خود داشته باشید، زیرا وجود بلوتوث باعث می شود به راحتی با دستگاه های دیگر اتصال یابد.

همچنین با قرار گیری نانو سیم کارت می توانید در صورت عدم استفاده از تلفن همراه، با مخاطبین خود در ارتباط باشید. شاید شما هم جزء افرادی باشید که علاقه دارند با اسمارت واچ خود تصاویری را عکسبرداری یا فیلم هایی را ضبط کنند. پس خرید این مدل از ساعت های هوشمند را پیشنهاد می کنیم. زیرا از کیفیت دوربینی به اندازه 5 مگاپیکسل برخوردار است.

این ساعت بدنه ای از آلیاژ جنس روی دارد که بند این ساعت هوشمند سیم کارت خور جیستر شده، تلفیقی از جنس چرم و سیلیکونی است. از مهم ترین برنامه های موجود در این ساعت می توان مواردی مانند نمایشگر خواب، تلفن، GPS، قدم شمار، دوربین و نمایشگر ضربان قلب را نام برد. نوع باتری این دستگاه پلیمری است و قادر به تولید 1050 میلی آمپر انرژی در هر ساعت است.

ویژگی های بهترین ساعت هوشمند لمفو سیم کارت خور lemfo lemp  

برخی دیگر از ویژگی های این ساعت شامل موارد زیر است:

  • حاوی نسخه چهارم بلوتوث
  • حاوی قابلیت ضبط
  • دارای باند
  • ضد آب

4) ساعتی هوشمند با طراحی مدرن و 2 دوربین مدل lemfo lemt pro

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lemt pro را به صورت سازگار با نسخه های 1/5 اندروید و 9 یا بالا تر ios خریداری کنید. همچنین از نظر حافظه دارای ROM 32 گیگابایتی و RAM 3 گیگابایتی است. این میزان حافظه باعث می شود تمامی اپلیکیشن های دلخواه خود را نصب کنید.

یکی از بهترین قابلیت های این ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده، دسترسی به GPS است. اگر شما هم تمایل دارید نسل جدیدی از ساعت های هوشمند با قابلیت وجود سیم کارت را خریداری کنید؛ پیشنهاد می دهیم این مدل را تهیه نمایید.

نمایشگر 41/2 اینچی آن که اندازه ای تقریبا معادل 7 سانتی متر دارد، به شکل مستطیل است. تصاویر در این ساعت هوشمند با کیفیتی به وضوح 640×480 پیکسل نمایش داده می شوند. امکان قرار گرفتن نانو سیم کارت در این ساعت هوشمند وجود دارد و می توانید از اینترنت 4G استفاده کنید. همچنین از این طریق با مخاطبین خود تماس گرفته یا پیام متنی ارسال کنید.

البته استفاده از اپلیکیشن های متصل به اینترنت نیز امکان پذیر است. یکی از قابلیت های آن وجود بلوتوث است که با اتصال به دیگر دستگاه ها، بر کاربرد های آن می افزاید. علاوه بر سیم کارت، با این ساعت هوشمند می توانید عکس بگیرید، فیلم ضبط کنید و آن را ببینید. بنابراین تنها کافی است برنامه دوربین این ساعت سیم کارت خور  را باز کنید و از هر محیطی که دوست دارید با دوربین 8 مگاپیکسلی HD عکاسی و تصویر برداری کنید.

مشخصات دوربین ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lemt pro

البته دوربین های جانبی 2 مگاپیکسلی نیز در این ساعت وجود دارد. از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان مواردی مانند نمایش وضعیت آب و هوا، یادآوری، پیامک، تماس، آلارم، تقویم، GPS، شمارش قدم ها، دوربین، نمایشگر ضربان قلب را نام برد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lemt pro؛ از نظر جنس سازنده، بدنه ای از جنس فلز دارد و بند آن سیلیکونی است. بنابراین این ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده که از طراحی ای مدرن برخوردار است، بدنه ای محکم داشته و با ظاهری خمیده در لبه ها تولید گردیده است.

این ساعت هوشمند سیم کارت خور از باتری هوشمند لیتیومی با توان مصرفی 2080 میلی آمپر بر ساعت برخوردار است. بنابراین بسته به نوع استفاده شما، می تواند تا تقریبا 20 ساعت روشن بماند.

ویژگی های ساعت سیم کارت خور lemfo lemt pro

مدل lemfo lemt pro ساعت های هوشمند سیم کارت خور، دارای این ویژگی ها نیز است:

  • حاوی نسخه چهار بلوتوث
  • پشتیبانی از قفل تشخیص چهره
  • حاوی قابلیت ضبط
  • حاوی باند و میکروفون
  • ضد آب

5) ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem14 باپشتیبانی از NFC

ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem14، دارای سیستم عامل اندروید 10 است که با سیستم عامل های اندروید 6 و آی یو اس 11 به بالا، سازگار است. همچنین از رم 4 گیگابایتی و البته حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. بنابراین امکان نصب نرم افزار نیز بر روی این دستگاه وجود دارد. این ساعت قابلیت استفاده از سیم کارت را داشته و با قابلیت GPS آن می توانید موقعیت ها را به طور دقیق شناسایی کنید.

از نظر ابعاد نیز این ساعت سیم کارت خور، اندازه 6/1 اینچی معادل تقریبا 5/4 سانتی متر دارد. صفحه نمایشگر آن نیز از وضوح خوبی به مقدار 400×400 پیکسل برخوردار است. ظاهر آن به صورت دایره ای است.

پشتیبانی از قابلیت 4G در این ساعت به گونه ای است که استفاده از اپلیکیشن های اینترنتی مانند اسکایپ، واتس اپ و .. ممکن است. با خرید مدل lemfo lem14 ساعت های هوشمند سیم کارت خور می توانید دستگاهی مجزا از تلفن همراه خود داشته باشید، زیرا وجود بلوتوث امکان اتصال با سایر دستگاه ها را فراهم می کند.  همچنین با قرار گیری نانو سیم کارت می توانید بدون استفاده از تلفن همراه، با مخاطبین خود تماس بگیرید یا پیام دهید.

اگر شما هم دوست دارید با اسمارت واچ خود، عکاسی کنید یا فیلم بگیرید. پس بهتر است این مدل از ساعت های هوشمند را خریداری نمایید زیرا از دوربینی با کیفیت 8 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین دوربین های جانبی 13 مگا پیکسلی دارد. با این دوربین HD عکس بگیرید، فیلم های مختلفی را ضبط کنید و در آخر توسط برنامه نصب شده روی دستگاه فیلم ها را پخش و مشاهده کنید.

بدنه و باطری ساعت سیم کارت خور رجیستر شده lemfo lem14

بدنه این ساعت از جنس آلیاژ خاص  است که بند چرم اصل دارد. از مهم ترین برنامه های پشتیبانی شده در این ساعت می توان به مواردی مانند Face ID برای بازگشایی قفل، نشان دهنده تعداد ضربان قلب، شرایط آب و هوایی، دوربین و مکان یاب اشاره کرد.

نوع باتری این دستگاه پلیمری بوده و از ظرفیت و ولتاژ بالایی برخوردار است. به گونه ای که قادر به تولید 1100 میلی آمپر انرژی در هر ساعت است. در واقع بنا به استفاده شما، این ساعت می تواند بین 1 الی 3 روز روشن بماند.

ویژگی ها

برخی دیگر از ویژگی های این ساعت شامل موارد زیر است:

  • برخورداری از نسخه 4 بلوتوث
  • امکان ضبط
  • دارای باند و میکروفون
  • پشتیبانی برنامه با زبان انگلیسی
  • امکان پشتیبانی از زبان های مختلف
  • ضد آب

6) ساعت هوشمند سیم کارت خور با دوربین 360 درجه lemfo lem13

ساعت سیم کارت خور مدل lemfo lem13 را با برخورداری از سیستم عامل اندروید 1/7 خریداری کنید. همچنین از نظر حافظه دارای ROM 32 گیگابایتی و RAM 3 گیگابایتی است. این میزان حافظه باعث می شود همه نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های این ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده، دسترسی به GPS است.

اگر شما هم تمایل زیادی به خرید نسل جدیدی از ساعت های هوشمند با قابلیت وجود سیم کارت دارید؛ پیشنهاد می دهیم این مدل را تهیه کنید. نمایشگر 6/1 اینچی آن که اندازه ای تقریبا معادل 5/4 سانتی متر دارد و به شکل دایره است. همچنین حاوی یک دوربینی با قابلیت چرخش 360 درجه ای است که تماس تصویری از طریق این ساعت راحت تر شود. تصاویر در صفحه نمایشگر LCD این ساعت هوشمند با کیفیتی به وضوح 400×400 پیکسل به نمایش در می آید.

قابلیت جاگذاری سیم کارت ساعت هوشمند lemfo lem13

نانو سیم کارت در این ساعت هوشمند قابل استفاده بوده و می توانید اینترنت 4G را به کار گیرید. همچنین از این طریق با مخاطبین خود در ارتباط باشید. البته استفاده از اپلیکیشن هایی که به اینترنت اتصال دارند نیز امکان پذیر است. یکی از قابلیت های آن وجود بلوتوث است که با اتصال به دیگر دستگاه ها، کاربرد های آن را افزایش می دهد.

در کنار کاربرد هایی که استفاده از سیم کارت دارد، با این ساعت هوشمند می توانید عکسبرداری کنید، فیلم ضبط کرده و آن را تماشا کنید. بنابراین تنها با باز کردن برنامه دوربین این ساعت سیم کارت خور می توانید از هر محیطی که دوست دارید، با دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی HD در عقب و جلو، تصویر برداری کنید. از قابلیت های ویژه این دستگاه می توان پخش موسیقی، وضعیت آب و هوا، زنگ هشدار، تقویم، یادآوری کم تحرک، کنترل از راه دور دوربین، ضد گم شدن و دستیار تلفن را ذکر کرد.

ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem13؛ از نظر جنس سازنده، بدنه ای از جنس آلیاژی دارد و بند آن سیلیکونی است. بنابراین این ساعت هوشمند سیم کارت خور رجیستر شده که از طراحی ای مدرن برخوردار است، بدنه ای مستحکم دارد و با ظاهری دایره ای شکل تولید گردیده است.

این ساعت هوشمند سیم کارت خور از باتری لیتیومی با توان مصرفی 1280میلی آمپر بر ساعت برخوردار است. بنابراین بسته به نوع کارکرد شما، می تواند میزان عملکرد آن متغیر باشد.

ویژگی ها ساعت سیم کارت خور lemfo lem13

مدل lemfo lem13 ساعت های هوشمند سیم کارت خور، دارای این ویژگی ها نیز است:

  • پشتیبانی از نسخه چهار بلوتوث
  • حاوی قابلیت ضبط
  • حاوی باند و میکروفون
  • ضد آب

جمع بندی

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی، ساعت های هوشمند یکی از کاربردی ترین و موثر ترین دستگاه های قابل استفاده در کنار تلفن همراه است. تفاوت در برند ها، ویژگی های ظاهری و قابلیت های این دستگاه ها باعث می شود انتخاب برای خریداران سخت تر شود.

از طرفی در کنار ساعت هایی که بر پایه وای فای و بلوتوث با تلفن همراه اتصال دارند، نمونه دیگری از ساعت های هوشمند را داریم که قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور می توانید بهترین مدل های مشهور را در این مطلب مشاهده کنید. در نهایت با بررسی هر یک از این مدل ها و مقایسه ویژگی آن ها نسبت به خرید بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور اقدام نمائید.

شما می توانید همین حالا اقدام به خرید این ساعت هوشمند از تنها نمایندگی انحصاری ساعت هوشمند لمفو در ایران به آدرس اینترنتی www.lemfo.co بکنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]