اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201307245219037
در دسترس نیست

دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی موسیقی بصورت فارسی

دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی ساده بصورت فارسی در سال ۱۳۷۹

کد: 140201307245219037

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی ساده موسیقی بصورت فارسی در سال ۱۳۷۹ ثبت شده در کنفدراسیون و کمپانی چند جانبه ایمارو اسپرتز IMARO SPORTS

دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی ساده بصورت فارسی در سال ۱۳۷۹
دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی ساده موسیقی در سال ۱۳۷۹

دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی ساده و روان در موسیقی بصورت کاملاً فارسی

دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نُت نویسی ساده موسیقی بصورت فارسی روان در سال ۱۳۷۹ ثبت شده در کمپانی و کنفدراسیون چند جانبه ایمارو اسپرتز IMARO SPORTS بصورت کاملاً قانونی در سراسر جهان به ثبت جهانی رسید و سرتیفیکیت آن توسط دکتر حمید قلی زاده بنیانگذار و ریاست کنفدراسیون ایمارو اسپرتز تقدیم وی گردید. بخشی از بیوگرافی در بخش موسیقی دکتر سید حسن طیبی : وی در سال ۱۳۶۷ موسیقی را آغاز نمود با ساز کیبورد و پیانو زیر نظر استاد حمید فرجی و همچنین نُت خوانی کلاسیک ، آهنگسازی و تنظیم کنندگی موسیقی را زیر نظر جناب آقای استاد علیرضا صبوریان که از اساتید برجسته و سرشناس در عرصه موسیقی می‌باشد آموزش دید و دوره صداسازی و سُلفژ را زیر نظر وی به اتمام رساند. دکتر طیبی از سال ۶۷ تا کنون فعالیت خود را ادامه داده و در بخش موسیقی متن فیلم هم فعال می‌باشد . ایشان همچنین دوره‌های ریتم‌سازی و سانگ‌سازی را گذرانده است. مدرس موسیقی در بخش کیبورد، پیانو، آهنگسازی و تنظیم هم می‌باشد. وی مدرک معادل کارشناسی ارشد در رشته هنر گرایش موسیقی را از اولین شرکت دانشگاهی پژوهشگران و نوآوران مدارک معادل زیر نظر مستقیم دانشگاه تهران را در سال ۱۳۹۲ از آن خود نموده است و همچنین ایشان اولین ایرانی است که در اولین و بزرگترین مجله فارسی زبان (مجله جوانان) در کشور آمریکا بعنوان ورزشکار و موسیقیدان در سال ۲۰۱۷ بصورت یک صفحه کامل چاپ شده به ثبت رسیده است و استعلام آن در سایت مجله جوانان قابل مشاهده می‌باشد و همچنین چندین مدارک موسیقی از کالج ها و مؤسسات بین المللی دریافت نموده است . ایشان سازنده چندین موسیقی متن در فیلم‌های کوتاه و بیش از هفتصد موسیقی باکلام و بدون‌کلام را آهنگسازی و تنظیم نموده و در کارنامه خود دارد.

تعریف نُت موسیقی (note) : نشانه‌ای برای بیان صدای موسیقایی است. در زبان انگلیسی این کلمه به معنی صدا نیز کاربرد دارد. هر نت در موسیقی میزان نواک (زیر و بمی) و دیرَند (میزان کشش) یک صدا را بیان می‌کند. 
تعریف پنج خط حامل : حامل عبارت است از تعدادی خطوط افقی و موازی، با فواصل مساوی که نت‌های موسیقی روی خطوط و بین خطوط و یک نت بالای حامل و یک نت پایین حامل نوشته می‌شوند. خطوط حامل از پایین به بالا شمرده می‌شوند. در پرکاربردترین حالت حامل از پنج خط تشکیل شده‌است. به‌وسیلهٔ حامل پنج خطی می‌توان تعداد یازده نت را نشان داد که عبارتند از: پنج نت در روی خطوط، چهار نت بین خطوط، یک نت در بالا (مماس با خط پنجم) و یک نت در زیر حامل (مماس با خط یکم). 
تعریف علامت‌ها و نشانه‌های تغییردهنده صدا : علائمی که در سمت چپ نت‌های موسیقی می‌آیند و بدون تغییر در مکان آن‌ها بر روی حامل باعث تغییر فرکانس نت‌ها می‌شوند.
این علائم شامل: ♯ (دیِز) و ♭ (بِمُل) و X (دوبل دیِز) و double flat (دوبل بِمُل) و ♮ (بِکار) هستند. در موسیقی ایرانی دو علامتِ سُری و کُرُن نیز وجود دارد.
♯ (دیِز): هرگاه سمت چپ نتی قرار گیرد، آن را نیم پرده زیرتر می‌کند.
♭ (بِمُل): هرگاه سمت چپ نتی قرار گیرد، آن را نیم پرده بم‌تر می‌کند.
X (دوبل دیِز): هرگاه سمت چپ نتی قرار گیرد، آن را یک پرده زیرتر می‌کند.
double flat (دوبل بِمُل): هرگاه سمت چپ نتی قرار گیرد، آن را یک پرده بم‌تر می‌کند.
♮ (بِکار): هرگاه سمت چپ نتی قرار گیرد، باعث خنثی شدن نشانه تغییردهنده می‌شود و نت به حالت طبیعی برمی‌گردد.
ما تمامی این تعاریف را بصورت فارسی ساده و روان درآوردیم که حتی با نداشتن سواد موسیقی هم قادر به نواختن آهنگ دلخواه خود شوید.

با آرزوی موفقیت برای هر چه بهتر شدن موسیقی در کشور عزیزمان ایران _ دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار نت نویسی موسیقی بصورت فارسی ساده و روان _ سال ۱۳۷۹

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جهانی استریت فایتر

در راستای هنرهای رزمی خیابانی و آموزش بدون حداقل آسیب تشکیل شده و بصورت صد در صد قانونی ، حقوقی، حقیقی و رسمی در جهان به ثبت رسیده است، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی