اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202177271022118
در دسترس نیست

بهترین عطرهای مردانه و زنانه در فروشگاه هایلند بیوتی

کد: 140202177271022118

، (اخبار رسمی): استفاده از عطر برای بوی خوش در تاریخ بسیاری از اقوام و مذاهب ثبت شده است. اما این موضوع با گذشت زمان پر رنگتر شده است و در حال حاضر تقریبا همه افراد برای حضور در محیط های مختلف مانند محل کار، مهمانی و ...

بهترین عطرهای مردانه و زنانه در فروشگاه هایلند بیوتی
بهترین عطرهای مردانه و زنانه در فروشگاه هایلند بیوتی

استفاده از عطر برای بوی خوش در تاریخ بسیاری از اقوام و مذاهب ثبت شده است. اما این موضوع با گذشت زمان پر رنگتر شده است و در حال حاضر تقریبا همه افراد برای حضور در محیط های مختلف مانند محل کار، مهمانی و ... از انواع عطر و ادکلن استفاده می کنند اما این روزها تنوع عطرها به حدی است که خرید عطر مناسب با سلیقه های مختلف و مناسب برای محافل مختلف نیاز به اطلاعات تخصصی تری دارد.

شناخت عطرهای محبوب و معروف مردانه  

در حال حاضر بسیاری از برندهای معتبر عطر و ادکلن در جهان وجود دارند، اما برخی از آنها بسیار معروف و محبوب هستند. محبوبیت این برندها و رایحه ها را در بین مردم و فروشندگان لوازم آرایش مشاهده می کنید. عطرهایی که اغلب در بین افراد مختلف استشمام می کنید یا برندهایی که توسط فروشندگان به عنوان پرفروش ترین عطر به شما معرفی می شوند از این دسته هستند.

محبوب ترین عطرهای مردانه تعدادی از بهترین ادکلن های مردانه دنیا را به شما معرفی می کنند تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. در آینده با ما همراه باشید.

لالیک یکی از برندهای معروف و معتبر عطرهای مردانه است که در این قرن جدید کار خود را آغاز کرده و عمر آن کمتر از 2 دهه است. عطر مردانه لالیک بلک نوآر با رایحه ای چوبی و معطر برای آقایان بسیار جذاب است به طوری که افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند.

اگر به رایحه های گرم و تلخ علاقه دارید بدون معطلی ادکلن مردانه مشکی لالیک نویر را انتخاب کنید. ادکلن مردانه معروف و خاص و بسیار جذاب.

این عطر برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این عطر بسته بندی جذاب آن است که این محصول را به برندی شناخته شده تبدیل کرده است.

اگر به دنبال عطری پرطرفدار هستید که در تمام روزهای سال قابل استفاده باشد، این عطر گزینه بسیار مناسبی است. یکی از دلایلی که خرید عطر مذکور را به شما توصیه می کنیم، رایحه جذاب آن است که خنک، ترش و تلخ است و به همین دلیل می تواند طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش دهد. به گفته برخی، Sauvage را حتی بهترین ادکلن مردانه می نامند.

ادکلن مردانه دیور ساواج دارای ترکیبات طبیعی است که رایحه ای بدیع را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و می توانید هم در محیط های کاری و هم در مجالس رسمی از آن استفاده کنید. ماندگاری ادکلن مردانه Sauvage Dior توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و آن را به یکی از محبوب ترین عطرها در بین آقایان تبدیل کرده است.

اگر شخصیت آرامی دارید و دوست دارید این را در عطر خود نشان دهید، می توانید از این عطر استفاده کنید. ادکلن مردانه لجند مون بلان ساختاری طبیعی و رایحه ای ملایم دارد و به همین دلیل طرفداران این عطر در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش هستند.

نوع رایحه استفاده شده در ادکلن مردانه معروف Legend Mont Blanc خنک، ترش و تلخ است که برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های جالب این عطر پخش شدن بوی آن است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

رایحه به کار رفته در تولید این عطر چوب شرقی است که می توان آن را در گروه عطرهای گرم و تلخ دسته بندی کرد.

این عطر بیشتر در فصل بهار و تابستان استفاده می شود. عطر عود سیاه مردانه Lauren Maison از نت های جوز هندی، بخور و زیره استفاده می کند که رایحه ای منحصر به فرد را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این عطر برای حضور در مجالس مختلف مناسب است و می توانید در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. به گفته کاربران تبلت پروپا بهترین ادکلن مردانه بلک نیو عود در دسته رایحه عود و چوب است.

به جرات می توان گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهای شرقی است که توسط این شرکت فرانسوی تولید و در دسترس علاقه مندان به رایحه وانیلی قرار گرفته است. بوی گرم و تلخ این عطر می تواند معرف حضور شما در هر مجالسی باشد و استفاده از این عطر در فصول پاییز و زمستان توصیه می شود.

طراحی بسیار زیبای این عطر در نگاه اول بسیار جذاب است اما خرید عطر مذکور تنها این مزیت را ندارد و علاوه بر طراحی زیبا ماندگاری آن نیز بسیار بالاست و مطمئن باشید با تهیه این محصول، محصول با ارزشی است. خریداری کرده اید بدون شک عطرهای دو مارلی جزو بهترین ادکلن های مردانه هستند.

اگر به دنبال یک عطر مردانه مناسب برای روز هستید می توانید این عطر را انتخاب کنید. رایحه به کار رفته در این عطر از رایحه میوه ها و گیاهان معطر است که در نت اول بوی پرتقال، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز و در نت میانی بوی نعناع هندی، گل رز و یاس را حس می کنید.

همچنین نت پایانی با رایحه مشک، عنبر، خزه بلوط و وانیل تجربه بی نظیری را به مصرف کننده می دهد. عطر مردانه اونتوس کرید دارای رایحه ای ملایم (متعادل)، تلخ و شیرین است که می توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید. عطر مردانه کرید اونتوس به قدری محبوب است که بسیاری از شرکت های تولیدکننده عطر و ادکلن میان رده هر ساله سعی در تولید و عرضه رایحه هایی مشابه این عطر دارند.

اسپانیا خاستگاه یکی از عطرهای محبوب این روزهای دنیای مردان است که در تهیه آن از رایحه های شرقی، تند، شیرین و گرم استفاده می شود که می تواند طعم مطلوب بسیاری از مردان باشد. در ساختار اولیه این عطر از مرکبات، صمغ، گیاهان معطر، دودی، ادویه جات و چوب استفاده شده است که نشان می دهد با رایحه ای گرم، تلخ و شیرین روبرو هستیم.

بسته بندی متفاوت این عطر توجه کاربران را به خود جلب کرده است و شکلی مانند شمش طلا دارد که با خرید عطر مذکور محصولی با ارزش طلا خریداری کرده اید. عطر مردانه One Million Priv Paco Raban محصولی بی نظیر با ماندگاری بالا و پخش بالا است.

یکی از عطرهایی که در کشورهای عربی تولید می شود و ماندگاری بالایی دارد ادکلن مردانه آمواج معروف Interlude Amwaj  است. کشور مبدا ادو پرفیوم مردانه آمواج اینترلود عمان است و این عطر پخش رایحه بالایی دارد که علاوه بر ماندگاری بالا ارزش خرید محصول را بسیار بالا برده است.

رایحه به کار رفته در تولید این عطر گرم، تلخ و شیرین است که برای استفاده در فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است. در تهیه این عطر از رایحه های گل، چرم، گیاهان معطر و چوب صندل استفاده شده است که می تواند با ذائقه بسیاری از افراد مطابقت داشته باشد.

همان طور که مستحضر هستید سلبریتی های ایرانی مدتی است که وارد دنیای عطر شده اند و تعدادی از آنها عطرهای خوشبو و ماندگاری به نام خود دارند. یکی از این نام ها توالت فرنگی مردانه لیلا حاتمی است. این عطر یکی از عطرهای تلخ خوشبو در رده قیمتی اقتصادی است.

استفاده از آن برای مردان جوان و میانسال در فصول گرم سال بسیار توصیه می شود. این عطر مردانه جذاب رایحه پرتقال، فلفل سیاه و هل را در نت اولیه دارد. سپس به نت های میوه ای شاه توت، سیب سبز و نعناع می رسد و در نهایت با نت پایانی خزه، عنبر و خس خس به پایان می رسد.

یکی دیگر از سلبریتی های ایرانی که عطر او در گروه عطرهای پرطرفدار و پرفروش قرار دارد، نوید محمدزاده است. نوید با ارائه دو عطر زنانه و مردانه با بطری و بسته بندی یکسان در بین طرفداران جوان خود بسیار محبوب است.

ادکلن مردانه Four Him نوید محمدزاده با نت آغازین برگ بنفشه، ریحان و ترنج شروع می شود و در نت میانی با فلفل هندی و صورتی شروع می شود و در نهایت با نت پایانی محبوب و محبوب نعناع هندی به پایان می رسد. وتیور

این عطر برای آقایان جوان مناسب است و در چهار فصل سال نیز قابل استفاده است.

قیمت ادکلن مردانه For Him در کلاس اقتصادی است و می توانید به عنوان یک عطر اقتصادی روزانه روی آن حساب کنید.

مهران مدیری بازیگر محبوب و مشهور ایرانی با ارائه 4 عطر مردانه و زنانه با نام های کلوزآپ (زنانه و مردانه)، پلان (زنانه و مردانه) در لیست هنرمندان محبوب ایرانی که ادکلن آن به بازار عرضه شده است. به نام خودش

ادوپرفیوم مردانه کلوزآپ مناسب برای آقایان بالای 30 سال است. این عطر در خانواده عطرهای تند و تلخ، مقرون به صرفه و در کلاس اقتصادی است

نمای نزدیک با رایحه مرکبات همراه با رایحه ماندارین، پرتقال و ترنج در نت آغازین شروع می شود و در قسمت دوم و اسانس های میانی وارد خانواده رایحه های فلفل، یاس، سدر و پاتچولی می شود. سپس با رایحه مشک، چرم، وانیل و عنبر به پایانی ماندگار و سنگین می رسد.

ادکلن بلک افغان - Nasomatto Black Afgano

 یکی از محبوب ترین و خاص ترین عطرهای دنیاست که طرفداران زیادی دارد. محصولی از برند ناسوماتو است. این عطر که برای خانم ها و آقایان استفاده می شود "بلک افگانو" نام دارد. بلک افغانی 30 میلی لیتری با حجم کم و بزرگ بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده است.

برای اینکه بتوانید بهترین برندهای عطر را جلوی منزل خود دریافت کنید کافی است از روجا به صورت آنلاین عطر بخرید. با مراجعه به سایت هایلند بیوتی می توانید انواع عطرهای محبوب مردانه را پیدا کنید و پس از ثبت سفارش آن را در هر نقطه از ایران دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021416*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی