اطلاعات تماس
  • 091336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202187273622645
در دسترس نیست

وب سایت تاجران آهن راه اندازی شد

کد: 140202187273622645

، (اخبار رسمی): وب سایت تاجران آهن ارائه دهنده یکلیه مقاطع فولادی اعم از تیرآهن، میلگرد، ورق، لوله، مفتول، پروفیل و کلیه ملزومات ساختمانی می باشد. تمام این محصولات به تمام کشور عرضه می شود.

وب سایت تاجران آهن راه اندازی شد
تاجران آهن عرضه کننده کلیه مقاطع فولادی

وب سایت تاجران آهن راه اندازی شد. این شرکت در زمینه تامین آهن برای پروژه های صنعتی و ساختمانی فعالیت می کند.

  سایت تاجران آهن راه اندازی شد. این شرکت در زمینه تامین آهن برای پروژه های صنعتی و ساختمانی فعالیت می کند و با ارتباط مستقیم با کارخانه های فولاد ایران، محصولات فولادی را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می کند.

این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، داشتن تاییدیه مالیاتی و فاکتور رسمی، داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت، از جمله مزایای خرید از تاجران آهن است. همچنین، خرید آنلاین از این شرکت با آرامش کامل انجام می شود.

علاوه بر این، تاجران آهن دارای تیم فروش حرفه ای و با تجربه است که بهترین گزینه های موجود را بر اساس نیاز خریداران پیشنهاد می دهد. در ادامه به محصولات عرضه شده توسط شرکت تاجران آهن می پردازیم پس همراه ما باشید.

1- فروش و عرضه میلگرد و تیرآهن

میلگرد و تیرآهن از محصولات فلزی پرمصرف هستند که در ساختمان‌ها، پل‌ها، خودروها و صنایع مختلف می‌شوند. این محصولات در انواع مختلف از جمله میلگرد آجدار، میلگرد ساده ، تیرآ هن، ورق فلزی و... تولید می‌شوند.

2- عرضه کننده کلیه مقاطع قوطی پروفیل

شرکت تاجران آهن ارائه دهنده انواع قوطی و پروفیل می باشد. قیمت های مختلف قوطی و پروفیل از کارخانه های مختلف در جداول قیمت در سایت این شرکت منتشر شده است. 

3- فروش و عرضه ورق

تاجران آهن یکی از تامین کنندگان ورق در ایران می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مشتری، ورق های آهنی در ضخامت ها و اندازه های مختلف را عرضه می کند. برخی از ورق های محبوب عبارتند از ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق فولادی، ورق آلومینیوم و ورق مس.

4- فروش و عرضه انواع لوله فولادی

شرکت تاجران آهن مجموعه ای است که، انواع لوله های فولادی اعم از لوله داربست، لوله مبلمان، لوله سپاهان، لوله گالوانیزه قزوین، لوله مانیسمان چینی گرید 40 و لوله مانیسمان چینی گرید 80 را ارائه می دهد، جداول با قیمت تمام لوله های فولادی نمایش داده شده است. 

5- تامین کننده کلیه مقاطع نبشی، ناودانی و سپری

تاجران آهن انواع مقاطع نبشی، ناودانی و سپری را به فروش می رساند. قیمت هر محصول نبشی و ناودانی بر اساس آخرین قیمت بازار به روز شده و در جداول قیمت موجود در سایت شرکت قابل مشاهده است. با مراجعه به هر جدول قیمت می توانید قیمت روز هر محصول را در سایزهای مختلف مشاهده کنید. 

6- عرضه و فروش انواع محصولات مفتولی

استفاده از مفتول برای ساخت انواع محصولات و تجهیزات بسیار رایج است. محصولات مفتولی یکی از آلیاژهای پر مصرف است که در تولید توری حصاری، گابیون، توری مرغی، سیم خاردار خطی و حلقوی، سیم حرارتی و سیاه و مسوار، مش ساده و آجدار، خرپا و زیگزاگ کاربرد دارد. 

7- ارائه دهنده ملزومات ساختمانی

تاجران آهن علاوه بر فروش میلگرد، تیرآهن، ورق فلزی، سایر فلزات، محصولات مرتبط به صنعت و ساختمان سازی از جمله : سیمان، بلوک سقفی، استراکچر، سازه های فلزی پیش ساخته (LSF) و رابیتس به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان ملزومات ساختمانی نیز شناخته می شود. 

8- ارائه دهنده شمش فولادی از کلیه کارخانجات معتبر

قیمت شمش فولاد به عوامل مختلفی از جمله محصولات میانی نورد فولاد بستگی دارد. شمش های فولادی به دو صورت بیلت و بلوم تولید می شوند و با توجه به حجم بالای مبادله، شرکت آهنی مطمئن بسیار حائز اهمیت است.

مزایای خرید آنلاین آهن آلات

مزایای خرید اینترنتی آهن عبارتند از:

  1. صرفه جویی در زمان: با خرید آنلاین آهن، می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک خرید خود را تکمیل کنید و نیازی به حضور فیزیکی ندارید، بنابراین در زمان صرفه جویی خواهید کرد.
  2. انتخاب گسترده تر: با خرید آنلاین می توانید از انتخاب بیشتری از محصولات فلزی بهره مند شوید. در این صورت مشتریان به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را جستجو کنند و نیازی به مراجعه به فروشگاه ها به صورت فیزیکی نمی باشد.
  3. صرفه جویی در هزینه: سایت های فروش آهن قیمت های رقابتی ارائه می دهند. به دلیل سربار کمتر در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی، می توانند محصولات را با قیمت پایین تری به مشتریان خود عرضه کنند.
  4. گزینه بازگشت: فروشندگان آنلاین معمولاً سیاست بازگشت را تبلیغ می کنند و در صورت عدم رضایت خریدار از کالا، می توانند آن را پس داده و بازپرداخت کنند. 
  5. ارسال آسان: با خرید آنلاین، مشتریان می توانند به راحتی محصول خود را به هر آدرس دلخواه ارسال کنند. 

تاجران آهن دارای مجوزهای لازم برای فعالیت خود است و مجموعه مورد نظر دارای فاکتور رسمی و تاییدیه مالیاتی است که می توان از آن برای خرید آنلاین استفاده کرد.  همچنین بهتر است قبل از خرید با مشاوران تاجران آهن تماس حاصل نمایید.

برگرفته از: tajeranahan.com

### پایان خبر رسمی