اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202207277619439
در دسترس نیست

برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی سه ماهه (جودو و کاراته) توسط کیوشی سید حسن طیبی

دوره آموزش سه ماهه دفاع شخصی جودو و کاراته توسط کیوشی سید حسن طیبی

کد: 140202207277619439

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری دوره آموزشی سه ماهه دفاع شخصی (جودو و کاراته) توسط کیوشی سید حسن طیبی در سال ۹۳ به پرسنل محترم نیروی انتظامی به مدت ۱۸۰ ساعت

دوره آموزش سه ماهه دفاع شخصی جودو و کاراته توسط کیوشی سید حسن طیبی
برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی جودو و کاراته توسط کیوشی سید حسن طیبی در سال ۹۳ به پرسنل نیروی انتظامی

دوره سه ماهه دفاع شخصی (جودو و کاراته) به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط کیوشی سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر در سال ۱۳۹۳ به مدت ۱۸۰ ساعت و بصورت فشرده

برگزاری دوره آموزشی سه ماهه دفاع شخصی (جودو و کاراته) از تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۱ الی ۱۳۹۳/۰۷/۲۱ به مدت ۱۸۰ ساعت به شماره ثبت س‌ح/۰۹۶/۱۱۸ ، توسط کیوشی سید حسن طیبی ریاست کمیته دفاع شخصی و سلاح‌های سرد کشور سبک اسپرت مدرن کیک بوکسینگ به پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان بومهن و پردیس .

_ در این دوره فنون پرتابی ، گلاویزی و درگیری های خاک ، قفل مفاصل ، فنون شیمه وازا یا همان خفه کردن ، فنون ضربات دست و پا بصورت کامل و دفاع از تکنیک‌های دست و پا ، فنون خاک و درگیری و پرتابی ، شکستن مفاصل و خفه کردن و همچنین دفاع از سلاح‌های سرد و گرم توسط کیوشی سید حسن طیبی بصورت فشرده آموزش داده شد.

تمامی این حرکات در بخشی از سبک جهانی استریت فایتر به بنیانگذاری و ریاست جهانی کیوشی سید حسن طیبی می‌باشد که به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آموزش داده شد و از طرف نیروی محترم انتظامی به وی تقدیرنامه‌ای اهداء گردید. تعریف دفاع شخصی :

_ دفاع فیزیکی : دفاع فیزیکی به معنی استفاده از نیروی فیزیکی برای مقابله با یک تهدید خشونت‌آمیز فوری است. این نیروی فیزیکی ممکن است با استفاده از سلاح یا بدون سلاح اِعمال شود. در هر دو حالت، موفقیتِ دفاع به پارامترهای مختلفی از جمله شدت تهدید و نیز آمادگی ذهنی و فیزیکیِ مدافع بستگی دارد.

_ دفاع بدون سلاح : هنرهای رزمی شامل تکنیک‌هایی برای دفاع از خود هستند. برخی از سبک‌های رزمی در وهلهٔ اول به منظور دفاع شخصی تمرین می‌شوند و برخی دیگر ورزش‌های رزمی یا مبارزه‌ای هستند که تکنیک‌های آنها برای دفاع شخصی نیز مؤثر است. برخی از باشگاه‌های رزمی، به منظور کاربردی‌تر شدن دفاع شخصی، ترکیبی از فنون رشته‌های مختلف رزمی را تمرین می‌کنند و همچنین تمرینات خود را با توجه به سبک زندگی، شغل، سن، جنسیت و توانایی‌های فیزیکی و ذهنیِ هر شخص، اختصاصی می‌کنند.

_ دفاع با استفاده از سلاح : طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها می‌تواند برای دفاع، با توجه به نوع تهاجم، نوع تکنیک و… مورد استفاده قرار گیرد که مناسب‌ترین آن، با توجه به نوع شرایط مختلف، متغیر است.

در بسیاری از موارد نیز استفاده از سلاح منع قانونی دارد؛ برای مثال، استفاده از سلاح گرم در اکثر کشورها ممنوع و غیرقانونی است، ولی باز به‌طور پنهانی از این سلاح‌ها استفاده می‌شود. سلاح‌های سردِ دیگری مانند انواع چاقو، باتون، افشانه فلفل و شوکِر (دستگاه شوک دهنده) وجود دارد که در برخی موارد، استفاده و حمل آنها منوط به اخذ مجوزهای مربوط است. معمولاً حمل و استفاده از افشانه رنگی با شالودهٔ آب، نشانگر DNA یا افشانه شناساگر فرد برای نشانه‌گذاری شخص خاطی و مشخص کردن ارتباط وی با صحنهٔ جرم در اکثر کشورها مجاز است. اشیاء روزمره، مانند چراغ قوه، چوب بیسبال، روزنامه، جاکلیدی با کلید، ظروف آشپزخانه، و قوطی‌های آئروسُل افشانه مو و ابزارهای دیگر، می‌توانند به عنوان سلاح بداهه برای دفاع از خود استفاده شوند. کراوات نیز به‌عنوان محدودیت شمرده می‌شود. سلاح‌هایی مثل کوبوتان (چوب جیبی) نیز برای دفاع بسیار مناسب است. چراغ قوه‌ها و خودکارهای تکنیکال نیز ابزارهایی مناسب و روزمره برای استفاده به این منظورند. چتر و عصا نیز از این دسته سلاح‌های پنهان شمرده می‌شوند. امروزه با گسترش جمعیت شهرنشینی، تنوع و تعدد بزهکاری (کیف قاپی، ایجاد مزاحمت و …) در جامعه و تغییر شیوهٔ وقوع جرایم، لزوم استفاده از تجهیزات دفاع شخصی به عنوان یک عامل بازدارنده و پیشگیری از وقوع جرائم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

_ آموزش دفاع شخصی : توصیه می‌شود تکنیک‌های دفاع شخصی تحت رفتارهای تهدیدآمیز و خشونت سیستماتیک در کلاس‌های دفاع شخصی آموخته شود. آموزش دفاع شخصی در رشته‌های گوناگون در سراسر جهان گسترده شده‌است و بسیاری از مدرسان هنرهای رزمی نیز کلاس‌های دفاع شخصیِ مختلفی را برگزار می‌کنند. درحالی‌که تمام آموزش‌های هنرهای رزمی را می‌توان استدلالی نسبت به برخی از برنامه‌های کاربردی برای دفاع شخصی دانست، دوره‌های دفاع شخصیِ مختلفی که با توجه به رخدادهای واقعیِ بهینه‌سازی به بازار عرضه شده‌است. با توجه به وجود ورزش‌های مناسب، تعدادی زیرشاخه‌های متنوع اختصاصی (برای مثال، دفاع در برابر اقدام به تجاوز برای زنان، دفاع از خود برای کودکان و نوجوانان) نیز وجود دارد.

_ کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر بنیان شده در سال ۲۰۰۵ میلادی و بنیانگذار و ریاست جهانی دانشگاه جهانی هنر بنیان شده در سال ۲۰۰۷ میلادی

#ایران #تهران #کیوشی_دکتر_سید_حسن_طیبی #دفاع_شخصی‌ #دانشگاه_جهانی_هنر #فدراسیون_جهانی_استریت_فایتر #Kyoshi_Doctor_Hassan_Tayebi

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیستم جهانی استریت فایتر

اولین و تنهاترین سیستم جهانی خیابانی و مبارزات خیابانی در دنیا ، بنیانگذار و ریاست جهانی سیستم جهانی استریت فایتر کیوشی دکتر سید حسن طیبی ، بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش