اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202237282619355
در دسترس نیست

استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کاپ اروپا آسیا باکو

استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کشور آذربایجان

کد: 140202237282619355

، تهران , (اخبار رسمی): استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کاپ اروپا آسیا کشور آذربایجان شهر باکو سال ۲۰۱۶ در وزن ۷۸- کیلوگرم در استایل فِری‌فایت Free Fight

استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کشور آذربایجان
استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کاپ اروپا آسیا شهر باکو سال ۲۰۱۶

استاد سید حسن طیبی مدال بُرنز فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کاپ اروپا آسیا کشور آذربایجان شهر باکو سال ۲۰۱۶ در وزن ۷۸- کیلوگرم در استایل فِری‌فایت Free Fight استایل آزاد

کسب مقام سومی (مدال بُرُنز) توسط استاد سید حسن طیبی در سال ۲۰۱۶ در فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کشور آذربایجان شهر باکو کاپ اُروپا آسیا در وزن ۷۸- کیلوگرم در استایل فِری‌فایت Free Fight .

این مسابقات در کشور آذربایجان در شهر باکو در سال ۲۰۱۶ برگزار شد زیر نظر کنفدراسیون هنرهای رزمی آذربایجان و کنفدراسیون بین المللی هنرهای رزمی در تاریخ یکم و دوم اکتبر ۲۰۱۶.

مسابقات در همه استایل‌ها بعلاوه کاتاها برگزار شد و همچنین در قسمت ثبت رکورد و شکستن اجسام سخت و در همه سنین و اوزان مختلف .

تیم سازمان ثبت رکورد هنرهای رزمی با مدال های رنگارنگ از کشور ایران توانست پرچم پُر افتخار کشور عزیزمان ایران را در کشور آذربایجان به احتزاز در آورد به سرپرستی استاد حمید قلی زاده ریاست سازمان ایمارو.

هنر رزمی : هنرهای رزمی به سیستم‌ها و سنت‌های مدونی از تکنیک‌ها و فنون مبارزه‌ای گفته می‌شود که با انگیزه‌ها و دلایل متفاوتی تمرین می‌شوند؛ برای رقابت در مسابقات، سلامتی بدنی و تناسب اندام، سرگرمی و تفریح و همچنین رشد و تعالی روحی، جسمی و معنوی. از معروفترین رشته های رزمی میتوان به تکواندو، جودو، کاراته، بوکس، کونگ فو، ووشو ، جوجیتسو و در مجموع همه در استریت فایتر به اجرا در می‌آیند میتوان اشاره کرد. از دیدگاه سلاح، هنرهای رزمی را می‌توان به سه گروه «با جنگ‌افزار»، «بدون جنگ‌افزار» و «با جنگ‌افزار و بی جنگ‌افزار» دسته‌بندی می‌شوند. نخستین، مهارت‌هایی چون تیراندازی با کمان، نبرد با نیزه و شمشیرزنی را شامل می‌شود و دومی یعنی رشته‌های مبارزهٔ بی جنگ‌افزار بر ضربات دست و پا یا گلاویزی ویژه شده و سومی به هنرهای رزمی اشاره دارد که علاوه بر مبارزهٔ بدون جنگ‌افزار، مبارزهٔ با جنگ‌افزار نیز وجود دارد. امروزه برخی مهارت‌های مبارزه با سلاح همچون کِندو (شمشیرزنی ژاپنی) و کیودو (تیراندازی با کمان ژاپنی) به عنوان یک رشتهٔ ورزشی تمرین می‌شوند و رشته‌های بدون جنگ‌افزار همچون جوجیتسو، کاراته، جودو، تکواندو، موای تای، ساندا، کیک بوکسینگ، جوجیتسو برزیلی و بوکس نیز تمرین می‌شوند. هنرهای رزمی جوجوتسو که مادر بیشتر هنرهای رزمی ژاپنی است، ووشو یا کونگ‌فو چینی، آیکیدو و هاپکیدو و دی هان کیدو هم به عنوان هنرهای رزم هم با سلاح و هم بی سلاح تمرین می‌شوند. همچنین شکل‌های ساده شده‌ای از تای‌چی‌چوان، نوعی از ووشو که از ماهیت رزمی خود خارج شده، به‌طور گسترده‌ای برای حفظ سلامتی تمرین می‌شوند. جوجیتسو در گذشته تنها به شکل شیوهٔ جنگیدن و برای بالا بردن شانس آسیب ندیدن در مبارزه تمرین می‌شد و همگی بر پایهٔ دفاع از خود و حمله بود. در این سبک‌ها هیچ جایی برای ورزش و شادی بخشی وجود نداشت. با گذشت زمان هنرهایی همچون کودوکان جودو که بنیان‌گذار آن جیگیورو گانو بود از جوجوتسو پدید آمدند و برای ورزش و مسابقات و نه برای جنگ ویژه شدند. بسیاری از تکنیک‌ها و تمرینات رشته‌های مختلف رزمی مشابه است اما هر یک از آنها ترکیب مخصوصی از مهارت‌ها را در خود جای داده‌اند. برخی از آنها مثل کاراته بر حرکات پویا، دقیق و مستقیم تأکید دارند و برخی همچون آیکیدو تکنیک‌های نرم‌تر، آهسته‌تر و پیوسته‌تر را به کار می‌گیرند. هر یک از رشته‌های رزمی به میزان خاصی از توانایی‌های بدنی شامل قدرت بدنی، انعطاف‌پذیری (به‌ویژه در ناحیه لگن)، هماهنگی عضلات و استقامت نیاز دارد ...

شیهان سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی دانشگاه جهانی هنر بنیان شده در سال ۲۰۰۷ میلادی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کنفدراسیون جهانی استریت فایتر

کنفدراسیون جهانی استریت فایتر به صورت صددرصد قانونی جهت ثبت فدراسیون ، سازمان ، انجمن ، سبک ، سیستم ، کمیته ، آکادمی ، باشگاه های ورزشی در لِوِل های بین المللی و جهانی بنیان شده و از سال ۲۰۰۵ فعال می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش