اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307343722611
در دسترس نیست

بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

کد: 140203307343722611

، (اخبار رسمی): بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex
بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

صرافی نوبیتکس Nobitex

صرافی نوبیتکس  Nobitex یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که توانسته خدمات ارزشمندی به کاربران خود ارائه دهد. هدف نوبیتکس فراهم نمودن بستری سریع و راحت برای خرید و فروش رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی است. این وبسایت که فعالیت خود را از تابستان ۱۳۹۶ آغاز نموده، توانسته بازخورد قابل قبولی از مخاطبان دریافت کند. اگر به دنبال مرکزی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید، میتوانید از خدمات این سایت بهره مند شوید. با توجه به رشد چشمگیر علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بر آن شدیم که در این مقاله به معرفی خدمات و ویژگی های صرافی نوبیتکس  Nobitexبپردازیم. چه یک تریدر حرفه‌ای باشید و چه سرمایه گذاری آماتور این مطلب برای‌تان مفید خواهد بود.

ثبت نام در صرافی نوبیتکس  Nobitex

قطعا می‌دانید برای شروع سرمایه گذاری در هر سایتی نیاز به ثبت نام و طی کردن پروسه احراز هویت دارید. بنابراین در این مرحله از آموزش صرافی نوبیتکس  Nobitex قصد داریم تا نحوه نام نویسی در این پلتفرم را بررسی کنیم:

در گام نخست از طریق لینک زیر وارد سایت صرافی نوبیتکس شوید :

بررسی امکانات صرافی نوبیتکس Nobitex

پس از باز کردن لینک بالا با فرم ثبت نام مواجه می‌شوید. در این صفحه باید فرم مربوطه را با دقت پر کرده و اطلاعات را برای نوبیتکس ارسال نمایید.

در گام بعدی باید منتظر ارسال لینک فعالسازی به ایمیل خود بمانید. با کلیک روی این لینک حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

احراز هویت در سایت نوبیتکس

تا اینجا حساب کاربری شما با موفقیت افتتاح شده است، اما سطح کاربری شما صفر خواهد بود، چرا که فعالیت در بازارهای مالی منوط به احراز هویت است. بنابراین اگر می‌خواهید معاملات خود را آغاز کنید، باید احراز هویت سطح کاربری خود را حداقل به سطح یک برسانید. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا در حساب خود روی دکمه احراز هویت کلیک کنید. در ابتدا می‌بایست شماره تلفن همراه را ارسال کنید و کد تایید ارسالی را وارد نمایید.

در مرحله بعدی نوبت به وارد کردن اطلاعات کارت شناسایی می‌رسد. فیلدهای مربوطه را با دقت کامل کنید.

در گام سوم باید اطلاعات حساب بانکی خود را بارگذاری نمایید.

فرم چهارم مربوط به آدرس محل سکونت، کد پستی و تلفن همراه و ثابت است.

اما در گام پنجم از احراز هویت نوبیتکس باید در انتظار تماس اپراتور با تلفن ثابت بمانید. زمانی که اپراتور تماس گرفت، کدی برای شما خوانده خواهد شد. کد را باید در کادر مربوطه وارد کنید.

در آخرین مرحله کافی است عکس خود را مطابق دستورات نوبیتکس ارسال کنید.

خوشبختانه تا به اینجا فرآیند احراز هویت در صرافی نوبیتکس  Nobitex به خوبی انجام شد. اکنون باید منتظر تایید اطلاعات بمانید تا حساب کاربری شما به سطح یک ارتقا پیدا کند. در این صورت می‌توانید معامله در بازار ارز دیجیتال را شروع کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری کلان در بازار هستید، سطح یک کاربری برای شما مناسب نیست. بنابراین وقت را تلف نکنید و با ارتقای حساب خود به سطح دو و سه محدودیت معاملات را افزایش دهید.

نحوه خرید و فروش در صرافی نوبیتکس  Nobitex

برای خرید و فروش در بازار نوبیتکس دو روش کلی وجود دارد. در واقع خرید و فروش رمز ارز در این صرافی ایرانی به ۲ صورت سفارش سریع و سفارش محدود قابل اجرا است:

اگر به دنبال صرافی دارای اعتبار هستید جهت مشاهده فهرست صرافی های ارز دیجیتال معتبر کلیک کنید.

سفارش محدود

در خرید و فروش به شیوه سفارش محدود شما باید قیمت مدنظر خود را در پیشنهاد دهید. البته در این روش هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن معامله وجود ندارد. انجام معاملات در این روش به فاکتورهای متعددی مانند جهت حرکت بازار بستگی دارد. بنابراین ممکن است سفارش شما با تاخیر انجام شود، یا اصلا ثبت نشود.

سفارش سریع

در این روش از خرید و فروش در صرافی نوبیتکس  Nobitexتنها کافی است میزان حجم مورد نیاز برای خرید یا فروش رمز ارز را وارد کنید. در این صورت معامله بر حسب قیمت فعلی بازار انجام می‌شود. چنین

سفارش‌هایی به صورت ۱۰۰ درصدی روی می‌دهند.

کارمزد صرافی نوبیتکس  Nobitex

کارمزد صرافی یکی از مهمترین فاکتورها برای شروع معاملات است. جالب است بدانید صرافی نوبیتکس کارمزد خود را مطابق با حجم معاملات هر کاربر در نظر گرفته است. به عبارتی هرچه حجم معاملات کاربر بیشتر باشد، کارمزد کمتری در معامله بعدی می‌پردازد. جدول زیر به طور کامل این موضوع را نشان می‌دهد:

  • کارمزدحجم معاملات ۱ ماه قبل
  • ۰.۳۵ %کمتر از ۱۰ میلیون
  • ۰.۳ %بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون
  • ۰.۲۵ %بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون
  • ۰.۲ %بیشتر از ۱۰۰ میلیون

سخن پایانی

در کنار تمام ویژگی‌ها و خدمات  ،  اعتبار صرافی نوبیتکس  Nobitex مطلوب است زیرا روزانه افراد زیادی در این سایت سرمایه گذاری می‌کنند. نوبیتکس با پشتیبانی خوب، تنوع در رمز ارزها و کارمزد مناسب مورد توجه تریدرها و سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. اگر شما هم به دنبال یک منبع راحت برای شروع معاملات خود هستید، این صرافی یکی از گزینه‌های مناسب است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093535*****
[نمایش اطلاعات]