اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204057354222623
در دسترس نیست

آرایش بازیگران زن ایرانی

میکاپ بازیگران زن ایرانی

کد: 140204057354222623

، (اخبار رسمی): میکاپ بازیگران زن ایرانی برای حضور در مراسم و جشنواره ها، بسیار خاص و متفاوت است که در برخی از معروف ترین آرایشگاه های تهران انجام می شود.

میکاپ بازیگران زن ایرانی
میکاپ بازیگران زن ایرانی

بازیگران زن ایرانی که با آرایش های غلیظ و حرفه ای در مراسم مختلف حضور پیدا می کنند، در آرایشگاه های لاکچری تهران، میکاپ می شوند.

میکاپ بازیگران زن ایرانی

میکاپ بازیگران زن ایرانی برای هر فیلم یا سریال متفاوت است و بسته به نوع نقش و محیط داستان، کاملا متفاوت می‌تواند باشد. با این حال، در اکثر موارد، میکاپ بازیگران زن ایرانی شامل آرایش صورت، مو و لباس های متفاوت است. برای مثال، در فیلم های تاریخی و فانتزی، بازیگران زن معمولا آرایشی سنتی و خاص دارند که شامل لباس‌های سنتی، آرایش چشم و لب و سبک مو خاصی است. در فیلم‌های معاصر نیز میکاپ بازیگران زن به سمت طبیعی و ساده تر می‌رود که شامل آرایش سبک، ابرو، رژلب و کنتورینگ است.

بازیگران زن معروف ایرانی مانند مریلا زارعی، هنگام حضور در رویدادهای عمومی نیز معمولا از آرایش ساده و طبیعی استفاده می‌کنند و در برخی مواقع برای تاکید بر زیبایی چشمان خود از رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر از بازیگران برای حضور در جشنواره ها، اکران های فیلم و سریال و ... میکاپ های بسیار حرفه ای تری دارند که نظرها را به سمت خود می کشاند. پرسش اینجاست که میکاپ بازیگران زن ایرانی که تا این حد حرفه ای است، توسط چه کسانی انجام می شود؟

بازیگران زن ایرانی که با آرایش های غلیظ و حرفه ای در مراسم مختلف حضور پیدا می کنند، در آرایشگاه های لاکچری تهران، میکاپ می شوند. شاید بارها تبلیغاتی که صاحبان بعضی از سالن ها از حضور یک بازیگر یا چهره سرشناس در سالن خود منتشر کرده اند را دیده باشید. مرجانه گلچین، نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی، بهنوش بختیاری، سحر دولتشاهی و ... همگی بازیگرانی هستند که در آرایشگاه های لوکس و لاکچری تهران، میکاپ می شوند و در مراسم مختلف حضور پیدا می کنند. این میکاپ شامل آرایش کامل پوست صورت، کانتورینگ، آرایش چشم ها، استفاده از انواع اکستنشن، آرایش لب و موها می باشد.

تغییر چهره ای که این میکاپ های حرفه ای در بازیگران زن ایرانی به وجود می آورد، بسیار ملموس است. چهره ای که در صفحات مجازی و زندگی واقعی از بازیگران مشاهده می کنیم، با چهره های سینمایی آنها بسیار فرق دارد و این معجزه میکاپ است. در واقع این هنر آرایشگر است که چنین تفاوت هایی را ایجاد می کند. شاید این هنر را حتی در میکاپ عروس هم مشاهده نکنیم. گریم های حرفه ای که می تواند سن افراد تا چندین سال پایین تر نشان دهد و تغییرات بسیار جالبی را در افراد ایجاد می کند.

میکاپ بازیگران ایرانی کجا انجام می شود؟

بازیگران ایرانی اغلب در بهترین آرایشگاه های تهران میکاپ می شوند که اکثر آنها در شمال و غرب تهران واقع شده اند. بابت هر میکاپ هزینه های زیادی برای تهیه مواد آرایشی صرف می شود و شاید بتوان گفت که به اندازه آرایش عروس، وقت و انرژی خواهد برد. همه افراد می توانند برای آرایش حرفه ای خود، به این سالن های زیبایی مراجعه کنند و برای مراسمی مانند مهمانی ها، عروسی، نامزدی، تولد و ... بهترین ظاهر را برای خود ایجاد کنند. ضمنا می توانید قبل از مراجعه به سالن زیبایی، نمونه کارهای میکاپ آرایشگران را در آلبوم هایی که به شما ارائه می شود و یا پیج اینستاگرام آنها مشاهده کنید. اما توجه کنید که صرفا به دلیل حضور یافتن بازیگران در یک آرایشگاه، نمی توان به کیفیت کار آنها اعتماد کرد و لازم است تا جوانب مختلفی مانند کیفیت مواد آرایشی، قیمت، بهداشتی بودن سالن زیبایی، دسترسی خوب و رفتار مناسب پرسنل را هم در نظر گرفت تا رضایت کافی از میکاپ را تجربه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سلامت و زیبایی