اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020418737578181
در دسترس نیست

رونمایی کتاب بازاریابی در متاورس 24 تیر ماه در بنیاد حامیان دانشگاه تهران

کتاب بازاریابی در متاورس(1) وارد بازار نشر شد

کد: 14020418737578181

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب بازاریابی در متاورس (1) ، نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازارنشر آمد. مراسم رونمایی این کتاب روز شنبه 24 تیرماه 1402 در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار میگردد. شرکت در مراسم رونمایی برای عموم آزاد است .

کتاب بازاریابی در متاورس(1)  وارد بازار نشر شد
کتاب بازاریابی در متاورس (1) نوشته سرکار خانم نوشین منوچهری و آقای دکتر علی غفارهاشمی

مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد

به نقل از روابط عمومی شرکت رهپویان 7 ، کتاب بازاریابی در متاورس (1) نوشته  سرکار خانم نوشین منوچهری رییس هییت مدیره این شرکت و آقای دکتر علی غفارهاشمی بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت به بازار نشر آمد. مراسم رونمایی از این کتاب در روز شنبه 24 تیرماه از ساعت 18 الی 20  در بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد . شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است .

پشت نویس کتاب :

بنا بر تحقیقات گروه Gartner تا سال 2026 انتظار می رود حداقل 25درصد از جمعیت کره خاکی ، متوسط یک ساعت در روز در متاورس حضور داشته باشند . آموزش ، خرید ، حضور در رسانه های اجتماعی و بازی و سرگرمی از جمله فعالیت های مورد علاقه مردم در متاورس خواهد بود . متاورس فرصت های استثنایی در اختیار بازاریابان حرفه ای قرار خواهد داد تا مخاطبین خود را در یک زیست بوم سه بعدی و زنده تحت تاثیر قرارداده و آنها را به سمت اهداف خود هدایت نمایند .بزودی شاهد تحولی جدید در بازاریابی و بالاخص بازاریابی دیجیتال با حضور متاورس خواهیم بود .

مطالعه این کتاب به صاحبین و مدیران کسب و کار ، مدیران و کارشناسان حوزه مارکتینگ و علاقمندان به متاورس پیشنهاد میگردد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]