اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204197377523109
در دسترس نیست

هدایای تبلیغاتی لوکس

7 هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص

کد: 140204197377523109

، (اخبار رسمی): استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از تکنیک های تبلیغاتی پرکاربرد است که امروزه بسیاری از کسب و کارها به روش های مختلف از آن استفاده می کنند. این هدایا بسته به مخاطب می تواند از ساده تا بسیار لوکس طراحی شود.

7 هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص
هدیه تبلیغاتی لوکس به دلیل ارزش مادی که دارد غالبا در موارد خاص استفاده می شود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از تکنیک های تبلیغاتی پرکاربرد است که امروزه بسیاری از کسب و کارها به روش های مختلف از آن استفاده می کنند. این هدایا بسته به مخاطب می تواند از ساده تا بسیار لوکس طراحی شود. " هدیه تبلیغاتی لوکس " به دلیل ارزش مادی که دارد غالبا در موارد خاص استفاده می شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت " 7 هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص  " و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی لوکس

زمانی که برای طراحی هدایای تبلیغاتی برنامه ریزی می کنید لیست عریض و طویلی از وسایل مختلف را می توانید بنویسید. شما می توانید از انواع خودکار تبلیغاتی که در بازار وجود دارد ست های تبلیغاتی خود استفاده کنید. کیف پول تبلیغاتی نیز انتخاب شایسته ای برای هدیه تبلیغاتی است. نمی توانید در ست چرمی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته اید از کیف پول غافل شوید. یک کیف پول چرم با کیفیت قطعا ست مدیریتی شما را شکیل تر و لوکس تر خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی می تواند از انواع اقلام الکترونیکی باشد. اگر بخواهید از اقلامی با قیمت مناسب استفاده کنید انتخاب فلش مموری تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی اگر می توانید از موارد زیر به عنوان هدایای لوکس و خاص استفاده کنید: 

  • ست های مدیریتی خاص و ارزشمند
  • تابلو فرش 
  • تابلوهای نفیس 
  • ست های الکترونیکی 
  • ست فندک لوکس 
  • صنایع دستی
  • آثار هنری
  • تقویم و سررسید 
  • ست چرم 
  • خودکار و لوازم نوشتاری لوکس و مواردی از این است.

 بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس
اگر بخواهید هدیه تبلیغاتی مدنظر خود را لوکس انتخاب کنید می توانید انواع موارد زیر را در لیست خود قرار دهید:

ست های مدیریتی
ست مدیریتی یکی از انتخاب های خاص و البته شیک است که می توانید به عنوان هدیه به رده های مدیریتی سازمان ها و شرکت های خاص اهدا کنید. برای اینکه این هدیه لوکس باشد می توانید در آن از ست خودکار، سررسید، روان نویس، جاکلیدی و... که همگی یک رنگ و ترجیحا چرم است استفاده کنید.

خودکارهای فلزی تبلیغاتی
 در ست های مدیریتی وجود یک   خودکار فلزی تبلیغاتی شیک و لوکس قطعا بر ارزش معنوی و مادی هدیه تبلیغاتی شما می افزاید، پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید. برندهای معروف خودکارهای لوکس در بازار وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. 

هدایای الکترونیکی
لوازم الکترونیکی یکی از پرطرفدارترین و البته محبوب ترین هدایای لوکس به شمار می آید که شما می توانید آن را انتخاب کنید. در میان انواع اقلام الکترونیکی   پاور بانک تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها است چرا که علاوه بر قیمت بالا از نظر کاربردی نیز بسیار مناسب است. نکته مهم کیفیت بالا و برند پاوربانک است که باید در انتخاب آن دقیق باشید. هدفون و هدست، شارژر فندکی و... از دیگر مواردی است که می توانید در یک ست الکترونیکی شیک به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.
 
ست هدایای چرم
شما می توانید به تناسب جنسیت مخاطب خود از ست های با کیفیت و اصل چرم به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس و بسیار خاص استفاده کنید. در بسیاری از شهرهای ایران از چرم محصولات مختلفی از چرم تولید می کنند که می توانید از آن به شکل ویژه ای برای کسب و کار خود استفاده کنید

تابلو فرش و انواع تابلوهای نفیس
 یکی از لوکس ترین انواع هدایای تبلیغاتی قطعا تابلو نفیس تبلیغاتی است که علاوه بر کاربرد، ماندگاری بالایی نیز دارد و بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید از این نوع هدایا در تبادلات و دیدارهای بین المللی به عنوان یک هدیه فرهنگی استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی خاص
اگر قصد دارید هدیه ای که به عنوان ست به مخاطب خود هدیه می دهید لوکس به نظر بیاید می توانید به تناسب کسب و کار خود یا مخاطبتان از ست فندک تبلیغاتی نیز به عنوان یک هدیه ارزشمند و لوکس نیز استفاده کنید. البته در این مورد باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید.  

صنایع دستی 
یکی دیگر از هدایایی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس در نظر بگیرید، استفاده از انواع صنایع دستی است که به صورت اختصاصی برای برند خود سفارش داده اید. در نظر داشته باشید که این محصولات باید به نحوی با کسب و کار شما مرتبط باشد. شما می توانید در ساده ترین حالت، از تقویم های رومیزی و سررسیدهای نفیس و لوکس به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. صحافی سررسید با چرم یا صنایع دستی و یا پایه تقویم رومیزی از جنس منبت یا هر متریال دیگری که هنر دست روی آن خرج شده، بسیار ارزشمند است.

سفارش و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص
زمانی که می خواهید هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص را به عنوان گزینه تبلیغاتی برند خود استفاده کند باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
مخاطب خود را بشناسید: نمی توانید از ست های چرمی که در آن کمربند و کیف پول مردانه قرار داده اید برای مخاطبان مونث استفاده کنید. این کار نه تنها تاثیری بر برند شما ندارد بلکه به دلیل عدم تناسب هدیه با مخاطب می تواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد.

هدیه انتخابی متناسب با سلیقه مخاطب شما باشد: این انتخاب بسیار حساس و البته با ظرافت است. انتخاب گزینه های مناسب می تواند به شما کمک کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید.

امکان چاپ لوگو به شکل مناسب روی هدایای تبلیغاتی وجود داشته باشد: سعی کنید از هدایای اختصاصی در بسته تبلیغاتی خود استفاده کنید تا علاوه بر حک کردن لوگو یا شعار برند، امکان جابجایی یا تغییر در طراحی ها نیز وجود داشته باشد.
از چاپ با کیفیت استفاده کنید: برای چاپ طرح های مورد نظر اعم از لوگو یا نام برند از چاپ با کیفیت استفاده کنید تا ماندگاری آن زیاد باشد. مهمترین مزایای هدایای تبلیغاتی لوکس عبارت است :

  1. دیده شدن بیشتر برند توسط مخاطب و مشتریان بیشتر
  2. ماندگاری در ذهن مخاطب و تبدیل مخاطب به مشتری
  3. ایجاد حس وفاداری به برند در مشتریان
  4. استفاده از ظرفیت بازاریابی غیر مستقیم هدایای تبلیغاتی

 نتیجه گیری
مخاطبان هر برند و هر کسب و کاری طیف وسیعی از افراد و اقشار مختلف هستند که باید برای هر کدام برنامه تبلیغاتی مناسبی در نظر گرفت. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روش های مرسوم و البته پربازده است که اغلب کسب و کارها از آن استفاده می کنند. این روش مزیت های زیادی برای برندها به همراه دارد، از جمله مهمترین آنها ماندگاری در ذهن مخاطب و ایجاد احساس وفاداری است که کمک می کند علاوه بر توجه بیشتر به برند شما، دیگران را نیز به سمت محصولات شما هدایت کنند.

در میان طیف وسیعی از انواع هدایای تبلیغاتی دسته ای از مخاطبان را می توان در دسته VIP قرار داد، در این شرایط هدایای تبلیغاتی که برای این افراد در نظر می گیرید باید خاص تر، شیک و لوکس باشد. لوکس بودن الزاما به معنای گران بودن این هدایا نیست بلکه طراحی و انتخاب درست هدایا می تواند یک هدیه را لوکس نشان دهد.  مهمترین نکته ای که باید درباره هدایای تبلیغاتی لوکس در نظر بگیرید طراحی اختصاصی آن به تناسب برند و کسب کار خودتان است. شرکت طراحی و تولید انواع اقلام تبلیغاتی آونگ زمان با بیش از 20 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه تولیدات تبلیغاتی آماده ارائه خدمات و مشاوره به کسب و کارها است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی