اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204287394422837
در دسترس نیست

راهنمای جامع رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو

رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه: راهنمای جامع لاغری شکم و پهلو

کد: 140204287394422837

، قم , (اخبار رسمی): برنامه غذایی را( رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه)، به نحوی پیاده سازی کردیم که تنها شامل یک کاهش وزن معمولی نباشد بلکه افرادی که به دنبال رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو هستند نیز بتوانند از این برنامه غذایی استفاده کنند و در آخر یک برنامه ورزشی موثر در کاهش وزن نیز برای رسیدن به این هدف آماده کرده‌ایم

رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه: راهنمای جامع لاغری شکم و پهلو
رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه: راهنمای جامع لاغری شکم و پهلو

شاید فکر کنید که رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه یک رویای دور و دست نیافتنی است! اما خبر خوب این است که دستیابی به این چنین کاهش وزنی یک رویا نیست و هر کسی با یک رژیم غذایی مناسب، بهبود سبک زندگی و از همه مهمتر تلاش و صبر به راحتی می تواند به این هدف برسد.

ما این برنامه غذایی را( رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه)، به نحوی پیاده سازی کردیم که تنها شامل یک کاهش وزن معمولی نباشد بلکه افرادی که به دنبال رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو هستند نیز بتوانند از این برنامه غذایی استفاده کنند و در آخر یک برنامه ورزشی موثر در کاهش وزن نیز برای رسیدن به این هدف آماده کرده‌ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه

قبل از اینکه به جزئیات رژیم لاغری 6 کیلوگرم در ماه بپردازیم، بهتراست که با یکی از مهم ترین اصول اولیه کاهش وزن به خوبی آشنا شوید.
این اصل مهم کاهش وزن چیزی نیست جز ایجاد کمبود در دریافت کالری است! به عبارت دیگر کالری دریافتی شما باید نسبت به کالری که سوخته می‌شود کمتر باشد.
اما این کاهش تقریبی کالری چه مقدار است؟ به طور تقریبی برای از دست دادن 1 کیلوگرم چربی شما باید چیزی در حدود 7700 کالری بسوزانید. بنابراین، برای کاهش وزن 6 کیلوگرم در ماه باید در حدود 46000 کالری در ماه یا تقریباً 1500 کالری در روز بسوزانید. پس حتما این اصل مهم را به یاد داشته باشید.

رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو

متاسفانه یکی از سرسخت ترین نواحی برای از دست دادن چربی، ناحیه شکم و پهلوها است و یکی از بهترین رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو و از دست دادن چربی در این نواحی استفاده از وعده های پر پروتئین، کم کربوهیدرات و استفاده از چربی های سالم است. پروتئین به حفظ توده عضلانی هنگام کاهش وزن 6 کیلوگرم در ماه کمک خواهد کرد و از طرف دیگر سبب می‌شود تا احساس سیری را در شما حفظ کند.کربوهیدرات کم در کاهش چربی شکم بسیار موثر هستند و چربی های سالم، مانند روغن زیتون، آووکادو و میوه خشک می توانند به سیر نگه داشتن شما کمک کرده و در عین حال سلامت را نیز به خوبی ارتقاء دهند.

ادامه مطلب در لینک زیر:

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اکسیر بی‌همتای سلامت

اکسیر بی همتای سلامت اکسیر بی‌همتای سلامت یکی از معدود مجموعه‌های تولید زعفران و میوه‌های خشک در دنیاست که با استفاده از فناوری فریز درای یا انجماد خشک، عملیات خشک‌سازی محصولات تازه را به صورت مستقیم به انجام می‌رساند

اطلاعات تماس
  • 025366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی