اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205147416923234
در دسترس نیست

امکان اخذ تاییدیه‌ تحصیلی دانشنامه‌های دانشگاه آزاد به صورت آنلاین ممکن شد!

خبر مهم: امکان اخذ تاییدیه‌ تحصیلی دانشنامه‌های دانشگاه آزاد به صورت آنلاین

کد: 140205147416923234

، (اخبار رسمی): با توجه به وجود مدارک جعلی و اهمیت تایید مدارک تحصیلی قبل از ترجمه رسمی مدارک، تا قبل از این فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد برای اخذ تاییدیه‌های دانشنامه‌های خود باید به صورت حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه می‌‌کردند. اما حال امکان انجام این عملیات به صورت آنلاین وجود خواهد داشت.

خبر مهم: امکان اخذ تاییدیه‌ تحصیلی دانشنامه‌های دانشگاه آزاد به صورت آنلاین
سامانه استعلام مدارک دانشگاهی دانشگاه آزاد

امکان اخذ تاییدیه دانشنامه دانشگاه آزاد به صورت آنلاین

با توجه به وجود مدارک جعلی و اهمیت تایید مدارک تحصیلی قبل از ترجمه رسمی مدارک، تا قبل از این فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد برای اخذ تاییدیه‌های دانشنامه‌های خود باید به صورت حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه می‌‌کردند. اما اکنون امکانی فراهم شده است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری فارغ‌التحصیلان به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیست.

بنابر اطلاعیه صادره از سامانه سنام، مترجمان رسمی با مراجعه به سامانه استعلام تأییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به صورت آنلاین تایید مدرک را اخذ می‌کنند. این امر باعث صرفه‌جویی در زمان افرادی می‌شود که قصد ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود را دارند.

امکان استعلام آنلاین مدارک برای دانشنامه‌های صادره از دانشگاه آزاد فراهم شد

البته حتما به این نکته توجه داشته باشید که این سامانه تنها برای استعلام مدارک تحصیلی صادره از دانشگاه آزاد بوده است و برای دانش‌نامه‌های موقت کاربردی ندارد. فارغ‌التحصیلان برای استعلام گواهینامه‌های موقت هنوز هم باید به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

آیا گواهینامه‌های موقت ارزش ترجمه رسمی دارند؟

یکی از سوالات رایج این است که آیا ترجمه رسمی گواهینامه‌های موقت، امکان‌پذیر است؟ مدرک موقت ارزش ترجمه ندارد و تنها ترجمه غیررسمی آن انجام می‌شود و نه ترجمه رسمی آن. بنابراین بهتر است که ابتدا مدرک خود را آزاد کنید و پس از دریافت اصل مدرک خود تحصیلی خود، به ترجمه رسمی آن بپردازید.

منبع خبر: دارالترجمه رسمی ترجمیک-اطلاعیه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش