اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209207723223234
در دسترس نیست

هر آنچه که باید درباره مزایا و معایب تحصیل در خارج کشور بدانید!

مزایا و معایب تحصیل در خارج کشور

کد: 140209207723223234

، (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی کامل مزایا و معایب تحصیل در خارج کشور می‌پردازیم. تحصیل در خارج کشور با وجود مزایای زیادی که دارد، معایبی نیز دارد که پرداخت به آن خالی از لطف نیست.

مزایا و معایب تحصیل در خارج کشور
مزایا و معایب تحصیل در خارج کشور

تحصیل در خارج از کشور

یک تصمیم بزرگ است. از یک طرف، این یک فرصت تغییر دهنده زندگی است که فقط در طول سال‌های دانشگاه به دست می‌آید. علاوه بر آن، یک جهش بزرگ رو به جلو است.

ما لیست نهایی از مزایا و معایب تحصیل در خارج از کشور را ایجاد کرده‌ایم. بنابراین، پیش از اینکه ترجمه مدارک خود را به یک دارالترجمه آنلاین بسپارید و کلی هزینه کنید،‌ می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای در مورد تحصیل در خارج کشور بگیرید.

نکات مثبت تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور

دری را به روی دنیایی از امکانات جدید باز می‌کند. ما نمی‌توانستیم بیشتر از این مشتاق باشیم. مزایای زندگی و یادگیری در یک فرهنگ جدید بر تمام بخش‌های زندگی شما تأثیر می‌گذارد، از روزی که ثبت نام می‌کنید تا هر روز پس از آن.

از تأثیری که این یک تجربه روی شما خواهد داشت شگفت‌زده خواهید شد و پس از همه، شما بسیار خوشحال خواهید شد که این جهش‌ را انجام دادید.

۱. یاد خواهید گرفت که گسترده‌تر فکر کنید.

با غوطه ور شدن در فرهنگ جدید، با زبانی جدید، دیدگاه‌های جدید، غذا‌های خارجی و تجربیات تغییر دهنده زندگی آشنا خواهید شد. همه این‌ها دیدگاه شما را نسبت به جهان و نقش شما در آن تغییر خواهد داد.

۲. ارتباطات مادام العمر برقرار خواهید کرد.

با به اشتراک گذاشتن تجربیات جدید، نمی‌توانید عمیقا با دانش‌آموزان دیگر در گروه خود و مؤسسات شریک خود ارتباط برقرار کنید. و به ما اعتماد کنید، در حین تحصیل در خارج از کشور تجربیات جدید بسیاری را به اشتراک خواهید گذاشت. این‌ها از نوع دوستی‌هایی هستند که تا آخر عمر باقی می‌مانند.

۳. مزیت رقابتی به دست خواهید آورد.

نود و هفت درصد از دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند ظرف ۱۲ ماه پس از فارغ التحصیلی شغل پیدا می‌کنند و ۲۵ درصد از همتایان خود حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. این برای برجسته شدن در بازار کار رقابتی امروز چگونه است؟

نکات منفی تحصیل در خارج کشور

ترسیم قلمرو جدید در منطقه راحتی همه نیست و تحصیل در خارج از کشور، برای بسیاری از دانشجویان، قطعاً به عنوان سرزمین ناشناخته طبقه‌بندی می‌شود. ما می‌دانیم که ناشناخته‌ها می‌توانند ترسناک باشند، و همچنین می‌دانیم که تحصیل در خارج از کشور با کمی فداکاری همراه است.

به همین دلیل است که ما برخی از معایب تحصیل در خارج از کشور را به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین می‌توانید آگاهانه‌ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

۱. تحصیل در خارج از کشور می‌تواند گران باشد.

میتونه باشه. اما بورسیه‌ها و کمک‌های مالی برای کمک به شما برای تحقق تحصیل در خارج از کشور وجود دارد. کالج یا دانشگاه شما ممکن است گزینه‌های بورسیه و کمک هزینه خود را ارائه دهد. سایر مواردی که می‌توانید مستقیماً در برنامه CIEE Study Abroad خود در CIEE درخواست دهید. ما هر سال میلیون‌ها نفر را برای دانش‌آموزانی که نیاز مالی ثابتی دارند، شایستگی تحصیلی اثبات شده دارند یا در برنامه‌های خاصی ثبت‌نام کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

به طور متوسط، یک ترم با CIEE ۱۸۸۶۱ دلار هزینه دارد. هنگام تحصیل در خارج از کشور در آمریکای لاتین کمی کمتر (۱۷۲۹۱ دلار). هنگام رفتن به اروپا کمی بیشتر (۱۹۹۶۸ دلار).

لازم به ذکر است که کمترین بخش هزینه‌های اپلای به هزینه ترجمه مدارک تحصیلی است. البته دارالترجمه‌ها امروزه خدمات ترجمه رسمی ارزان ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۲. موانع زبانی وجود خواهد داشت.

حتی برای پیشرفته‌ترین سخنرانان، غوطه‌ور شدن در فرهنگ جدید توانایی‌های زبانی شما را افزایش می‌دهد. ما آن را به عنوان یک چیز واقعاً خوب می‌بینیم. و ما معتقدیم که اگر با ما به خارج از کشور بروید، شما نیز خواهید رفت.

اما نمی‌توان از این واقعیت عبور کرد که با طی کردن مسیر خود در برنامه، منحنی شدید یادگیری زبان وجود خواهد داشت. شرط می‌بندیم که شما برای چالش آماده هستید. به علاوه، بیشتر کلاس‌های ما به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، بنابراین شما همچنان از نظر تحصیلی دستاورد‌های بزرگی خواهید داشت.

۳. ممکن است شوک فرهنگی را تجربه کنید.

غذا متفاوت خواهد بود. زبان متفاوت خواهد بود. معماری متفاوت خواهد بود. سبک ارتباط متفاوت خواهد بود. آداب و رسوم محلی و هنجار‌های اجتماعی نیز متفاوت خواهد بود. شما باید تنظیم کنید. اما آیا این حداقل بخشی از نکته نیست؟ شما با دیدگاهی جدید به خانه باز خواهید گشت!

سخن پایانی

فکر کردن به مزایا و معایب تحصیل در خارج از کشور اولین قدم مهم در تجربه تحصیل در خارج از کشور است. تحصیل در خارج کشور با وجود اینکه مزایای خودش را دارد، معایبی نیز دارد که در این مقاله بررسی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حقوقی و قانون