اطلاعات تماس
  • 093866*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237436123207
در دسترس نیست

پراستفاده‌ترین سرویس مارکتینگ اتومیشن Marketing Automation در ایران

کد: 140205237436123207

، (اخبار رسمی): مارکتینگ اتومیشن می تواند برای انواع کسب و کارها، از شرکت‌های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، مفید باشد و به شما کمک می‌کند تا در بازار رقابتی امروز، کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید. استفاده از ابزارها و پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی در ایران به سرعت در حال محبوب شدن است.

پراستفاده‌ترین سرویس مارکتینگ اتومیشن Marketing Automation در ایران
مارکتینگ اتومیشن

از جمله مهمترین امکاناتی که یک نرم افزار مارکتینگ اتومیشن باید داشته باشد، Customer Data Platform یا پلتفرم داده های مشتریان با قابلیت یکپارچه کردن اطلاعات از دیتابیس‌ها و منابع مختلف است.

با توسعه فناوری و افزایش حضور کاربران در اینترنت، کسب‌وکارها به دنبال راهکارهای نوین برای بهبود روند بازاریابی و جذب مشتریان هستند. مارکتینگ اتومیشن، یکی از تکنیک‌های مدرن در این زمینه است که با استفاده از نرم‌افزارها و سیستم‌های خودکار، فرآیند بازاریابی و فروش را بهبود می‌بخشد. در این مقاله، به بررسی پراستفاده‌ترین سرویس مارکتینگ اتومیشن در ایران می‌پردازیم و نحوه عملکرد این سرویس و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

اتوماسیون بازاریابی یا مارکتینگ اتومیشن (Marketing Automation) یک رویکرد استراتژیک برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندهای بازاریابی است. هدف اصلی اتوماسیون بازاریابی، بهینه‌سازی زمان و هزینه‌های بازاریابی، افزایش تعامل با مشتریان و بهبود نتایج کسب‌وکار است. مارکتینگ اتومیشن امکان اجرای فرآیندهای تکراری و زمان‌بر را بدون نیاز به دخالت انسانی فراهم می‌کند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به شکل هوشمندانه‌تری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از اتوماسیون بازاریابی آورده شده است:

  • افزایش کارایی افزایش اثربخشی بهبود گزارش گیری

هر ساله تعداد بیشتری از کسب و کارها در ایران از اتوماسیون بازاریابی برای بهبود کارایی و اثربخشی اقدامات بازاریابی خود استفاده می کنند. از جمله شرکت‌های بزرگی که در ایران از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند می توان اسنپ، تپسی، بلوبانک، مستربلیط، زرین پال را نام برد.

برترین و پراستفاده ترین سرویس های اتوماسیون بازاریابی در جهان عبارتند از:

  • HubSpot Marketo Webengage Pardot Act-On Infusionsoft

این سرویس های مارکتینگ اتومیشن آنلاین، طیف گسترده ای از امکانات و ابزارها را ارائه می دهند که می تواند به شما کمک کند تا تلاش‌های بازاریابی خود را مدیریت کنید. از بین این سرویس‌ها، وب انگیج بیش از سایر نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی در ایران استفاده می شود.  در ادامه به برخی از امکانات Webengage اشاره می کنیم:

CDP  قدرتمند: از جمله مهمترین امکاناتی که یک نرم افزار مارکتینگ اتومیشن باید داشته باشد، Customer Data Platform یا پلتفرم داده های مشتریان با قابلیت یکپارچه کردن اطلاعات از دیتابیس‌ها و منابع مختلف است. به عنوان مثال یک CDP تراز جهانی باید اطلاعات نرم افزار CRM  شرکت را با سرویس پیامک کاوه نگار، بانک ایمیل نرم افزار میل چیمپ، داده‌های وبسایت و ... یکپارچه کند تا نرم افزار اتوماسیون بازاریابی بتواند در زمان درست به مخاطب درست، پیام درست را ارسال کند. 

سگمنتیشن یا بخش بندی بازار: وب انگیج با تکیه بر CDP قدرتمند خود می تواند مشتریان را براساس اطلاعات جمعیت شناسی، تمایلات و ترجیحات آنها در خرید و بسیاری اطلاعات دیگر تقسیم بندی کند تا به کسب‌وکارها در ارسال پیام‌های بسیار شخصی‌سازی‌شده کمک کند.

تجزیه و تحلیل و گزارش‌گیری: از جمله امکانات Webengage توانایی تجزیه و تحلیل کمپین‌های بازاریابی و مشاهده گزارش درآمد و میزان فروش محصولات در لحظه است. 

طراحی سفر مشتری: با کمک ابزاری که وب انگیج در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید به صورت درگ-اند-دراپ سفر مشتری را طراحی کنید و متناسب با هر عمل کاربر اقدامی را تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر کاربر، ایمیل خود را باز کرد ولی اقدام موردنظرتان را انجام نداد، از طریق پیامک مجدد به او پیام دهید. 

شخصی‌سازی وبسایت و اپلیکیشن: تصور کنید هر مشتری با توجه به علایق و تمایلاتش وبسایتی متفاوت را ببیند. چنین راهکاری می تواند نرخ تبدیل یا کانورژن را به‌شدت افزایش دهد. وب انگیج می تواند با توجه به اینکه مشتریان شما چه محصولاتی را دیده‌اند و با توجه به سوابق خرید و جستجوی محصولات، سایت یا اپلیکیشن را برای مشتریان شخصی‌سازی کند.

این موارد تنها بخشی از امکانات شگفت انگیز وب انگیج و نرم افزارهای مشابه و تراز اول اتوماسیون بازاریابی است. این امکانات و همچنین بازدهی بسیار بالای نرم افزارهای مارکتینگ اتومیشن است که شرکت های بزرگ را برای استفاده از این خدمات ترغیب می کند. با این وجود هزینه های بالای مارکتینگ اتومیشن و وجود تحریم‌ها مشکلاتی را برای دستیابی به این نرم افزارها در ایران به وجود آورده است. دیجیتال فلای به عنوان نماینده رسمی Webengage  در ایران به شما کمک می کند تا بتوانید ضمن دستیابی به این نرم افزار به بهترین نحو از خدمات آن استفاده کنید و در مراحل مختلف ازجمله دریافت پروپوزال مناسب، عقد قرارداد، پرداخت بین المللی، پیاده سازی و در نهایت پشتیبانی سرویس، تسهیل‌گر و همراه شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان دیجیتال فلای در تماس باشید.

پشتیبانی آنلاین واتساپ: ۰۹۳۸۶۶۹۶۹۳۹  

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093866*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی