اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206227481616720
در دسترس نیست

لیستی از 10 عطر زنانه که رکورددار بیشترین میزان فروش هستند.

پرفروش ترین عطرهای زنانه در دنیا

کد: 140206227481616720

، اردبیل , (اخبار رسمی): عطرهای پرطرفدار و شناخته شده در دنیا که بیشترین فروش را دارند شامل تام فورد بلک ارکید، کوکو شنل، دیور جادور، ورساچه، کالوین کلین و... است که با شناخت نت های به کار رفته در آن ها می توان رایحه مورد نظر را با توجه به محفلی که می خواهیم در آن حضور داشته باشیم انتخاب کنیم.

 پرفروش ترین عطرهای زنانه در دنیا
پرفروش ترین عطرهای زنانه در دنیا

برای محل کار و استفاده روزانه می توان از ویکتوریا سکرت و برای مهمانی های خاص از تیری موگلر آلین استفاده کرد. با شناخت رایحه های مختلف، به راحتی می توانید ادکلن مناسب خود را انتخاب کنید.

بانوان این روزها دوست دارند تا با شناخت ادکلن های پرفروش، عطری را انتخاب کنند که علاوه بر القاء حس آرامش، شخصیت خاص آن ها را به مخاطب نشان دهد. آشنایی با عطرهای پرفروش به شناخت برندها و رایحه های مورد علاقه خانم ها در کل دنیا و خرید ادکلن زنانه کمک می کند. برای همین منظور پس از بررسی های همه جانبه لیستی از 10 عطر پرفروش زنانه در دنیا مانند تام فورد، کوکو شنل، دیور جادور، ورساچه، کالوین کلین و … را برای شناخت بهتر آماده کردیم. 

معرفی 10 عطر پرفروش زنانه در دنیا

عطرهای پرفروش زنانه که در سرتاسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است عبارتند از:

1. نهایت ماندگاری با تام فورد بلک ارکید

این عطر زنانه به دلیل فرمول منحصر به فرد به کار برده شده در تولید آن، به یکی از پرفروش ترین برندها در کل دنیا تبدیل شده است. رایحه تند، ماندگاری و پخش بوی بالا ی آن باعث شده تا tom ford، یک عطر هیجان انگیز محسوب شده و شما را شخصی پرشور جلوه دهد. تام فورد دارای رایحه ای گرم و شیرین از ترکیب میوه ها، ادویه ها، وانیل، شکلات و گیاهان معطر بوده و خاطره ای فوق العاده را برایتان می سازد. معمولا بانوان جوان و باکلاس در مراسم و مهمانی های شبانه و مناسبت های خاص و لاکچری از آن استفاده می کنند.

2. شنل کوکو مادمازل برای تمام فصول

این عطر فرانسوی به دلیل پخش بوی بالا و ماندگاری فوق العاده ای که دارد، انتخاب اول اکثر خانم های جوان و میانسال شیک پوش و لاکچری پسند محسوب می شود. Coco chanel رایحه زنانه ای از پرتقال، بهارنارنج، وانیل، نعناع هندی و خس خس دارد که آن را برای استفاده در تمام فصول سال مناسب کرده است.

3. هیجان با دیور جادور

عطر dior jadore خاص و پرطرفدار که برای فصول سرد سال مناسب است ترکیبی از رایحه های نارنج، هلو، گلابی، گل ماگنولیا، وانیل و پرتقال است که شادی و هیجان خاصی را به فرد منتقل می کند. عبارت jadore به معنای دوستت دارم است.

4. ورساچه کریستال نویر، انتخاب اول خاص پسندان

رایحه شرقی و گرم ورساچه مشکی با خط بوی فوق العاده باعث شده تا به یکی از ادکلن های پرطرفدار زنانه در سراسر دنیا تبدیل شود. بانوان لاکچری پسند که به دنبال استایل کلاسیک و رسمی هستند در مهمانی های شبانه و مراسم های خاص از این عطر استفاده می کنند. رایحه های به کار رفته در ورساچه کریستال نویر هل، زنجبیل، نارگیل، شکوفه پرتقال کهربا و چوب صندل است. ترکیب این روایح یک عطر شیک و تلخ زنانه را ایجاد کرده که مناسب فصول سرد سال است.

5. کالوین کلین ایفوریا، رایحه ای شرقی

عطر CK زنانه یکی از پرفروش ترین عطر های زنانه آمریکایی است که رایحه شرقی و گرمی دارد. نت های به کار رفته در این ادکلن شامل انار، کهربا، بنفشه است که بویی رویایی و ماندگار را ایجاد کرده است. ایفوریا حس گرمی را به اطرافیان انتقال داده و باعث ایجاد جذابیت در نظر دیگران می شود. به همین دلیل بسیار مورد استقبال بانوان خاص پسند قرار گرفته است.

6. تیری موگلر آلین، گرما بخش روزهای سرد

این عطر فرانسوی با رایحه گل های طبیعی دارای طبعی گرم و پرشور بوده وتوجه بانوان جوان به خود جلب کرده است. تیری موگلر در مهمانی های رسمی و خاص، باعث جلوه شما شده و ترکیب رایحه های کهربا و یاس، عطری تلخ را به وجود آورده که آن را برای فصول سرد سال بسیار پر طرفدار نموده است.

7. لالیک آمیتیس، عاشقانه ای رویایی

این ادکلن زنانه فرانسوی که از سنگ های قیمتی الهام گرفته شده است، رایحه ای خنک و شیرین دارد که عاشقانه ای جذاب را برایتان ایجاد می کند. لالیک آمیتیس که انتخاب اول بانوان شاداب و جسور است، عطری زنانه و لطیف از ترکیب رایحه های ماندگار بلوبری، توت سیاه، رز، فلفل، مشک و وانیل است.

8. لالیک لامور، خاص و ماندگار

این عطر ملایم و ماندگار فرانسوی، یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه شناخته شده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. لالیک لامور دارای رایحه ای چوبی بوده و بانوانی که به دنبال عطرهای با بوی گل هستند را به خود جذب کرده است. زمانی که آن را بر روی لباس خود اسپری می کنید حس حضور در دشتی از گل های خوشبو را به شما منتقل می کند. نت های موجود در لالیک شامل رز، بهارنارنج، یاس، مریم، مشک و سدر است که در کنار رایحه صندل عطری را بوجود آورده که نتوانید از آن دست بکشید.

9. ادکلن روزانه و رسمی اجمل ساکریفایس

شرکت اجمل پرفیوم اماراتی، ادکلن ajmal sacrifice را با ترکیبی از رایحه های شیرین و معتدل وارد بازار کرد که به دلیل ترکیب رایحه های یاس، نعناع هندی، مرکبات، وانیل و عنبر برای جلسات رسمی بسیار مناسب است.

10. تقویت شادابی و جسارت با ویکتوریا سکرت 

ویکتوریا سکرت بامب شل، عطری ماندگار با پخش بوی بالا بوده که با داشتن رایحه ای شیرین و خنک، برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. این عطر انتخاب بانوان جوان و شادابی است می خواهند با استفاده از آن طراوات و جسارت خود را دوچندان کنند. رایحه های به کار رفته در آن ترکیبی از بوی گل و میوه بوده و برای خانم های شاغل در بیرون از منزل، انتخابی فوق العاده محسوب می شود.

کلام آخر

برای داشتن یک امضای شخصی در میان اطرافیان که همه شما را با آن بشناسند باید عطری با خط بوی زیاد و ماندگاری بالا تهیه کنید. با بررسی پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا، می توان به مجموعه ای از رایحه های عالی مانند ادکلن های لالیک، ویکتوریا سکرت،اجمل ساکریفایس، تیری موگلر و… دست پیدا کرد که با شناخت آن ها می توانید رایحه اختصاصی خود را انتخاب کنید. اصلی ترین برندهای پرفروش عطر زنانه را از فروشگاه اینترنتی کاج شاپ می توانید انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاج

فروشگاه کاج در 26 آذر ماه سال 94 در شهر اردبیل در محیطی شیک با مشاوره تخصصی افتتاح گردید. هدف اصلی برند فروشگاه کاج عرضه محصولات برترین برندهای آرایشی، پوستی و عطری روز دنیا می باشد. فروشگاه کاج با گردآوری برندهای مطرح جهانی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تاکید بر استفاده از محصولات سالم، گیاهی و با مشاوره تخصصی محصولات به صورت فروشگاه حقیقی به فعالیت خود ادامه می دهد. ما اکنون با بیش از 8 برند مطرح آرایشی و پوستی و بیش از 100 برند عطری همکاری می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس