اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207207528122610
در دسترس نیست

سیگنال ارز دیجیتال چست؟

سیگنال ارز دیجیتال به زبان ساده

کد: 140207207528122610

، شیراز , (اخبار رسمی): در حال حاضر ارزهای دیجیتال توانسته اند خود را به عنوان یک نوع دارایی پرسود معرفی کرده که خیلی از سرمایه گذاران نمی توانند از آن چشم‌پوشی کنند. در کل بازار ارزهای دیجیتال برای تمامی افراد فرصت هایی را در خود قرار داده اما استفاده از این فرصت های خوب، نیازمند دانش و تخصص می باشد.

سیگنال ارز دیجیتال به زبان ساده
سیگنال رایگان ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال

در حال حاضر ارزهای دیجیتال توانسته اند خود را به عنوان یک نوع دارایی پرسود معرفی کرده که خیلی از سرمایه گذاران نمی توانند از آن چشم‌پوشی کنند. در کل بازار ارزهای دیجیتال برای تمامی افراد فرصت هایی را در خود قرار داده اما استفاده از این فرصت های خوب، نیازمند دانش و تخصص است. بهترین راه برای چنین افرادی استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال است.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال نوعی توصیه و پیشنهاد برای خرید یا فروش یک رمز ارز، بر اساس تحلیل فاندامنتال یا اندیکاتورهای تکنیکال محسوب می شود که توسط تریدرهای ماهر، پلتفرم ‌های تحلیلی یا الگوریتم‌ ها و ربات‌ های تریدینگ تولید می‌شود. به دلیل دشواری ترید برای برخی از افراد که تازه وارد در دنیای کریپتو هستند و به مدیریت ریسک و تحقیقات جامعی نیاز خواهند داشت، استفاده از این سیگنال‌ها می‌تواند راهی نسبتا امن تر جهت شروع کار باشد. همچنین این اطلاعات معمولاً شامل تحلیل‌ها، پیش‌بینی‌ها و داده‌های مرتبط با رمزارزها می باشند.

انواع سیگنال ارز دیجیتال برای ترید

به طور کلی سیگنال ارزهای دیجیتال به دو دسته سیگنال تکنیکال و سیگنال فاندامنتال تقسیم می گردد. سیگنال بدست آمده از ارزهای دیجیتال برگرفته شده از تحلیل این ارزها خواهد بود.

سیگنال فاندامنتال
در ابتدا باید بدانید که سیگنال فاندامنتال، برگرفته شده از تحلیل فاندامنتال بوده که نقش مهمی نیز ایفا می کند. در تحلیل فاندامنتال، به ‌جای تحلیل رفتار قیمت و تکیه بر اطلاعات گذشته، هدف نهایی تحلیلگران، تجزیه و تحلیل ارزش ذاتی و مقایسه آن با قیمت فعلی، مورد توجه قرار گرفته است. برای دریافت سیگنال های ارز دیجیتال، به کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان و وی آی پی آکادمی بیتریوم مراجعه نمایید.

اندیکاتورهای تحلیل فاندامنتال که برای تولید سیگنال های ارز دیجیتال استفاده می‌شود، عبارتند از:

  • ارزش شبکه به تراکنش
  • شدت ترید
  • قانون متکالف
  • ارزش بازار به ارزش واقعی
  • جریان‌های مبادلاتی
  • قدرت نقدشوندگی

سیگنال تکنیکال

سیگنال تکنیکال هم مشابه به سیگنال فاندامنتال برگرفته شده از تحلیل تکنیکال بوده و بر اساس حجم و قیمت فروش ارزها، در طی مدت زمان معینی بدست می آید. زمانی که تحلیل انجام شد، بررسی‌های عمیقی بر نتیجه تحلیل صورت گرفته که بدین وسیله نتیجه قابل اتکا تری حاصل میگردد. در تحلیل تکنیکال از اندیکاتورهای مختلفی در چارت و نمودار قیمت دارایی‌ها استفاده می‌شود که می‌توانند وضعیت فعلی یا آتی قیمت را برای ما مشخص کنند. یکی از موارد کمک کننده برای دریافت سیگنال، استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال است.

از جمله این اندیکاتورها و الگوها می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

  • شاخص قدرت نسبی (RSI)
  • میانگین متحرک اندیکاتور
  • حجم تعادلی الگوهای کندل
  • استیک الگوهای مثلث
  • الگوهای شر و شانه

علاوه بر این موارد، اگر شما به ‌دنبال تولید سیگنال ترید شخصی یا حتی آغاز کسب درآمد از طریق فروش آن‌ها می باشید، اولین گام، دیدن مینی دوره آموزشی ورود به سرزمین ترید است.

مزایای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

  • شروع معامله با سرمایه کم
  • آزادی مکان و زمان کار
  • بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته
  • بدون نیاز به تخصص های خاص
  • پتانسیل کسب سود بالا

سیگنال های ارز دیجیتال پولی و رایگان

سیگنال‌ های رایگان، سیگنال هایی هستند که به صورت رایگان و محدود ارائه می‌شوند. کانال‌های سیگنال رایگان نادر بوده و گاهی اوقات ممکن است دارای اشتباهاتی نیز باشند. کانال‌های سیگنال‌ دیگری نیز وجود دارند که هزینه مشخصی دارند، مثل هزینه اشتراک دوره‌ای. این سیگنال‌ها به طور کلی سیگنال‌های پولی به حساب می آیند.

سخن پایانی

تیم آکادمی بیتریوم مجموعه‌ای از متخصصین با تجربه در حوزه‌ مالی و سرمایه گذاری است که در تلاش‌ می باشند تا با ترکیب تکنولوژی، تحلیل و علم مالی،‌ راهکارهایی ساده، کارآمد و تخصصی در اختیار افراد علاقه مند به رمز ارزها قرار دهند. همچنین سعی دارند تا افراد با هر سطح تجربه‌ و دانشی بتوانند در حوزه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال فعالیت کنند‌.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیولای آنلاین

آژانس خلاقیت و دیجیتال مارکتینگ هیولای آنلاین با ارائه خدمات: طراحی وبسایت، سئو، تبلیغات و... در خدمت شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]