اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207237632022922
در دسترس نیست

مد و استایل فلورال یا گل گلی (Floral style) چیست

کد: 140207237632022922

، (اخبار رسمی): یکی از استایل‌های جذاب و مورد علاقه، به‌ویژه برای لباس زنانه، استایل فلورال یا گل‌ گلی است. در این نوع استایل، از الگوها و طرح‌های گلی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در لباس‌ها استفاده می‌شود.

مد و استایل فلورال یا گل گلی (Floral style) چیست
مد و استایل فلورال یا گل گلی (Floral style) چیست

نکات مهم برای داشتن مد و استایل فلورال

یکی از استایل‌های جذاب و مورد علاقه، به‌ویژه برای لباس زنانه، استایل فلورال یا گل‌ گلی است. در این نوع استایل، از الگوها و طرح‌های گلی با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف در لباس‌ها استفاده می‌شود. این استایل اساساً تأثیر از طبیعت و زیبایی گل و گیاهان گرفته است. در ابتدا، این استایل به‌طور عمده در لباس‌های کیمونوی ژاپنی مشاهده می‌شد. بسیاری از مردم، گل‌ها را به خاطر ظرافت و زیبایی آنها دوست دارند و آنها را نماد زن و زیبایی می‌بینند. به همین دلیل، این استایل زیبایی و گل را به عنوان اساس خود قرار داده است و بسیاری از برندهای معروف از آن بهره می‌برند. به عنوان مثال، برند مشهور گوچی (Gucci) لباس‌های جذابی با استفاده از این استایل طراحی می‌کند. همچنین، بسیاری از هنرمندان نیز از استایل فلورال یا گل ‌گلی در لباس‌هایشان استفاده کرده‌اند. اگر می‌خواهید نحوه ترکیب این استایل مد با نکات مهم برای ساخت آن را یاد بگیرید، می‌توانید با دنبال کردن مجله وقت مد، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

تیپ و استایل فلورال یا گل گلی (Floral style) چیست

گل یکی از نمادهای طبیعت است که به طور کلی نمایانگر روحیه زیبا و لطیف فرد و همچنین نمادی از زیبایی است. استایل فلورال یا گل‌ گلی (Floral style) یکی از سبک‌های مد است که در آن از لباس‌های منقش به الگوهای گل مختلف استفاده می‌شود. این سبک زیبا حتی در زمینه زندگی و دکوراسیون نیز جایگاه خود را پیدا کرده است و با تزئین دکوراسیون با گل‌های مختلف، حس زیبایی، تازگی و آرامش را برای شما ایجاد می‌کند. در این سبک استایل، گل به عنوان المان اصلی و الگو در طراحی لباس یا دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه ست کردن لباس در استایل و مد گل گلی یا فلورال

با داشتن کمی خلاقیت، هنر و سلیقه، خانم‌های عزیز می‌توانند به راحتی یک استایل فلورال شیک و زیبا برای خود یا فرزندانشان ایجاد کنند. برای داشتن این سبک مد، بهتر است از لباس‌هایی با الگوهای گلی (مانند الگوی گل بابونه یا آفتابگردان) که اخیراً بسیار محبوب شده‌اند، به همراه اقلام خنثی استفاده کنند. به عنوان مثال، می‌توانید یک لباس راحتی زنانه بلند گل‌ گلی و رنگارنگ یا بلوز زنانه را با یک شلوار ساده سفید، مشکی یا خاکستری ست کنید.

در مد فلورال، می‌توانید یک شلوار گل‌ دار را با یک شومیز ساده که رنگ آن با یکی از گل‌های روی شلوار هماهنگ استفاده کنید. به دلیل الگوی پرپیچ و خم پارچه‌های گل‌ دار، بهتر است از اکسسوری‌های ریز در این استایل استفاده کنید. به عنوان مثال، زیورآلات و تزئینات چوبی و پلاستیکی انتخاب‌های مناسبی برای این سبک هستند. همچنین، می‌توانید با یک جفت صندل ظریف و زیبا، استایل فلورال خود را تکمیل کنید تا به طور کامل شیک به نظر برسید.

نکات مهم و طلایی برای داشتن یک تیپ فلورال یا استایل گل گلی جذاب

برای داشتن استایل فلورال، باید به اندازه گل‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر قسمت‌های بدنتان پر و یا نسبتاً چاق هستند، لباس‌هایی با گل‌های ریز بهترین گزینه برای شما خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم مقالاتی درباره انواع اشکال بدن و انتخاب مناسب لباس بر اساس آنها را مطالعه کنید. در مقابل، پیراهن‌ها با گل‌های بزرگ برای افراد لاغر عالی عمل می‌کنند. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید در معرض توجه دیگران قرار بگیرید، استفاده از اقلام با گل‌های بزرگ گزینه خوبی است. در غیر این صورت، می‌توانید از عناصر با گل‌های ریز استفاده کنید تا کمتر توجه برانگیزید.

در مد فلورال یا استفاده از الگوهای گلی، به تراکم طرح و گل در لباس خود توجه کنید. اگر میخواهید باریکتر و لاغرتر به نظر برسید، لباس‌هایی با تراکم بالای طرح (گل‌های نزدیک به هم) را انتخاب کنید. این امر به دلیل این است که تراکم بالا می‌تواند مغز را سردرگم کند و تمرکز بقیه افراد را از طرح کلی به سمت جزئیات آن جلب کند، در نتیجه سایز و اندازه شما کمتر به چشم می‌خورد.

برای ست کردن یک استایل فلورال، بهتر است اقلام و لوازم دیگر را بر اساس رنگ زمینه لباس گل‌ گلی انتخاب کنید. برای داشتن سبک فلورال یا استفاده از الگوهای گلی، می‌توانید یک بلوز با طرح دار را با یک شلوارک زنانه با رنگی مشابه با زمینه آن بلوز انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید در استایل خود از دو آیتم با طرح دار استفاده کنید، اما در این صورت باید به هماهنگی رنگ آنها دقت کنید.

یکی از نکات مهم در استفاده از استایل فلورال، انتخاب اکسسوری‌های دیگر مانند کیف و کفش است که باید رنگ آن‌ها را با رنگ گل‌های لباس هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر شما مانتو یا پیراهنی با گل‌های سبز دارید، بهتر است کیف و کفش خود را با رنگ سبز انتخاب کنید تا به خوبی ست شوند. این اقدام باعث توازن و هماهنگی بین اجزای استایل شما می‌شود.

استایل گل گلی یا فلورال یکی از محبوب‌ترین استایل‌های زنانه در فصول گرم سال است.

در این استایل از پارچه‌ها و مطالب گلدار و طرح‌های الگویی متنوع استفاده می‌شود. رنگ‌ها معمولاً زنده و شاد مانند صورتی، قرمز، آبی، زرد و سبز هستند.

لباس‌های گل گلی می‌توانند شامل دامن‌های کوتاه یا بلند، شلوارهای شلواری، بلوزها، جلیقه‌ها و حتی کفش و لباس زیر باشند.

طرح‌ها معمولاً الگوهای گلی ساده یا متنوع هستند که باعث زنده‌تر شدن و شادابی لباس می‌شوند.

استایل گل‌ گلی سبک تابستانی، شاد و شیکی است که می‌تواند حالت خوبی به افراد ببخشد.

بله، استایل گل گلی برای فصل بهار هم می‌تواند مناسب باشد. البته در این فصل باید تغییراتی داشته باشد:

- رنگ‌ها می‌توانند شامل طیف‌های بهاری مانند صورتی، صورتی روشن، زرد و سبز روشن باشند.

- طرح‌های گلی می‌توانند کوچک ‌تر و ظریف ‌تر باشند.

- پارچه‌ها می‌توانند شامل مواد نازک‌تر و لطیف‌ تری مانند ساتن و شیفون باشند.

- لباس‌ها می‌توانند کوتاه‌تر و لیفتر باشند مانند شلوارک‌های کوتاه.

- المان‌های تزئینی مانند پروانه، بته و منو های گلدار می‌توانند اضافه شوند.

بنابراین استایل گل ‌گلی با توجه به شرایط بهار می‌تواند زنده و با انرژی باشد.

برای استایل گل ‌گلی در بهار، این رنگ‌ها را پیشنهاد می‌کنم:

- صورتی - یکی از نمادین‌ ترین رنگ‌های بهار است.

- صورتی روشن - باعث انتقال حس شادابی می‌شود.

- زرد - نماد نور و گرما در بهار.

- سبز روشن و صورتی-زرد - ترکیب مناسبی برای الگوهای گلی.

- آبی روشن - باعث انتقال حس آسمان و بلندی می‌شود.

- سبز روشن - نماد باریکه ‌های نور خورشید.

- بنفش روشن - رنگی شاد و الهام‌ بخش.

- سرمه‌ای - ترکیب خوبی با صورتی دارد.

- سبز مایل به زرد - شبیه رنگ برگ‌ های جوان.

این رنگ‌ها باعث زنده‌تر شدن استایل می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس