کد: 140207237634023706
در دسترس نیست

راه اندازی مرکز مشاوره روانشناسی روان نت

مشاوره روانشناسی روان نت راه اندازی شد

کد: 140207237634023706

، تهران , (اخبار رسمی): شاید جای مرکزی یکپارچه و امن برای مشاوره روانشناسی در بین کلینیک های این حوزه کاری خالی بود که روان نت با همین اهداف اقدام به راه اندازی کلینیک روانشناسی کرده است.

مشاوره روانشناسی روان نت راه اندازی شد
مشاوره روانشناسی روان نت

دقت و کیفیت در سرویس دهی به مشتریان در این وب سایت مشاوره روانشناسی بسیار بالا بوده و این امر باعث افزایش رضایت کاربران آن شده است

هنوز چند ماهی از راه اندازی کلینیک مشاوره روانشناسی روان نت سپری نمی شود که با تعرفه های بسیار مناسبی که ارائه داده است توانسته جایگاه خوبی در بین مراکز مشاوره روانشناسی برای خود ایجاد کند.
دقت و کیفیت در سرویس دهی به مشتریان در این وب سایت بسیار بالا بوده و این امر باعث افزایش رضایت کاربران آن شده است. همچنین تا انتهای ماه جاری جشنواره تخفیف در تعرفه های خود را تمدید نموده است.

کیفیت بالای خدمات، تعرفه های مناسب، سهولت در استفاده و سرعت در سرویس دهی از جمله مهم ترین موارد در درستور کار مجموعه روان نت بوده و تاثیر آن در استفاده از خدمات این مجموعه به خوبی قابل مشاهده می باشد.

داشتن سرویس رایگان برای انجام مشاوره اینترنتی باعث شده مجموعه روان نت به سرعت به یکی از کلینیک های آنلاین روانشناسی تبدیل شود. البته روان نت صرفا به این سرویس اکتفا نکرده و مشاوره به صورت تلفنی را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که می توانید با تعیین روز و ساعت مشاوره، از آن استفاده نمایید.

در طی مصاحبه ای که با موسس این مجموعه داشتیم متوجه شدیم که این مرکز از مشاورین کار بلد و جویای کار نیز اقدام به دعوت نموده است. این اقدام نیز با استقبال قابل توجهی از سوی مشاورین در این رشته همراه بوده است که تیم روان نت با بررسی رزومه و انجام مصاحبه های مناسب به همکاری با آن ها می پردازد.

در این لینک می توانید از وب سایت روان نت دیدن نمایید.

https://www.ravannet.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روان نت

مجموعه در مسیر خدمات مشاوره روانشناسی فعالیت می کند.

منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت