اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208067653313721
در دسترس نیست

برای اولین بار در ایران

مغز گردوی نمکی بسته بندی شده توسط نوگردکان به بازار عرضه شد

کد: 140208067653313721

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت صنایع غذایی نوگردکان، برای اولین بار در ایران، مغز گردوی بسته بندی شده نمکی را در کنار سایر محصولات گردوی ایرانی بسته‌بندی شده‌ی خود به بازار عرضه کرد.

مغز گردوی نمکی بسته بندی شده توسط نوگردکان به بازار عرضه شد
مغزگردو نمگی و آسیابی نوگردکان
مغز گردوی نمکی بسته بندی شده توسط نوگردکان به بازار عرضه شد
کاتالوگ معرفی محصول مغز گردو دست چین نوگردکان
مغز گردوی نمکی بسته بندی شده توسط نوگردکان به بازار عرضه شد
لیست قیمت مغزگردو نوگردکان

نوگردکان، برندی است که مغزگردو ایرانی با کیفیت را برای اولین بار از سال ۱۳۹۷ در بسته‌بندی‌های بهداشتی متالایز در ظرفیتهای ۴۵، ۱۲۵، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی تولید و به بازار عرضه کرده است.

بر اساس نظر کارشناسان، بسیاری از آلودگی‌های غذایی در طی زنجیره‌ی تولید تا توزیع و فروش در مواد غذایی اتفاق می‌افتد که به همین دلیل، استانداردهای صنایع غذایی همچون HACCP که بر تولید، توزیع، بسته‌بندی، انبارش و سایر فرایندهای مواد غذایی نظارت دارد، راهنما و چهارچوب‌های دقیقی را برای حفاظت از سلامت عموم توصیه کرده است.

یکی از مواد غذایی که متاسفانه کمتر به سلامت زنجیره تولید و توزیع آن توجه شده آجیل و تنقلات است که به علت باز بودن آن، بسیار در معرض آلودگی‌ها در فرآیند توزیع و انبار و فروش هستند.

اما در سال‌های اخیر و با افزایش سطح آگاهی عموم، برخی محصولات آجیل و تنقلات به صورت بسته‌بندی‌های آماده و بهداشتی در مراکز خرید به فروش می‌روند که مورد استقبال هم قرار گرفته‌اند.

با وجود بسته‌بندی و فروش بهداشتی برخی محصولات آجیل و تنقلات اما در سال‌های اخیر به نظر می‌رسید گردو، این محصول خوشمزه و مقوی که محصول ایرانی آن بسیار باکیفیت هم هست، از این رقابت عقب مانده است که این ضعف امروز توسط شرکتی به نام صنایع نوگردکان، با سرمایه‌گذاری گسترده جبران شده است.

محصولات گردوی بسته‌بندی نوگردکان:

نوگردکان، برندی است که مغزگردو ایرانی با کیفیت از استان‌های همدان و آذربایجان و به خصوص مرکز بزرگ گردوی ایران یعنی شهر تویسرکان را برای اولین بار از سال ۱۳۹۷ در بسته‌بندی‌های متنوع و بهداشتی به بازار عرضه کرده است. این برند توسط کارآفرین و فعال با سابقه‌ی صنایع غذایی ایران، محمود باغبانیان خلق و آغاز به کار کرد.

این بسته‌بندی‌های بهداشتی متالایز که در ظرفیتهای ۴۵، ۱۲۵، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی تولید می‌شوند، باعث محافظت از کیفیت، طعم و بوی گردو در برابر نور، هوا و رطوبت می‌شود و همچنین از آلودگی‌های رایج در فرایند ارسال تا مصرف جلوگیری می‌کند.

در حال حاضر انواع گردوی بسته‌بندی شده نوگردکان شامل موارد زیر هستند:

مغز گردوی دستچین بسته‌بندی:

این محصول، محصولی با مغز گردوی دوپر درجه یک ایرانی (تویسرکان و آذربایجان) است که در بسته‌بندی‌های کوچک جهت مصرف روزانه و فروش در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها تهیه شده است.

برای اولین بار در ایران: مغز گردوی نمکی ( طعمدار):

محصول گردوی نمکی بسته‌بندی، برای اولین بار در ایران و با مغز گردوی درجه یک ایرانی فرآوری و تولید گردیده است. این نوع گردو جایگزین بسیار مناسب برای مصرف روزانه تنقلات کودکان و بزرگسالان است که می‌تواند در سفر، تفریح و مهمانی‌ها با مزه‌ی استثنائی خود، تجربیات جدیدی را ایجاد کند.

گردوی آسیاب شده:

این محصول نوگردکان نیز برای اولین بار به صورت بسته‌بندی متالایز و با استفاده از گردوهای درجه یک سفید ایرانی که در خط تولید شکسته شده‌اند تولید گردیده است. این محصول بصورت پودر که در انواع غذاهای سنتی ایرانی مصرف زیادی دارد، مانند خورشت فسنجان، حلیم بادمجان، اشکنه، کشک، ماست و خیار، زیتون پرورده، شیرینی‌جات و دسرها مصرف زیادی دارد، آماده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات برند نوگردکان می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس https://nogerdekan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امیربهادر حاتمی

امیربهادر حاتمی مهندس کامپیوتر و فارغ التحصیل سال 73 ، بیشتر فعالیتم در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت ( سئو ) می باشد. از 20 سال قبل کاملا در حوزه سایت فعالیت دارم انجام پروژه های متعدد در زمینه طراحی سایت با انواع cms ها مانند جوملا ، دروپال ، وردپرس ، اپن کارت و... تا حتی برنامه نویسی را انجام داده ام .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

باشگاه‌ها | سلامت و زیبایی