اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209077705423949
در دسترس نیست

معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول

کد: 140209077705423949

، (اخبار رسمی): این روزها تبلیغات در هر کسب و کاری حرف اول را می‌زند و می‌توان گفت عنصر اصلی موفقیت در مشاغل مختلف است.از این رو بعید است که بتوان بدون انجام تبلیغات،در حرفه و شغل خود موفق شد.در کنار روش‌های متنوعی که افراد برای تبلیغات کسب و کار خود به کار می‌برند،می‌توان به استفاده از ساک دستی تبلیغاتی اشاره کرد.

معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول
معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول
معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول
معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول
معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول
معرفی ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم و مزایای این محصول

هنگامی که یک فروشگاه یا شرکت، نام برند و لوگوی خود را روی ساک تبلیغاتی چاپ می‌کند و همراه با خدمات یا محصولی که عرضه می‌کند به مشتری می‌دهد، به طور یقین یک تبلیغ رایگان و مداوم را برای برند خود انجام داده است. بنابراین استفاده از این ساک‌ها به عنوان تبلیغات نقش مؤثری در فروش یک محصول خواهد داشت. در ادامه، همراه ما باشید تا با این ساک‌ها و کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

معرفی ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی فرات که به ساک دستی بدون بافت یا اسپان باند معروف هستند در انواع 50 یا 60 یا 70 یا 90 بسته به درخواست مشتری تولید می گردند. در واقع نوعی ساک خرید سوزنی یا پارچه‌ای است که در رنگ ( 16 رنگ)، اندازه و طرح‌های مختلف به دلخواه مشتری قابل تولید است. این ساک‌ها به صورت دسته موزی(پانچی) یا رکابی (بنددار)،کف ساده یا کف کاست (عطف‌دار) یا بغل عطف دار به بازار عرضه می‌شوند. ساک‌های دستی تبلیغاتی با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک تولید می‌شوند بنابراین از نظر کیفیت و یکنواخت بودن پرس کاملاً تضمین شده هستند.

بر روی این ساک‌ها با توجه به ماهیت تبلیغاتی که دارند، امکان چاپ هرگونه طرح و لوگو پیشنهادی از طرف مشتری، در دو طرف آن با بهترین کیفیت وجود دارد. این ساک‌ها از یک طرف باعث حمل راحت کالای خریداری شده توسط مشتری می‌شوند و از طرف دیگر نیز جنبه تبلیغاتی دارند.

انواع مختلف ساک‌های دستی از جمله لوازم کاربردی هستند که از گذشته تا کنون برای حمل لوازم افراد، مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند‌. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها از این ساک‌ها به عنوان ابزاری برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. طبیعی است که هرچقدر کیفیت و دوام ساک بیشتر باشد، عمر طولانی‌تری دارد و مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساک‌ها معمولا در انواع رنگ‌های مختلف و در تعداد بالا قابل تولید هستند.

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی

انواع مختلف ساک دستی تبلیغاتی شرکت فرات که این روزها جایگزین بسیاری از نایلون‌ها شده‌اند، مزایای بسیاری دارند. از مهم‌ترین مزیت‌های این ساک دستی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان جابه‌جایی و حمل محصول توسط مشتری راحت‌تر انجام می‌شود.
  • به دفعات زیاد می‌توان توسط مشتری مورد استفاده قرار بگیرد.
  • برند و لوگو چاپ شده تا مدت‌ها روی ساک باقی می‌ماند و با هر بار استفاده، جنبه تبلیغاتی ساک نمایان می‌شود.
  • بعد از خرید توسط مشتری بارها و بارها استفاده می‌شود در صورتی که نایلون دور انداخته خواهد شد.
  • تولید و مصرف پلاستیک کاهش پیدا می‌کند.
  • صاحبان برندهای مختلف با خرید این ساک‌ها، تنها با یکبار هزینه، بارها برند خود را تبلیغ می‌کنند.

قیمت‌ ساک دستی تبلیغاتی

قیمت‌ ساک دستی تبلیغاتی فرات با توجه به سایز، گرماژ و نوع چاپ متفاوت خواهد بود. گرماژ ساک دستی به طور معمول به صورت 60 گرم و 90 گرم در نظر گرفته می‌شود. برای تولید ساک دستی با گرماژ 60 ، پرس حرارتی به کار می‌رود. این مدل ساک‌ها همچنین جهت حمل اجسام سبک مناسب هستند.

البته علاوه بر موارد فوق، توجه به برند تولید کننده و کیفیت ساک از جمله عوامل دیگری است که روی قیمت نهایی محصول تأثیر خواهد داشت. نوسان در قیمت مواد اولیه تولید این کیسه‌ها نیز در بسیاری از موارد تعیین کننده قیمت انواع مختلف ساک دستی تبلیغاتی است.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

یکی از کاربردها و ویژگی‌های بارز ساک دستی فرات، امکان درج انواع لوگو و تبلیغ بر روی آن‌هاست. از این رو فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی نام یا لوگو برند خود را روی ساک چاپ می‌کنند و با در اختیار قرار دادن آن برای مشتری جهت حمل کالای خریداری شده او، با یک تیر دو نشان می‌زنند. به این صورت که بدون هیچ گونه هزینه اضافی، مشتری به یک تبلیغ کننده کالا در مسیر رفت و آمد خود تبدیل می‌شود.

استفاده از رنگ‌های جذاب و پرطرفدار در تولید این ساک‌ها و همچنین رنگ‌های درخشان و خیره کننده در چاپ آن، این ساک‌های دستی کوچک را به یک بیلبورد تبلیغاتی تبدیل می‌کند. از مهم‌ترین کاربرد ساک دستی تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده به عنوان کاور و بسته‌بندی وسایل
  • بسته‌بندی انواع میوه، حبوبات، نمک کیف و کفش
  • در بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی، استفاده برای بسته‌بندی کالا و به عنوان محافظ
  • استفاده در تولیدی‌ها و فروشندگان لباس
  • استفاده در نمایشگاهها و کنفرانس ها جهت تبلیغ شرکت ها یا اسپانسرها

جمع‌بندی

این روزها در کنار بسیاری از روش‌های تبلیغاتی، اکثر نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ برای تبلیغ محصولات خود، از ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌کنند‌. در واقع استفاده از این ساک‌ها برای قرار دادن کالاهای خریداری شده توسط مشتری، کمک می‌کند با چاپ لوگو برند خود روی کیسه، بتوان تا مدت‌ها محصولات تولیدی فروشگاه را تبلیغ کرد.

استفاده از این ساک‌ها مزایای بسیاری دارد و همین امر باعث افزایش محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده است. قیمت ساک دستی تبلیغاتی 60 گرم با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون سایز، نوع چاپ و کیفیت مواد اولیه تعیین می‌شود که در این مطلب به آن پرداختیم.

کپی کردن متن رپورتاژ دانلود فایل رپورتاژ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی