کد: 140209127711023914
در دسترس نیست

لباس شب یلدا دخترانه شیک و جدید

لباس شب یلدا دخترانه شیک و جدید

کد: 140209127711023914

، آمل , (اخبار رسمی): خرید اینترنتی لباس دخترانه شب یلدا از فروشگاه اینترنتی لباس کودک نهال بیبی شاپ

لباس شب یلدا دخترانه شیک و جدید
لباس شب یلدا دخترانه شیک و جدید

لباس شب یلدا دخترانه شیک و جدید

شب یلدا بلندترین شب سال است و از دیرباز در این شب افراد خانواده به دور هم جمع می‌شوند و از کنار هم بودن لذت می‌برند. در این مناسبت باستانی ایرانی سنت‌های مختلفی مثل خواندن حافظ و قصه گویی برگزار می‌شود. اعضای خانواده به خانه‌ی فرد بزرگ‌تر خانواده می‌روند و تجدید دیدار می‌کنند. از عناصر سفره شب یلدا می‌شود به انار و هندوانه و آجیل نام برد. در چند سال اخیر تولیدی‌های لباس بچگانه، لباس‌های بچگانه با تم شب یلدا را ارئه دادند تا کودکان ازین شب بلند سال بیشتر لذت ببرند و ظاهری بسیار زیباتر با هارمونی رنگ‌های شب یلدا پیدا کنند.

لباس دخترانه شب یلدا

دختران از سن کم دغدغه‌ی پوشیدن لباس‌های شیک و زیبا را دارند. به همین دلیل لباس‌های متنوع شب یلدایی دخترانه بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند بر زیبایی آن بیفزاید. این لباس‌ها به‌صورت پیراهن، بلوز و شلوار، کت و سارافون، سارافون تک و ... وجود دارند که با توجه به سلیقه‌ی کودک می‌توانید برای او انتخاب کنید.

پیراهن دخترانه یلدایی

یکی از زیباترین لباس‌های دخترانه شب یلدایی پیراهن است. پیراهن یلدایی در اندازه‌های گوناگون و جنس‌های متنوع تولید می‌شوند. یکی از بهترین جنس‌هایی که برای پیراهن دخترانه شب یلدا استفاده می‌شود جنس مخمل کبریتی است. بلندترین شب سال، آخرین شب فصل پاییز است و در هوا سرد و زمستانی می‌شود؛ بنابراین باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتواند بدن کودک را گرم نگه دارد.

کت و سارافون دخترانه

کت و سارافون دخترانه نیز یکی دیگر از انتخاب‌های زیبا و مناسب برای معمولاً در کت و سارافون‌های یلدایی دخترانه از رنگ‌های قرمز، سبز و سفید استفاده می‌شود که الهام گرفته از المان‌های شب یلدایی است. ترکیب پارچه‌های سنتی ایرانی در لباس‌های شب یلدایی دخترانه باعث زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها می‌شود. معمولاً کت و سارافون‌ها از جنس پارچه‌هایی که دارای ایستادگی هستند مثل کشمیر، موهر و مخمل استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی لباس دخترانه شب یلدا از نهال بیبی شاپ

یکی از بهترین روش‌های خرید لباس دخترانه شب یلدا خرید اینترنتی است. با خرید اینترنتی تعداد بسیار زیادی لباس‌های یلدایی را می‌توانید مشاهده کنید و به راحتی در منزل آن را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. از طرفی با خرید اینترنتی می‌توانید با قیمت بسیار مناسب‌تری لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی لباس بچگانه نهال لباس دخترانه شب یلدایی زیبا و متنوعی را در سایت خود به فروش می رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نهال بیبی شاپ

فروشگاه لباس بچه گانه نهال بیبی شاپ با سال ها سابقه فروش انواع لباس های پسرانه و دخترانه به صورت آنلاین از طریق وب سایت نهال بیبی شاپ و فروشگاه های حضوری در شعب گوناگون به فروش می رساند. هدف این فروشگاه عرضه بهترین لباس بچه گانه با ارزان ترین قیمت است.

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس