اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210027736524052
در دسترس نیست

کارت بانکیتو فلزی کن !!!

خرید کارت بانکی فلزی از سی کارت

کد: 140210027736524052

، تهران , (اخبار رسمی): کارت بانکی فلزی با سی کارت در طرحهای متنوع و جدید

خرید کارت بانکی فلزی از سی کارت
کارت بانکی فلزی ، سی کارت ، کارت بانکی استیل ، کارت بانکی لاکچری ، کارت فلزی

سی کارت تولیدکننده انواع کارت بانکی فلزی (استیل ضد زنگ) در طرحهای مختلف بصورت آماده و یا حک تصاویر سفارشی شما توسط لیزر با جدیدترین متد روز دنیا ، بدون ارسال کارت بصورت کاملاً مطمئن و آسان در ایران.

کارت بانکی فلزی چیست ؟

کارت بانکی فلزی یک نوع کارت اعتباری (عابر کارت) است که به جای پلاستیک، از فلز ساخته شده است. این کارت‌ها معمولا دارای طرح و رنگ خاصی هستند که از کارت‌های پلاستیکی متمایز می‌شوند. برخی از کارت‌های فلزی همچنین دارای قابلیت‌های امنیتی و تکنولوژیکی بیشتری هستند.

کارت های بانکی فلزی در مقابل کارت های اعتباری پلاستیکی ; تفاوت چیست ؟

در حالی که کارت های بانکی پلاستیکی به طور گسترده ای به عنوان روش های پرداخت راحت از دهه ها قبل استفاده می شوند، کارت های بانکی فلزی چندی است محبوبیت پیدا کرده اند. این مقاله مقایسه دقیقی از ویژگی های کلیدی آنها از نظر ظاهر و طراحی، دوام و طول عمر و وزن و احساس را نشان می دهد. هر دوی اینها مزایا و معایب خاص خود را دارند. این مقاله به شما بینشی می دهد که چه چیزی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خرید کارت بانکی سفارشی

سی کارت اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع کارت های فلزی (از جنس استیل ضد زنگ) بانکی ، اعتباری ، ورزشی ، مترو و … که با استفاده از جدیدترین دستگاههای لیزر فیبر در طرحهای مختلف بصورت آماده و یا حک تصاویر سفارشی ، توانسته است گامهای بلند و خلاقانه ای را در این زمینه بردارد.این مجموعه برخلاف سایر رقبا به هیچ عنوان کارت اعتباری یا بانکی مشتریان خود را دریافت نکرده و با ایده ای جدید و کاملاً مطمئن بصورت فیزیکی که توسط خود شخص انجام می گیرد اقدام به تعویض کارت بانکی پلاستیکی با کارت بانکی استیل با طرح های سفارشی نموده است و همچنین تابع قوانین کشور ایران می باشد.

جهت خرید کارت بانکی فلزی وارد لینک زیر شوید :

[ https://30cart.ir ]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سی کارت

سی کارت اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع کارت بانکی فلزی (از جنس استیل ضد زنگ) و انواع کارت اعتباری ، ورزشی ، مترو و ... که با استفاده از جدیدترین دستگاههای لیزر فایبر در طرحهای مختلف بصورت آماده و یا حک تصاویر سفارشی ، توانسته است گامهای بلند و خلاقانه ای را در این زمینه بردارد.این مجموعه برخلاف سایر رقبا به هیچ عنوان کارت اعتباری یا بانکی مشتریان خود را دریافت نکرده و با ایده ای جدید و کاملاً مطمئن بصورت فیزیکی که توسط خود شخص انجام می گیرد اقدام به تعویض کارت بانکی پلاستیکی با کارت بانکی استیل با طرح های سفارشی و لاکچری نموده است و همچنین تابع قوانین کشور عزیزمان ایران می باشد. https://30cart.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی