اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210057743423935
در دسترس نیست

آمپول بیوتین بایر اصل در داروخانه ها اجازه فروش و توزیع ندارند.

آمپول بیوتین بپانتن اصل کدام داروخانه دارد؟

کد: 140210057743423935

، تهران , (اخبار رسمی): آمپول بیوتین و بپانتن ایرانی هم تولید می شود که اثربخشی نمونه خارجی را ندارد.

آمپول بیوتین بایر اصل در داروخانه ها اجازه فروش و توزیع ندارند.
آمپول بیوتین بپانتن اصل کدام داروخانه دارد؟

فروشگاه لوماسیس با قدمت چندین ساله در زمینه فروش مکمل های خارجی پوست و مو از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید آمپول بیوتین بپانتن اصل است.

آمپول بیوتین بپانتن از بهترین داروها برای جلوگیری از ریزش موهاست. آمپول بیوتین بپانتن همچنین برای تقویت و رشد مجدد موها نیز تاثیرگذار است. در این مطلب می خواهیم ضمن بیان ویژگی های آمپول بیوتین و بپانتن بهترین مارک این آمپول را نیز معرفی کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

آمپول بیوتین و بپانتین امروزه مصرف کنندگان بسیاری دارد زیرا همانطور که گفته شد این آمپول برای کاهش ریزش مو و کمک به رشد موها موثر است. البته مهم ترین خاصیت این آمپول تقویت موهاست. این آمپول ها به بهبود وضعیت پوست و جلوگیری از آکنه و همچنین استحکام بخشی ناخن ها نیز کمک می کند.

از دیگر ویژگی های آمپول بیوتین بپانتن می توان تقویت موهای آسیب دیده و نازک را نام برد. ضمن اینکه این آمپول ضخامت تارهای مو را افزایش می دهد.

ویژگی های امپول بیوتین و بپانتن

  • جلوگیری از ریزش موها
  • افزایش رویش مجدد مو ها
  • افزایش لطافت و نرمی مو ها
  • جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو
  • تقویت فولیکول و پیاز مو
  • تقویت کوتیکول و ساقه مو
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • افزایش ضخامت تار موهای سر

بهترین مارک امپول بیوتین و بپانتن

آمپول بیوتین بپانتن در اصل دو آمپول یکی آمپول بیوتین (ویتامین b7) و دیگری آمپول دکسپانتنول یا همان بپانتن (ویتامین B5) است. این آمپول ها توسط شرکت های دارویی مختلفی تولید می شود اما معروف ترین و بهترین مارک آمپول بیوتین و بپانتن شرکت بایر است. بایر که در دو کشور آلمان و فرانسه شعبه دارد موثرترین آمپول بیوتین و بپانتن به لحاظ ترکیبات را دارد. البته آمپول بیوتین و بپانتن ایرانی هم تولید می شود که اثربخشی نمونه خارجی را ندارد. افرادی که ریزش موی شدید را تجربه می کنند به خصوص بعد از کرونا از تاثیر فوق العاده این آمپول در قطع ریزش موها و رویش مجدد یاد می کنند. آمپول بیوتین در حجم 1 میل و آمپول بپانتن در حجم 2میل ارائه می شود.

آمپول بیوتین و بپانتن خارجی بهتر است یا ایرانی؟

همانطور که گفتیم بهترین شرکت تولید کننده آمپول بیوتین و بپانتن بایر آلمان است که در سال های اخیر در کشور فرانسه نیز تولید می شود. اما آمپول های تولید شده در ایران تحت لیسانس است یا مواد اولیه کیفیت معمولی دارند. البته افراد با بودجه محدود می توانند آمپول بیوتین ایرانی را تزریق کننده اما مطمئنا اثرگذاری آمپول چند میلیونی با چند صد هزارتومانی تفاوت چشمگیری خواهد داشت. پیشنهاد ما آمپول بیوتین بپانتن بایر است. حالا آلمانی یا فرانسوی فرقی نمی کند هر دو تحت کمپانی بایر تولید می شوند. به هر کدام که دسترسی داشتید همان را تهیه و تزریق کنید.

طریقه تزریق آمپول بیوتین و دکسپانتنول

هم آمپول بیوتین و هم آمپول بپانتن در پک های 6 عددی عرضه می شوند. دوره مصرف این آمپول ها هفته ای یکبار به مدت شش هفته متوالی است. هر ویال بیوتین با یک ویال بپانتن در یک سرنگ 3 سی سی کشیده و تزریق همزمان انجام می شود. از آنجایی که هر دو جز ویتامین های گروه ب و محلول در آب هستند، ترکیب آنها با هم مانعی ندارد.

خرید آمپول بیوتین و بپانتن خارجی همان طور که اشاره شد آمپول بیوتین خارجی از اثربخشی فوق العاده ای برخوردار است و نسبت به آمپول بیوتین ایرانی که در داروخانه ها به فروش می رسد توانسته رضایت بالای مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد. آمپول بیوتین بایر اصل در داروخانه ها اجازه فروش و توزیع ندارند. مرکز اصلی خرید آمپول بیوتین بایر فروشگاه های اینترنتی هستند. البته اعتماد به فروشگاه معتبر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فروشگاه لوماسیس http://lomasis.ir با قدمت چندین ساله در زمینه فروش مکمل های خارجی پوست و مو از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید آمپول بیوتین بپانتن اصل است. محصولات در این فروشگاه کاملا تاریخ انقضای معتبر دارند. لوماسیس اصالت محصولات خود را تضمین می کند. همچنین قیمت ها در فروشگاه لوماسیس کاملا مقرون به صرفه است.

سخن پایانی
آمپول بیوتین و بپانتن یکی از بهترین محصولات در درمان قطعی ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین ها و استرس است. این محصول تاثیر فوق العاده ای در تقویت فولیکول های مو دارد. موهای روییده شده بعد از تزریق این آمپول نیز بسیار مقاوم تر هستند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه لوماسیس

فروشگاه اینترنتی لوماسیس ارائه دهنده انواع محصولات جوانسازی، تقویت مو و زیبایی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی