اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210167758925108
در دسترس نیست

کدال چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140210167758925108

، (اخبار رسمی): با اشتفاده از سامانه کدال من آخرین آگهی های سهام شرکت های بورسی بلافاصله پس از انتشار به اطلاع شما خوهند رسید، اطلاع رسانی از طریق پیامک، ربات ئ داخل برنامه صورت می پذیرد.

کدال چیست و  چه کاربردی دارد؟
کدال چیست و چه کاربردی دارد؟

سرمایه‌گذاران با استفاده از تحلیل‌های گوناگون و استراتژی معاملاتی خود، اقدام به معامله سهام شرکت‌های مختلف بورسی را با هدف کسب سود می‌کنند. به همین دلیل، هر یک از فعالان بازار بورس تلاش می‌کنند که سهم‌ها را در پایین‌ترین قیمت بخرند و در بالاترین قیمت بفروشند. در این میان میزان نوسان قیمت سهام شرکت‌های مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد اما در بسیاری اوقات، تغییر قیمت سهام به اتفاقاتی که درون یک شرکت رخ می‌دهد و اخباری که از آن منتشر می‌شود، وابسته است.

معامله‌گران و تحلیل‌گران این اخبار را از طریق گزارش‌های منتشرشده در سامانه کدال، به دست می‌آورند. گذشته از افزایش قیمت سهم، تقسیم سود نقدی نیز یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از بورس است. همه شرکت‌هایی که در بازار سرمایه حضور دارند، طبق قانون ملزم هستند حداکثر چهار ماه پس از پایان سال مالی، مجمع عمومی برگزار کنند. در این مجمع، عملکرد سال گذشته شرکت بررسی می‌شود و در صورت سوددهی، لازم است حداقل ۱۰ درصد از سود میان سهام‌داران تقسیم شود. تمامی این موارد از طریق آگهی های منتشر شده در سامانه کدال قابل دسترس برای کاربران است.

کدال؛ سامانه‌ای برای تحلیل بنیادی در بورس

به صورت خلاصه می توان گفت که شرکت ها در سامانه کدال با ارائه گزارشات مالی و اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به شرکت، سهامداران خود را از آخرین تحولات مطلع می‌کنند. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در بورس ایران را دارید باید نحوه استفاده از سایت کدال را آموزش دیده و با استفاده از دانش تحلیل بنیادی، صورت­‌های مالی موجود در این سامانه را برای شناسایی سهام پربازده تحلیل کنید.

چگونه می توان از سامانه کدال استفاده کرد؟

در این سامانه ابتدا باید نماد مورد نظر خود برای تحلیل را با استفاده از جستجو بیابید و سپس اطلاعیه ها و آگهی های آن نماد را مطالعه کرده و با استفاده از این اطلاعات تصمیم گیری نمایید. اما کار با سامانه کدال دارای پیچیدگی و دشواری های خاصی است. این سامانه به گونه ای طراحی نشده است که عموم کاربران به آسانی از آن استفاده کنند و موارد مورد نظر خود را بیابند. به همین مجموعه های خصوصی اقدام به طراحی و ساخت سامانه هایی کرده اند که استفاده از کدال را آسان کرده و امور شخصی سازی را در آن ها پیاده کرده اند. یکی از این سامانه ها که توسط گروه برنامه نویسی اکشن طراحی و پیاده سازی شده است سامانه کدال من است. این سامانه که خدمات خود را در سایت و اپلیکیشن ارائه می کند به شما قابلیت های خاصی می دهد تا به آسانی اطلاعات سهام مورد نظر خود را بیابید و از آن ها استفاده کنید. از جمله این قابلیت ها می توان به قسمت علاقه مندی ها اشاره نمود که با استفاده از این قسمت نیازی نیست هر بار که سامانه مراجعه می کنید برای  نماد خود جستجو کنید و اطلاعیه ها پیدا کنید فقط کافیست به قسمت علاقه مندی های خود بروید. همچنین قابلیت اطلاع رسانی آگهی جدید کدال از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام فراهم شده است که بلافاصله بعد از درج آگهی جدید در سامانه کدال به صورت خودکار به شما اطلاع رسانی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدال من

سامانه کدال من با استفاده از پیامک، ایمیل، ربات و داخل برنامه آخرین آگهی های سهام بورس را در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مشترکین خود می رساند. ما سیستم کدال بورس را صورت لحظه ای بررسی کیده و در صورتی که آگهی برای سهام مورد نظر کاربرد در سامانه کدال منتشر شود او را از این قضیه مطلع میکنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه