اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210167760525130
در دسترس نیست

مدیریت اکانت گوگل ادز با سرومارکتینگ

کد: 140210167760525130

، (اخبار رسمی): گوگل ادوردز (Google AdWords) که با نام مخفف گوگل ادز (Google Ads) معروف است، یک پلتفرم تبلیغاتی از شرکت گوگل است که با پرداخت هزینه می‌توان رتبه بالای گوگل را کسب کرد. پرداخت قیمت تبلیغات گوگل ادز سیستم هزینه به ازای کلیک (‌cpc) است.

مدیریت اکانت گوگل ادز با سرومارکتینگ
مدیریت اکانت گوگل ادز با سرومارکتینگ

اغلب صاحبان کسب‌وکارها و وبسایت‌های اینترنتی با گوگل ادز آشنا هستند، اما تصور می‌کنند که مدیریت آن و انجام تبلیغات در گوگل ادز به آسانی انجام می‌شود، در صورتی که این‌طور نیست. اکانت گوگل ادز و مدیریت آن مزایا مختلفی داشته که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

مدیریت اکانت در گوگل ادوردز

ساخت یک اکانت گوگل ادز برای همه امکان‌پذیر است، اما مدیریت آن برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد. مدیریت اکانت گوگل ادز به شما کمک می‌کند تا فراتر از چند تبلیغ ساده عمل کرده و با طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، اهداف جدی‌تری را دنبال کنید.

فرایند مدیریت اکانت گوگل ادوردز شامل هدف‌گذاری دقیق و اجرا و پیاده‌سازی اقدامات موثر برای دستیابی به اهداف است. در این روش مدیریتی امکان تجزیه و تحلیل نتایج استراتژی‌ها فراهم می‌شود. با طراحی کمپین‌های اصولی و ساختارمند تبلیغاتی و بهینه‌سازی آن‌ها، حتی می‌توان هزینه‌های تبلیغات در گوگل ادز را نیز کاهش داد.

مزایا مدیریت اکانت در گوگل ادز

آنچه موجب می‌شود تا شما برای بهبود وبسایت و کسب‌وکار خود به مدیریت اکانت گوگل ادز نیاز داشته باشید، مزایا و فوایدی است که در پی اجرای این برنامه‌های مدیریتی حاصل می‌شود. در ادامه این بخش به معرفی مزایا مدیریت اکانت در گوگل ادوردز پرداخته‌ایم که شامل موارد زیر است:

  • هدف‌گیری دقیق مخاطبان 
  • انتخاب متن و کلمات مناسب برای تبلیغات
  •  افزایش بازدهی
  •  مدیریت بودجه و کاهش هزینه‌ها
  •  تاثیر تبلیغات در زمان کوتاه‌تر
  • بازگشت سرمایه
  • گزارش‌دهی منظم
  • جلوگیری از کلیک‌های فیک
  • اتصال اکانت گوگل ادز با گوگل آنالیتیکس

هدف‌گیری دقیق مخاطبان

زمانی که شما به شیوه‌ای موثر اکانت گوگل ادز را مدیریت کنید، مخاطبان هدف خود از تبلیغات را به طور دقیق شناسایی کرده و کمپین‌های تبلیغاتی را با هدف جذب این مخاطبان طراحی می‌کنید. در واقع تبلیغات شما هدفمندتر می‌شود که نتیجه آن دستیابی بهتر به نتایج مورد انتظار از تبلیغات است.

انتخاب متن و کلمات مناسب برای تبلیغات

کلمات و متن‌های تبلیغاتی که برای گوگل ادز نوشته می‌شوند، تا حدود زیادی در جذب مخاطبان اثرگذار هستند. این کار باید به شکل اصولی و با علم و آگاهی کافی انجام شود. پس از شناسایی مخاطبان باید تصمیم گرفته شود که چه متن تبلیغاتی، کلمات و ادبیاتی در جذب این مخاطبان موثر خواهد بود.

افزایش بازدهی

با مدیریت تبلیغات در گوگل ادز، دیگر تبلیغات شما در سطح تعداد کلمات کلیدی محدود و چند تبلیغ ساده نخواهد بود. در واقع راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و اجرا استراتژی‌های اصولی موجب می‌شود تا بازدهی شما در جذب مخاطبان افزایش یابد. این افزایش بازدهی تبلیغات، به معنای دیده شدن بیشتر وبسایت شما و افزایش فروش محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌دهید.

مدیریت بودجه و کاهش هزینه‌ها

بدون شک موضوع بودجه و هزینه برای تمامی کسب‌وکارها و وبسایت‌های اینترنتی اهمیت زیادی دارد. زمانی که با مدیریت اکانت گوگل ادز، تبلیغات خود را ساختارمند می‌کنید، هزینه‌های کلیک شما کاهش پیدا می‌کند. در واقع از هدر رفت بودجه جلوگیری شده و با صرف هزینه‌های کمتر، می‌توانید نتایج بهتری را کسب کنید و به اهداف خود از تبلیغات در گوگل ادز برسید.

تاثیر تبلیغات در زمان کوتاه‌تر

اگر تبلیغات شما در گوگل ادز، هدفمند و هوشمندانه نباشد، نمی‌توان انتظار دریافت نتیجه مطلوب در زمان کوتاهی را داشت. یکی از اهداف اصلی در مدیریت اکانت گوگل ادز به شکل حرفه‌ای، مدیریت زمان و کسب نتایج مورد انتظار در زمانی کوتاه است. هنگامی که مدیریت اکانت خود را به یک متخصص بسپارید، دیگر نگرانی درباره صرفه‌جویی در زمان نخواهید داشت.

بازگشت سرمایه

تبلیغات از جمله هزینه‌هایی است که در آن‌ها انتظار بازگشت سرمایه را داریم، اما در گوگل ادز این سرمایه تنها به شرط مدیریت اصولی امکان بازگشت خواهد داشت. تبلیغات پراکنده و بی‌هدف در گوگل ادز حتی اگر موثر باشند، تنها بخشی از سرمایه شما را باز می‌گردانند، اما مدیریت اصولی و حرفه‌ای اکانت گوگل ادز نه‌تنها بازگشت سرمایه شما را تضمین می‌کند، بلکه سودآوری زیادی را به همراه دارد.

گزارش‌دهی منظم

زمانی که مدیریت اکانت گوگل ادز توسط یک فرد متخصص و باتجربه انجام شود، امکان گزارش‌دهی منظم نیز وجود دارد. در واقع می‌توان به طور دقیق بررسی کرد که طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی تا چه حد در بهبود کسب‌وکار و افزایش فروش وبسایت تاثیر داشته است. همچنین امکان گزارش‌دهی موجب آسودگی خیال صاحبان کسب‌وکارها می‌شود.

جلوگیری از کلیک‌های فیک

در تبلیغات گوگل ادز امکان روبه‌رو شدن با کلیک‌های فیک همیشه وجود دارد. برخی از این کلیک‌ها توسط رقبای شما انجام می‌شود که در پی آن هستند تا هزینه تبلیغات شما بدون هیچ سودی باشد و برخی دیگر نیز توسط ربات‌ها انجام می‌شود. متاسفانه نمی‌توان به طور کامل و دقیق از کلیک‌های فیک جلوگیری کرد، اما اقدامات موثری نیز در این زمینه قابل انجام است. مدیریت اکانت گوگل ادز به شکل اصولی، از کلیک‌های فیک جلوگیری کرده و آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اتصال اکانت گوگل ادز با گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) سرویسی رایگان از گوگل است که امکان بررسی آمار بازدیدکنندگان سایت را فراهم می‌کند. استفاده از یک اکانت مدیریت شده گوگل ادز، امکان اتصال اکانت به گوگل آنالیتیکس را فراهم می‌کند تا بتوان بازدیدکنندگان سایت را بررسی کرد.

مدیریت اکانت گوگل ادز با سرو مارکتینگ

همان‌طور که گفته شد، مدیریت اکانت در گوگل ادز مزایا مختلفی به همراه دارد و استفاده از گوگل ادز به دیده شدن کسب‌وکار شما کمک زیادی می‌کند. برای مدیریت اکانت در گوگل ادز باید مهارت خاصی داشته باشید تا بتوانید اکانت تبلیغاتی خود را به پتانسیل مناسبی برسانید. اگر در این کار مهارت کافی ندارید، می‌توانید آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

تیم سرو مارکتینگ آماده است تا با مدیریت اصولی و حرفه‌ای اکانت گوگل ادز و ارائه یک اکانت مدیریت شده، شما را به اهداف تبلیغاتی مدنظر برساند. سرو مارکتینگ با سابقه درخشان از همکاری با سایت‌های مختلف، شما را در مسیر رشد کسب‌وکار و بهبود جایگاه خود در گوگل یاری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی