اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210177761123617
در دسترس نیست

ساختن برند شخصی در توییتر بر اساس داده‌های 2024

کد: 140210177761123617

، شهر کرد , (اخبار رسمی): بعضی از افراد می‌توانند با موفقیت اکانت خود مدیریت را کنند برای برخی دیگر، این کار به خودی خود یک چالش بزرگ است. چه یک برند یا دو برند داشته باشید، شخصیت شما یک شخصیت واحد است. به همین دلیل ارزش این را دارد که به این فکر کنید که چگونه استراتژی برند خود را شکل دهید

ساختن برند شخصی در توییتر بر اساس داده‌های 2024
ساختن برند شخصی در توییتر بر اساس داده‌های 2024

چرا «توییتر» کانالی قدرتمند برای ایجاد یک برند شخصی است؟

همانطور که می‌دانید هرچه ارزش بیشتری در تعامل با دیگران داشته باشید، در ازای آن بازخورد بهتری نیز دریافت خواهید کرد و فالوورهای شما افزایش می‌یابد، شهرت شما گسترش می‌یابد و می‌توانید خود را به عنوان یک برند معتبر معرفی کنید. «توییتر»، طبیعتا، برای ترویج تعامل فعال به جای پخش غیرفعال محتوا طراحی شده است. این جنبه اشتراکی شبکه اجتماعی آن را به مکانی مناسب برای پرورش یک «برند شخصی» تبدیل می‌کند.

سوال مهم دوم این است که: آیا صاحب یک کسب و کار کوچک باید برند شخصی یا تجاری داشته باشد؟

هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد. همان‌طور که همه‌ما می دانیم اگر صاحب کسب و کاری هستیم و به این سوال فکر می‌کنیم، باید ساختن «برند تجاری» خود را در اولویت قرار دهیم. این موضوع دقیقا به شما بستگی دارد. خود کسب و کار باید همیشه تمرکز زیادی روی ساختن یک برند داشته باشد. اینکه صاحب یک کسب و کار کوچک باید یک «برند شخصی» برای کمک به رشد کسب و کار داشته باشد به چند چیز بستگی دارد.

پس اگر زمان و ظرفیت لازم برای مدیریت و اجرای مداوم یک برنامه‌ی شخصی را دارید، پیش بروید و یک «برند شخصی» جداگانه ایجاد کنید. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید برای موفقیت به عنوان صاحب یک «برند شخصی»، باید به راحتی شخصیت خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

آیا «برند شخصی» مالک می‌تواند برای کسب و کار مفید باشد؟

آیا مالک زمانی برای تمرکز بر ساخت یک «برند شخصی» در حین رشد تجارت خود دارد؟

آیا شخصیت مالک آنلاین به خوبی نقش خود را در «توئیتر» ایفا می‌کند؟

آنتونی گنزل معتقد است: مردم شفافیت در یک برند را دوست دارند. هنگامی که صاحب یک کسب و کار یک پروفایل آنلاین فعال دارد (در کانال‌هایی مانند توییتر و سایر شبکه‌های احتماعی)، مردم تمایل دارند به سمت برند جذب شوند. بنابراین، اگر برنامه مناسبی داشته باشید، مطمئناً «توئیتر» می‌تواند ایده خوبی باشد.

فراموش نکنید که شبکه‌ی اجتماعی «توئیتر» یک شبکه‌ی اجتماعی هوشمند است. نشان دادن شخصیت واقعی شما بسیار مهم است، زیرا به مردم کمک می‌کند تا با شما ارتباط بهتری داشته باشند، که می‌تواند منجر به دسترسی بهتر به کسب و کار شما شود.

به گفته‌ی Alyx یک نکته‌ی قوی برای حفظ دو برند مجزا ایجاد کردن مهم است. در صورتی که تصمیم به فروش کسب و کار خود در مسیر اصلی دارید، داشتن برندی مستقل از برند کسب و کار شما به شما کمک می‌کند. با این حال، لازم به یادآوری است که به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک و صاحب کسب‌وکار کوچک، هر دو برند تا حدی با هم همپوشانی دارند.

سوال مهم بعدی این است که: آیا برای یک «برند شخصی» مهم است که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد؟

بارها در این مورد بحث و مطالعه شده است و هر بار تقریباً به یک نتیجه رسیده‌اند: تعداد فالوورهای زیاد مفید است، اما لزوماً به تعامل مثبت نمی‌انجامد. اگر فقط ۲ درصد از آن‌ها با شما تعامل داشته باشند، داشتن یک میلیون فالوور فایده‌ای ندارد. به نظر من بهتر است شما فقط هزار فالوور داشته باشید که ۸۰ درصد آن‌ها به طور فعال با شما در ارتباط باشند. 

باز هم اگر قصد دارید تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید میتوانید از خرید فالوور توییتر استفاده کنید.

سوال بعدی: نکاتی را برای ایجاد روابط و رشد شبکه اجتماعی خود در «توییتر» به اشتراک بگذارید؟

به یاد داشته باشید که روابط باید دو طرفه و سودمند باشند. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک طرف همیشه بدهد و طرف دیگر همیشه دریافت کند. مکالمات را آغاز کنید و به ارزش‌گذاری برای دیگران کمک کنید. بدون هیچ انتظاری مفید باشید. یک راه خوب برای افزودن اعتبار و به اشتراک گذاشتن حمایت خود، به اشتراک گذاری محتوای دیگران است که فکر می‌کنید مفید است. به مردم نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید و در تعامل با آن‌ها از آن لذت ببرید. روابط پایدار با سخنرانی‌های آماده شکل نمی‌گیرد، آن‌ها توسط روابط صحیح تعاملی و دوستانه شکل می‌گیرند. یکی دیگر از راه‌های عالی برای ایجاد دوستی، یافتن و پیوستن به چت‌های «توییتر» یا مکالمات «Spaces» است. حضور در اطراف و شرکت در بحث‌های معنادار به شما کمک می‌کند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

جیم یک نکته عالی در مورد ایجاد لیست «توییتر» از افرادی که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و از آ‌ن‌ها بیشتر بیاموزید به اشتراک گذاشت. فهرست‌ها می‌توانند به شما کمک کنند مکالمات همه افرادی را که می‌خواهید بیشتر از آ‌نها در یک مجموعه بشنوید دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات شبکه‌های اجتماعی کارینا

خدمات شبکه اجتماعی کارینا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی